MuscleMeat

glaasje draaien (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Centaur zei:
Hey! opa, was jij niet op vakantie?? hoe is het daaro?

Kun je lezen fattie? :D
Vanaf 12 augustus. We kijken op de kalender en constateren dat het vandaag 11 augustus is. :rolleyes: :fu:
 
DBC01 zei:
Kun je lezen fattie? :D
Vanaf 12 augustus. We kijken op de kalender en constateren dat het vandaag 11 augustus is. :rolleyes: :fu:
Okay, okay....sheeesh, het was maar een vraag!


:D
Veel plezier alvast.
 
Het is ochtend, m'n zoveelste vroege dienst en ik lag er gister wat later in.
Opa is in een bad temper.
Ik heb 6 Clens erin en er volgene r nog 4 Eefjes en dan hóóp ik de dag vol te houden.

Ontopic: Vakantietijd is altijd een uitgelezen moment voor dit soort spelletjes. Vriendengroepje dat zih verveelt en een Ouija bord tevooorschijn haalt.
Echt, dit is sterk af te raden.
 
Have fun en laat de tafels maar zweven :D
 
Gewoon lekker glaasje gaan draaien, na het glaasje draaien gooi je het glas vol met sterke drank en misschien heb je geluk dat je dan een roze olifant ziet. Tijd voor invoering van de brandstapel.
 
DBC01 zei:
Het is ochtend, m'n zoveelste vroege dienst en ik lag er gister wat later in.
Opa is in een bad temper.
Ik heb 6 Clens erin en er volgene r nog 4 Eefjes en dan hóóp ik de dag vol te houden.

Ontopic: Vakantietijd is altijd een uitgelezen moment voor dit soort spelletjes. Vriendengroepje dat zih verveelt en een Ouija bord tevooorschijn haalt.
Echt, dit is sterk af te raden.
Ik zal je maar een keer over je bol aaien. ;)

Heb je zelf ook glaasje gedraaid? en zo ja, wat is er bij jouw gebeurd?
 
EricR zei:
Gewoon lekker glaasje gaan draaien, na het glaasje draaien gooi je het glas vol met sterke drank en misschien heb je gelijk dat je dan een roze olifant ziet. Tijd voor invoering van de brandstapel.

Ik vind dit te kort door de bocht. Je kunt wel afgaan op wat illusionisten brengen en dergelijke maar onderga het zelf eens en kom dan eens terug op wat je zegt, afgaande op wat meneertjes in de media roepen.

Kom je ook op de BBQ? :D Hebben we alvast een leuk discussieonderwerp!
Maken we een ronde tafel met gespreksleider MrJ (Dies toch altijd te aardig) en dan gaan we in op de materie. Wat vind je van contact met overledenen dan? Ook onzin? Mediums als Shar? Ook volksverlakkerij?
 
Centaur zei:
Ik zal je maar een keer over je bol aaien. ;)

Heb je zelf ook glaasje gedraaid? en zo ja, wat is er bij jouw gebeurd?

Staat beknopt al in deze thread. Echt, lézen doe jij niet hè, kijk es goed!
 
Ik onderga het zo, maar er gaat niks gebeuren.

Ik vind dat alle paranormalen op een brandstapel gegooid mogen worden. Shar is gewoon een Charlatan die zwak begaafde mensen hoop geeft. Fik er in.
 
EricR zei:
Ik onderga het zo, maar er gaat niks gebeuren.

Ik vind dat alle paranormalen op een brandstapel gegooid mogen worden. Shar is gewoon een Charlatan die zwak begaafde mensen hoop geeft. Fik er in.

Dat bedoel ik: Je gaat niet in op de materie. Je generaliseert met zeer oppervlakkige uitspraken.
 
Char komt volgende maand bij de Paagman in Den Haag, toegang gratis, ga je mee Eric? :D Of ben je bang iets te horen wat ze eigenlijk niet kan weten? Dan zou je zomaar ineens je mening moeten veranderen. :D
 
DBC01 zei:
Dat bedoel ik: Je gaat niet in op de materie. Je generaliseert met zeer oppervlakkige uitspraken.
Heb ik van jou geleerd, master of generalisation :D Er is nergens op in te gaan. Kan nog beter naar een drol van mezelf kijken dan tijd te besteden aan die crap.
 
