Fitness Seller

glaasje draaien (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

conanx

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2005
Berichten
175
Waardering
0
ik wou een keer gaan glaasje draaien heeft iemand hier dit wel eens geprobeert ?
 
Wat hoop je er mee te bereiken?

Probeer je geesten op te roepen?
 
ja glaasje draaien is geesten oproepen ik ben nu wel benieuwd wat er gaat gebeuren
 
Volgens mij zijn er ruwweg 2 mogelijkheden:

1)Er bestaan geen geesten --> Je verdoet je tijd. Beetje lachen met je vrienden...

2)Je komt er achter dat er wel geesten bestaan. Denk je daar serieus mee te kunnen dealen. Misschien laten ze je wel nooit meer met rust?
 
Niet doen! (Als je erin gelooft moet je het zeker niet doen)
Heb een tijd terug een meisje gekend die deed die shizzle en was seiki master ofzo, en ze zei dat een leek dat niet moest doen omdat je met die energie ook slechte geesten kunt oproepen...

Dus als je erin gelooft gewoon niet doen!
 
Ik hoorde ook al die verhalen van iedereen, dus ging ik geesten oproepen met wat anderen, nou er gebeurde geen ene ****. Sindsdien geloof ik echt niet meer in die onzin.

GEEST ALS JE BESTAAT KOM ME IN MIJN SLAAP VERMOORDEN DADELIJK!!!!!!!
 
lijkt me geen goed plan als je niet weet wie je ermee wilt oproepen


je laat je ramen en deuren thuis toch ook niet de hele dag open staan zodat iedereen maar naar binnen kan lopen?


als je je verveeld, doe is wat nuttigs en ga een bijbel lezen ( kan best boeiend zijn :D )
 
das toch simpel? als je glas leeg is, omdraaien ?
 
Ik heb het vroeger ook wel geprobeerd, ik vondt het alleen spannend maar er gebeurde helemaal niets. Of geesten bestaan ik weet ´t niet
als je het een keertje wil proberen, gewoon doen joh
 
Ik zou het niet doen, heb er genoeg ellende van gezien, sommige dingen moet je gewoon n het midden laten, zonder je af te blijven vragen of het echt is of niet.
 
Crap, crap, crap. Teller en Penn, twee beroemde illusionisten hebben een programma genaamd Bullshit. Daarin hebben ze ook Ouija borden draaiers laten zien. 1 keer terwijl ze normaal glaasje aan het draaien waren. De handen gingen dan ook redelijk vaak naar een Ja of een Nee. Maar daarna hebben ze de personen geblinddoekt en het board omgedraaid. De personenen gingen daarna naar de imaginaire Ja of Nee. Ze dachten dus dat die Nee of Ja daar stond, maar ja met een omgedraaid board stonden die natuurlijk een stuk lager en aan de andere kant.
 
Eric, ik had graag geloofd dat het allemaal crap is, had ik het zelf niet meegemaakt. Al;s iemand glaasje gaat draaien, en er gebeurd niks, is het niet gelijk gezegd dat het allemaal bullshit is. Dat is hetzelfde als 2 uurtjes gaan vissen in de zee zonder wat te vangen, en vervolgens iedereen vertellen dat er geen vis in de zee zwemt.
 
Ik blijf er bij dat het crap is, the power of imagination. Er gebeurde wel iets bij die sessie van Teller en Penn, ze gingen gewoon draaien naar een verwachte Ja of Nee, maar ja het board was omgedraaid dus ze stonden voor paal.

Astrologie, ouija, geesten etc etc allemaal crap. Discussie is al vaker gevoerd en wie wil bewijzen dat het echt is kan een miljoen ophalen bij James Randi. De Randi challenge loopt al jaren, niemand heeft ooit iets kunnen aantonen dat die para mumbo jumbo echt is.
 
Dan moeten ze toch eens bij mijn buurman op bezoek gaan. Daar wordt steevast elke nacht een kwartier nadat de laatste naar bed is op de beeldbuis van de TV geklopt, ik heb het zelf ook gehoord, want ook ik geloofde het niet, maar ik heb het geweten.
 
Centaur zei:
Eric, ik had graag geloofd dat het allemaal crap is, had ik het zelf niet meegemaakt. Al;s iemand glaasje gaat draaien, en er gebeurd niks, is het niet gelijk gezegd dat het allemaal bullshit is. Dat is hetzelfde als 2 uurtjes gaan vissen in de zee zonder wat te vangen, en vervolgens iedereen vertellen dat er geen vis in de zee zwemt.

:thumbs:

Damn right.

Ik heb het zelf meegemaakt en ik hoef het nooit meer te doen.
Was erna doodop, alle energie eruit getrokken.
Dit overigens wel onder begeleiding van iemand maar toch/
Ik ben sceptisch hoor: Ik heb vragen waarop alleen ik het antwoord wist laten vragen en de juiste antwoorden kwamen gespeld en wel eruit.

Ja daar sta je dan als sceptische jongen...

Niet doen is het devies. Tenzij je op zoek bent naar geestelijk permanente schade. Door wat dan ook ;)
 
Ik heb veel geexperimenteerd, ook met de pendel en ouija-bord, reken er maar op dat er rare dingen kunnen gebeuren, met de pendel kreeg ik echt namen door en voelde aanwezigheid...maar ook negatieve entiteiten die woorden als kill doorgaven :eek: Verder niks aan overgehouden, daar ben ik psychisch te sterk voor, maar wees gewaarschuwd, het kan alle kanten op gaan ;)
 
Hey! opa, was jij niet op vakantie?? hoe is het daaro?
 
klusmier zei:
lijkt me geen goed plan als je niet weet wie je ermee wilt oproepen


je laat je ramen en deuren thuis toch ook niet de hele dag open staan zodat iedereen maar naar binnen kan lopen?


als je je verveeld, doe is wat nuttigs en ga een bijbel lezen ( kan best boeiend zijn :D )

Het Groot Verhalenboek dat 336 keer is herschreven nadat de katholieke kerk er alle evangelieen heeft uitgefilterd die ze niet aanstond? (Er waren er oorspronkelijk meer dan 20 waaronder het evangelie van Maria en poetspoets! weg waren ze!)
Nee, wie antwoorden zoekt zal ze nooit in 1 boek vinden, zéker geen boek dat naar de hand van een instituut dat uit is op wereldheerschjapij, is samengesteld. Levensvragen worden beantwoord met ervaring, luisteren en erg veel lezen uit verschillende bronnen.

Maar géén glaasje draaien! :finger:
 
Ik onderzoek deze materie nu al wel 10 jaar :D
Naast de materie en de spieren is er natuurlijk ook nog een geestelijke dimensie :rolleyes:
 
Back
Naar boven