Fitness Seller

gino pietermaai (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vind m maar sneu...
 
serieus, dat 101barz is echt een apenkooi, elke keer dezelfde poep en die intro van de artiesten: , heejow madafakka's deze man gaat het jullie brengen' jeweettoch, jatoch mattie, ewa klap die shit man...waarna het gebruikelijke k*tnummer volgt met stoeremanspraat over bitches, sma'tjes, jilla's, jonko's en gevangenissen.
Ik kijk graag 101 omdat er vaak leuke dingen op komen als try before you die en sketches van de lama's maar als dit opkomt kan ik mezelf er niet toe brengen om weg te zappen, ik heb dít gewoon nodig denk ik om mijn ergernis en realiteitsbeeld van deze kanslozen in stand te houden.
**** waar gaat het heen met nl als we deze klapmongolen op tv laten komen. Driemaaldaags nekschot en een lobotomie op kosten van de staat(as far as needed).
 
Beetje cru vind ik dat sjekoog, ook deze mensen moeten hun creatieve kant kunnen tonen.

:rolleyes:
 
Beetje cru vind ik dat sjekoog, ook deze mensen moeten hun creatieve kant kunnen tonen.

:rolleyes:

Dan gaan ze maar kantklossen, lekker geluidsloos en stoort mij niet.
 
oh shit, mensen nemen het weer te serieus.. net als met youssef en kamel toen.

ooouuuuweeee booooook!
 
oh shit, mensen nemen het weer te serieus.. net als met youssef en kamel toen.

ooouuuuweeee booooook!

Alsof ik niet weet dat het een spoof is wakkere.
De subcultuur daarachter die je te zien krijgt bij 101barz en die andere urban shit word wel te serieus genomen.

Alles daarvan draast in tegen de nederlandse normen en waarden: geweld, minachting voor vrouwen, homohaat, stoere praat over wederrechtelijke zaakjes die ze er op na houden en andere hersenloze shit waar ze maar 'o zo stoer' mee denken te zijn.

K*tvolk pur sang.
 
Wie de **** zijn dat dan?! Je hoeft tegenwoordig echt 0,0 aan talent te hebben om een 'BN-er' te worden...
 
Mensen horen niet of ik bril opheb!

Gino is masterrrrr xD
 
Gino pietermaai van de oude booook ferdie hou je kooop
 
Alles daarvan draast in tegen de nederlandse normen en waarden: geweld, minachting voor vrouwen, homohaat, stoere praat over wederrechtelijke zaakjes die ze er op na houden en andere hersenloze shit waar ze maar 'o zo stoer' mee denken te zijn.

en dus is het grappig dat hij daar de draak mee steekt
 
Vind het zo'n mongool he :roflol:
 
serieus, dat 101barz is echt een apenkooi, elke keer dezelfde poep en die intro van de artiesten: , heejow madafakka's deze man gaat het jullie brengen' jeweettoch, jatoch mattie, ewa klap die shit man...waarna het gebruikelijke k*tnummer volgt met stoeremanspraat over bitches, sma'tjes, jilla's, jonko's en gevangenissen.
Ik kijk graag 101 omdat er vaak leuke dingen op komen als try before you die en sketches van de lama's maar als dit opkomt kan ik mezelf er niet toe brengen om weg te zappen, ik heb dít gewoon nodig denk ik om mijn ergernis en realiteitsbeeld van deze kanslozen in stand te houden.
**** waar gaat het heen met nl als we deze klapmongolen op tv laten komen. Driemaaldaags nekschot en een lobotomie op kosten van de staat(as far as needed).

Wat is dit nu weer voor onzin, deze kerels hebben gewoon een eigen cultuur en doen wat ze leuk vinden om te doen. De enige kanslozen zijn mensen zoals jij die dingen zo enorm afkraken omdat ze het er niet mee eens zijn, zeer triest imo.
 
Back
Naar boven