Centaur zei:
Char komt volgende maand bij de Paagman in Den Haag, toegang gratis, ga je mee Eric? :D Of ben je bang iets te horen wat ze eigenlijk niet kan weten? Dan zou je zomaar ineens je mening moeten veranderen. :D

We zetten Eric op de stoel en hij mag even in 't kort wat vertellen over (met respect voor je eventuele verdriet) een naaste overledene. En dan gaat Eric wat beleven want er zijn dingen die hij alleen toch echt zeker weet..en niemand anders...toch?
 
Centaur zei:
Char komt volgende maand bij de Paagman in Den Haag, toegang gratis, ga je mee Eric? :D Of ben je bang iets te horen wat ze eigenlijk niet kan weten? Dan zou je zomaar ineens je mening moeten veranderen. :D
In de rij staan tussen al die 'believers', nee dank je. Ik ga niet twee uur wachten op iets waar ik toch niet in geloof. Ben nergens bang voor, wat er niet is hoef je ook niet bang voor te zijn.
 
Bang ben je niet maar de confrontatie aangaan op een persoonlijk manier, daar pás je voor en weet je waarom Eric? Omdat je NU op dit moment een pasklaar antwoord hebt op deze vragen. Namelijk het antwoord dat het bullshit is. JIJ wéét dat als je daarheen gaat, de kans groot is dat je twijfel krijgt en geen pasklaar antwoord meer hebt betreffende deze dingen. En dat knaagt, dat weet ik. Een mens is ingesteld dat het graag een sluitend antwoord heeft op zaken.
 
Char doet niets meer dan Cold reading, geintje is zo oud als de weg naar Kralingen.

'De naam van de overledene begint met de letter S?'
'Nee, oh er staat een S in de naam dan?'
'Ja, nou ze wil je iets vertellen''
'Er is iets slecht met je gebeurd in je jeugd'

Dat soort vaag gedoe en ja dan sluit het vanzelf wel een keer aan op je belevingen. Ik ga mee, met een jerrycan kerosine.
 
EricR zei:
Char doet niets meer dan Cold reading, geintje is zo oud als de weg naar Kralingen.

'De naam van de overledene begint met de letter S?'
'Nee, oh er staat een S in de naam dan?'
'Ja, nou ze wil je iets vertellen''
'Er is iets slecht met je gebeurd in je jeugd'

Dat soort vaag gedoe en ja dan sluit het vanzelf wel een keer aan op je belevingen. Ik ga mee, met een jerrycan kerosine.

:roflol:

Hoe komt het toch dat ik me niet te barsten irriteer aan je? :D
 
Ik ben het niet vaak met opa eens, maar deze keer sta ik toch wel vierkant achter hem.


Edit: op het feit na dat hij zich aan eric irriteerd dan hé. :rolleyes:
 
DBC01 zei:
Bang ben je niet maar de confrontatie aangaan op een persoonlijk manier, daar pás je voor en weet je waarom Eric? Omdat je NU op dit moment een pasklaar antwoord hebt op deze vragen. Namelijk het antwoord dat het bullshit is. JIJ wéét dat als je daarheen gaat, de kans groot is dat je twijfel krijgt en geen pasklaar antwoord meer hebt betreffende deze dingen. En dat knaagt, dat weet ik. Een mens is ingesteld dat het graag een sluitend antwoord heeft op zaken.
Dan heb je een verkeerde voorstelling van mij. Ik sta op dat gebied zeer sterk in mijn schoenen en loof 10.000 euro uit aan degenen die mijn ongelijk bewijzen. Het bewijs moet dan wel volledig overtuigend zijn en moet herhaald kunnen worden in een klinische omgeving.

Twijfel? Nooit.
 
Centaur zei:
Ik ben het niet vaak met opa eens, maar deze keer sta ik toch wel vierkant achter hem.

Edit: op het feit na dat hij zich aan eric irriteerd dan hé. :rolleyes:

Ik vind jou een kinderachtig k*tvarken maar aangaande deze materie vind ik dat je je spiritualiteit op een hoog niveau hebt staan :thumbs: :heart:

Openstaan voor zaken die niet direct eetbaar, voelbaar of zichtbaar ziijn, dat vereist moed.

Edit: Op het feit na dan dat Centaur wéér verkeerd lest (DERDE KEER IN 1 THREAD!!!) en denkt dat ik me irriteer aan Eric terwijl juist zo duidelijk staat geschreven dat ik dat NIET doe..:no:
 
Back
Naar boven