Fitness Seller

Gisteren aangemeld voor basicfit, opzoek naar een maatje

Bezoekers in dit topic

nash2

Novice
Lid geworden
27 apr 2022
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m69
Massa
48kg
Hey,
Ik had me gisteren aangemeld voor basicfit en ik ben nog wel een beetje nerveus om alleen te gaan. Ik heb niet veel ervaring met de gym, maar ik ben wel gemotiveerd om aantekomen en spiermassa optebouwen. Misschien iemand hier die ook een gymmaatje zoekt in amsterdam?

Stuur gerust een bericht naar me.
 
Je kan via Google zien wanneer het rustig of juist druk is qua tijd. Ga op een rustig moment heen.

En je hoeft nergens bang voor te zijn. Ga gewoon eerst wat oefeningen doen waar je een goed gevoel bij hebt. Al is het eerst enkel armen trainen. En via youtube kan je tutorials bekijken hoe je sommige oefeningen moet uitvoeren.
 
Ja daar heb je gelijk in, ik zal ff voorbereiden en morgen gewoon gaan. Thanks
 
Als je een blonde studente bent geef dat ff aan. Dan kan je kiezen uit de members die je zo zullen pm'en
 
Jammer dat 't in Amsterdam is. Als je rond Eindhoven had gesport had ik je prima een paar rondjes mee door de sportschool willen nemen :)
 
Weet niet of de basic fit die optie heeft, maar anders vraag je om hulp bij de balie. Veel gyms hebben vaak een kennismaking les/rondje.
 
Weet niet of de basic fit die optie heeft, maar anders vraag je om hulp bij de balie. Veel gyms hebben vaak een kennismaking les/rondje.
Kost 25 euro bij de BF :) Ofja dan heb je een PT'er die in 1 uurtje je een rondleiding geeft door de gym en even snel wat apparaten met je doorneemt.
Opzich best een prima startpunt als je echt 0 clue hebt.
 
  • Wow
Waarderingen: ak
Back
Naar boven