- Lid geworden
- 26 mei 2005
Vraag: Wat zie jij aan als de hemel? De buitenlaag van de dampkring?Bas Hofkens zei:Feit: er is meer tussen hemel en aarde!
Vraag: Wat zie jij aan als de hemel? De buitenlaag van de dampkring?Bas Hofkens zei:Feit: er is meer tussen hemel en aarde!
EricR zei:Hoort wie klopt daar kinderen? Sinterklaas !!!
Kolere wat een crap verhaal, met respect voor Bouwens maar een verhaal dat eindigt dat er niks van dat verhaal is gelogen neem ik al niet meer serieus.
Blijf er vooral in geloven, pas als ik anaal wordt genomen door 6 boze geesten ga ik er misschien in geloven. Crap.
spiertje16 zei:CHARS A WITCH BURN HER !!BURN HER
BURNNNNNN
wat een onzin man
jezus
tig mensen gelooft niet in god
maar als het op geesten enzv aankomt
wat een gelul
6 keer geprobeerd NIKSSS!!!! totaal niks
bouwens62 zei:Tja als je het 6 keer probeert met de overtuiging dat het toch niet bestaat dan zal het zeker niet lukken! Pas als je je er echt voor open kan stellen dan zal je misschien spirituele ervaringen kunnen opdoen!
roxxe zei:das toch simpel? als je glas leeg is, omdraaien ?
Tijdens een zons verduistering in Mexico hadden duizenden mensen een ufo in de lucht gezien. Er is zelfs video materiaal van... en die duizenden zijn natuurlijk allemaal gek?huckfinn zei:Het is hetzelfde als met UFO's. Ik geloof alleen verhalen van sceptische mensen met een getraind oog en een wetenschappelijke achtergrond. De andere ooggetuigen zijn niet op waarheid te controleren door de crap die mensen kost wat het kost willen uitbrengen om hun leven er wat interessanter op te maken (zo van: er is meer dan de k*tbaan die ik heb en mijn te dikke vriendin).
Metal_Wolf zei:Tijdens een zons verduistering in Mexico hadden duizenden mensen een ufo in de lucht gezien. Er is zelfs video materiaal van... en die duizenden zijn natuurlijk allemaal gek?
bouwens62 zei:Ja zeker lekker respectvol! Ik eindigde zo omdat je anders meteen zou zeggen: Ach bullshit is gelogen
Zal hier morgen nog een verhaal typen en daar heb ik zelfs bewijzen van: politiedossier!
Maar ja weet niet of het bij jou wat uithaalt want kortzichtigheid he!
spiertje16 zei:de menselijke geest is zo onvoorstelbaar sterk
neem nou de sjamanan in thailand
die raken zo in extase dat ze in een diepe trance raken en denken dat ze bezeten worden
dit is natuurlijk niet zo
want ze raken gewoon in trance
en tijdens die trance wordt een deel van de hersenen afgesloten
het gedeelte dat tijd en ruimte wordt afgesloten
daarbij voelen ze ook geen pijn
allemaal de kracht van de menselijke geest
dus geesten...BULshit
die mensen zijn zo bang en de spanning op het moment
zorgt ervoor dat ze denken dat ze geluiden en koude winden horen
Centaur zei:Eric zal het nooit erkennen, geef het maar op.
http://www.v-j-enterprises.com/
As it turned out, Mt. Popocatepetl had indeed begun to vent steam; the first volcanic activity seen in 500 years.