XXL Nutrition

Giro 555 nationale tv actie voor de Filipijnen

Bezoekers in dit topic

Dat is waar, maar in de gevallen zoals Unicef etc is dit dus niet het geval, met de meeste goede doelen niet.
Als een directeur 300.000 per jaar vangt is dat gewoonweg belachelijk.
Dat een topman bij Ziggo 15 miljoen per jaar meeneemt is dat ook.
Dat dit tegenwoordig "marktconform" is, betekent niet dat het goed is.

Als goede directeur heb je (waarschijnlijk) al je schaapjes al op het droge, dus hoef je de aanstelling niet meer te nemen om te cashen, maar meer om het filantropisch aspect.

Maar als jij dat niet vind is dat natuurlijk je goed recht, maar ik geef er niet meer aan.

Wij hebben zelf in Afrika een gezin "geadopteerd" door ze maandelijks een X-bedrag te geven, in mijn ogen is dit veel beter, vrijwel niks blijft aan de "strijkstok" hangen, buiten de valuta wisseling, en de hulp komt ook eens in goede handen.

Wij hebben ook aan hun gevraagd hoe Unicef nou helpt, en zij zeiden ook dat maar een paar bevoorrechtte families hier gebruik van kunnen maken, en nog een groot deel moeten afstaan aan de lokale bazen.

definieer "goed". dergelijke beloningsstructuur zorgt juist voor gezonde ondernemingen. (fraude tegengaan etc.) en als de een het niet doet dan doet de andere onderneming het wel, blijkbaar heeft de markt zich zo gevormd dat topmensen zoveel kunnen verdienen(want als ziggo het niet doet gaan ze simpelweg ergens anders heen). zo werkt de economie nou eenmaal. als je het daar niet mee eens bent kan je beter met je tentje bij occupy gaan.
 
definieer "goed". dergelijke beloningsstructuur zorgt juist voor gezonde ondernemingen. (fraude tegengaan etc.) en als de een het niet doet dan doet de andere onderneming het wel, blijkbaar heeft de markt zich zo gevormd dat topmensen zoveel kunnen verdienen(want als ziggo het niet doet gaan ze simpelweg ergens anders heen). zo werkt de economie nou eenmaal. als je het daar niet mee eens bent kan je beter met je tentje bij occupy gaan.

Dit zijn wel zulke kinderachtige dooddoeners :roflol:

Ik dacht serieus dat er toch nog iemand was op DBB die rationeel kon discussiëren, maar helaas :sad:
 
Dit zijn wel zulke kinderachtige dooddoeners :roflol:

Ik dacht serieus dat er toch nog iemand was op DBB die rationeel kon discussiëren, maar helaas :sad:

remuneratie zorgt juist voor gezonde bedrijven en dus economieën, het word immers in het belang van de aandeelhouders uitgevoerd.

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

typisch ook om op een niet inhoudelijk zinnetje te reageren en niet op de inhoud in te gaan
 
typisch ook om op een niet inhoudelijk zinnetje te reageren en niet op de inhoud in te gaan zoals ik in mijn vorige post deed, maar nu een ander daarmee verwijt

tech-support-baseball-bat-to-screen.gif


Inhoudelijk is het niet moeilijk je statement omver te schoppen, het is gewoon triest als je in een discussie probeert op de man te spelen omdat je inhoudelijk niks meer toe te voegen hebt
 
Jou opmerking komt op hetzelfde neer als dat ik zou zeggen:

Blijkbaar zijn homo's niet goed, omdat de imam het zegt.

Kan even niet op het woord komen, iets met redenatie, het komt er in ieder geval op neer dat het schaap gedrag is.

En opmerkingen als "definieer goed", zijn eveneens van die woorden puur om wat te zeggen te hebben, iedereen weet wat een 'goed doel' doet, en dus ook wat een goede leiding/management is voor dit goede doel.

Met dat ik dit typ denk ik, ik zou hem negeren, dus bij deze, als je een fatsoenlijke discussie/woordenwisseling wilt kun je dat op een volwassen manier proberen ipv op de man proberen te spelen..
 
Jou opmerking komt op hetzelfde neer als dat ik zou zeggen:

Blijkbaar zijn homo's niet goed, omdat de imam het zegt.

Kan even niet op het woord komen, iets met redenatie, het komt er in ieder geval op neer dat het schaap gedrag is.

En opmerkingen als "definieer goed", zijn eveneens van die woorden puur om wat te zeggen te hebben, iedereen weet wat een 'goed doel' doet, en dus ook wat een goede leiding/management is voor dit goede doel.

