Fitness Seller

gino pietermaai

Bezoekers in dit topic

Tuurlijk niet, een mening mag je hebben, minder hersencellen ook zelfs. En that's why you're there :D

Trouwens, ga je tijd verdoen met nuttige zaken..
In plaats van stoer te doen tegen anderen achter een computer
 
hahahaha.
en dan ga je tegen mij zeggen dat ik minder hersencellen heb dan jij?

met je kinderachtige reacties.
 
:popcorn:
 
Gelukkig kan ik dat nu allemaal compenseren door jouw moeder van een flinke scheut liefde te voorzien ;)

Kan je nu beter trainen? Met de gedachte dat je je stoere mannelijkheid hebt laten zien op het internet?
 
Achjoh, hij is 21 maar blijkbaar nog in de puberteit blijven hangen. Laat hem lekker, hij heeft nog een drang om zijn mannelijkheid te bewijzen.
 
Kan je nu beter trainen? Met de gedachte dat je je stoere mannelijkheid hebt laten zien op het internet?

Jup, testboost till the roof.

Achjoh, hij is 21 maar blijkbaar nog in de puberteit blijven hangen. Laat hem lekker, hij heeft nog een drang om zijn mannelijkheid te bewijzen.

Als jij en je vriendinnetje nou eens lekker elkaar van een proteïnenshotje gaan voorzien. Ik maak het niet persoonlijk daar zijn jullie me begonnen, als ik er dan op inga en jullie afdroog moet je geen andere activiteitssuggesties voor mij gaan zoeken, dat doe ik wel voor jullie dansmariekes.

Anders kom een keer mijn kant op dan kan ik je wat mannelijkheid laten zien. Woensdagavond van 19.30 tot 21.00 is het bokstraining.
Kusje
 
Jup, testboost till the roof.



Als jij en je vriendinnetje nou eens lekker elkaar van een proteïnenshotje gaan voorzien. Ik maak het niet persoonlijk daar zijn jullie me begonnen, als ik er dan op inga en jullie afdroog moet je geen andere activiteitssuggesties voor mij gaan zoeken, dat doe ik wel voor jullie dansmariekes.

Anders kom een keer mijn kant op dan kan ik je wat mannelijkheid laten zien. Woensdagavond van 19.30 tot 21.00 is het bokstraining.
Kusje
haha stoere jongen
 
Jup, testboost till the roof.



Als jij en je vriendinnetje nou eens lekker elkaar van een proteïnenshotje gaan voorzien. Ik maak het niet persoonlijk daar zijn jullie me begonnen, als ik er dan op inga en jullie afdroog moet je geen andere activiteitssuggesties voor mij gaan zoeken, dat doe ik wel voor jullie dansmariekes.

Anders kom een keer mijn kant op dan kan ik je wat mannelijkheid laten zien. Woensdagavond van 19.30 tot 21.00 is het bokstraining.
Kusje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jup, testboost till the roof.



Als jij en je vriendinnetje nou eens lekker elkaar van een proteïnenshotje gaan voorzien. Ik maak het niet persoonlijk daar zijn jullie me begonnen, als ik er dan op inga en jullie afdroog moet je geen andere activiteitssuggesties voor mij gaan zoeken, dat doe ik wel voor jullie dansmariekes.

Anders kom een keer mijn kant op dan kan ik je wat mannelijkheid laten zien. Woensdagavond van 19.30 tot 21.00 is het bokstraining.
Kusje

Hoezo heb ik het persoonlijk gemaakt? ik heb niets over jou gezegd verder. Jij begint meteen over mn moeder en mn afkomst.
Nou stoer ben je dan!

En moet bokstraining indruk op mij maken? I don't think so
 
Jouw mamma?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
volgens mij is dat een man?
dus ik weet niet hoe kankerdom jij bent..?
 
volgens mij is dat een man?
dus ik weet niet hoe kankerdom jij bent..?

ohoooo...
Hij is boos :D

Mijn dag is bij voorbaat geslaagd.
Einddoel bereikt.
Slotje svp ;)
 
neejoh, hij doet bokstraining;)
hij kan iedereen hebben.
 
ohoooo...
Hij is boos :D

Mijn dag is bij voorbaat geslaagd.
Einddoel bereikt.
Slotje svp ;)
waarom slotje het wordt steeds mooier :roflol: maarja een rel met luppie erbij was altijd het mooiste :)
 
Op een dag kom je de verkeerde tegen.;)

Dat zul jij niet zijn ;)

Jaaaaa, luppie mis ik ook erg, hoogstaande conversaties en gediscusieer over vlora en vauna, welk een gruwel dat hij niet meer in ons midden is. 1 troost, er zijn nog minimaal 2 retards over :D
 
Dat zul jij niet zijn ;)

Jaaaaa, luppie mis ik ook erg, hoogstaande conversaties en gediscusieer over vlora en vauna, welk een gruwel dat hij niet meer in ons midden is. 1 troost, er zijn nog minimaal 2 retards over :D

Hoe meer je je mond opentrekt hoe meer je laat zien wie de echte retard is.;)
 
Back
Naar boven