Met dat ik dit typ denk ik, ik zou hem negeren, dus bij deze, als je een fatsoenlijke discussie/woordenwisseling wilt kun je dat op een volwassen manier proberen ipv op de man proberen te spelen..

jezus je bent wel op je teentjes getrapt of niet zeg :roflol:, jij snapt je eigen redenaties niet helemaal volgens mij
Als een directeur 300.000 per jaar vangt is dat gewoonweg belachelijk.
Dat een topman bij Ziggo 15 miljoen per jaar meeneemt is dat ook.
Dat dit tegenwoordig "marktconform" is, betekent niet dat het goed is.

als ik je vorige post moet geloven bedoel je dat het niet goed is dat de directie veel verdient, dit komt immers het doel niet ten goede, (volgens jou).
ik zei eerder al dat je voor een goede grote organisatie nou eenmaal duur top personeel nodig hebt, en dat een hoog salaris dus wel ten goede komt van de organisatie, wat past in jouw definitie van "goed".
hier ben je het dus mee eens.
dus je vind het wel goed dat goed functionerende (hulp)organisaties hun leiding veel betalen, omdat dat nodig is, maar een zin later spreek je jezelf weer tegen omdat je marktconform betalen belachelijk vind.je spreekt jezelf compleet tegen

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

o en de drogreden die je zocht was beroep op autoriteit, maar daar maak ik helemaal geen gebruik van. of je moet de economie en arbeidsmarkt een autoriteit vinden, in dat geval verwijs je alsnog door naar occupy :)
 
Laatst bewerkt:
Ben niet op m'n teentjes getrapt, vind het gewoon jammer dat je niet fatsoenlijk iets kan posten zonder iemand op de man aan te vallen.
Lees je eigen post terug en je ziet dat jij "de markt" als autoriteit beschouwt, want ja, het is marktconform.
En ik doel op twee verschillende dingen, als je eens zou lezen om misschien een ander inzicht te beschouwen ipv een discussie proberen te winnen zou je zien dat deel één gericht is op het testen van marktconform en de tweede over een definitie van een goed doel.
Ditzelfde geldt voor de directeurs in kwestie, ook duidelijk uitgelegd.

Nogmaals, als je dit niet wilt volgen prima, maar durf eens begrijpend te gaan lezen ipv full-out te gaan haten zonder dat je überhaupt begrijpt wat er gezegd wordt.
 
Ben niet op m'n teentjes getrapt, vind het gewoon jammer dat je niet fatsoenlijk iets kan posten zonder iemand op de man aan te vallen.
Lees je eigen post terug en je ziet dat jij "de markt" als autoriteit beschouwt, want ja, het is marktconform.
En ik doel op twee verschillende dingen, als je eens zou lezen om misschien een ander inzicht te beschouwen ipv een discussie proberen te winnen zou je zien dat deel één gericht is op het testen van marktconform en de tweede over een definitie van een goed doel.
Ditzelfde geldt voor de directeurs in kwestie, ook duidelijk uitgelegd.

Nogmaals, als je dit niet wilt volgen prima, maar durf eens begrijpend te gaan lezen ipv full-out te gaan haten zonder dat je überhaupt begrijpt wat er gezegd wordt.

ik maak één opmerking en jij hebt 4 posts nodig om uit te drukken hoe butthurt je precies bent.
als je nog een keer slim wil lijken ken dan op zijn minst je drogredenen als je ze probeert te benoemen.
maar ok Russel Brand je hebt gelijk, het systeem is kwaad en bestuurders van hulporganisaties moeten filantropische CEO's zijn ipv kundige mensen, zal er vast veel geld goed terecht komen.
 
ik maak één opmerking en jij hebt 4 posts nodig om uit te drukken hoe butthurt je precies bent.
als je nog een keer slim wil lijken ken dan op zijn minst je drogredenen als je ze probeert te benoemen.
maar ok Russel Brand je hebt gelijk, het systeem is kwaad en bestuurders van hulporganisaties moeten filantropische CEO's zijn ipv kundige mensen, zal er vast veel geld goed terecht komen.

Ben niet butthurt, probeer alleen te doen wat je ouders schijnbaar niet gelukt is... (moet ik de rest voor je invullen, of kom je nog wel tot zover?)
En over doorgaan op één post gesproken :roflol: En dan is het nog niet eens iets wat daadwerkelijk dom is, je wist immers waar het over ging. Laat maar weer je geestelijke gesteldheid zien :roflol:

Ook een goede trouwens, alle filantropen bestempelen als onkundig.
1Direction-laughs.gif
 
Ik geef niks.
 
Al mijn hard verdiende geld ging naar DBB / Big T want zag dat DBB / hij het harder nodig had dan mij... :lol:
 
Vandaag is de nationale actie, ik verwacht een bijdrage van jullie.

Ik ga zelf in de sportschool eiwit pannenkoeken verkopen. Euro per pannenkoek en de totale opbrengt verdubbel ik en stort ik op 555. Creatine koekjes kan ook wellicht is dit een optie voor iemand anders.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag is de nationale actie, ik verwacht een bijdrage van jullie.

Ik ga zelf in de sportschool eiwit pannenkoeken verkopen. Euro per pannenkoek en de totale opbrengt verdubbel ik en stort ik op 555. Creatine koekjes kan ook wellicht is dit een optie voor iemand anders.

Good guy TheUnknownKnown, making charity CEO's rich since 2013
 
Waarom staat dit niet in de humor & geouwehoer sectie?
 
Back
Naar boven