MuscleMeat

glaasje draaien (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mannen: we hebben het hier toch over paranormale zaken cq. onverklaarbare zaken?

Dan heb ik het dus niet over moleculen! :rolleyes: :D
 
EricR zei:
Hoort wie klopt daar kinderen? Sinterklaas !!!

Kolere wat een crap verhaal, met respect voor Bouwens maar een verhaal dat eindigt dat er niks van dat verhaal is gelogen neem ik al niet meer serieus.

Blijf er vooral in geloven, pas als ik anaal wordt genomen door 6 boze geesten ga ik er misschien in geloven. Crap.



Ja zeker lekker respectvol! Ik eindigde zo omdat je anders meteen zou zeggen: Ach bullshit is gelogen


Zal hier morgen nog een verhaal typen en daar heb ik zelfs bewijzen van: politiedossier!

Maar ja weet niet of het bij jou wat uithaalt want kortzichtigheid he!
 
CHARS A WITCH BURN HER !! :clap: BURN HER:clap: BURNNNNNN
wat een onzin man
jezus
tig mensen gelooft niet in god
maar als het op geesten enzv aankomt
wat een gelul
6 keer geprobeerd NIKSSS!!!! totaal niks
 
de menselijke geest is zo onvoorstelbaar sterk
neem nou de sjamanan in thailand
die raken zo in extase dat ze in een diepe trance raken en denken dat ze bezeten worden
dit is natuurlijk niet zo
want ze raken gewoon in trance
en tijdens die trance wordt een deel van de hersenen afgesloten
het gedeelte dat tijd en ruimte wordt afgesloten
daarbij voelen ze ook geen pijn
allemaal de kracht van de menselijke geest
dus geesten...BULshit
die mensen zijn zo bang en de spanning op het moment
zorgt ervoor dat ze denken dat ze geluiden en koude winden horen
 
spiertje16 zei:
CHARS A WITCH BURN HER !! :clap: BURN HER:clap: BURNNNNNN
wat een onzin man
jezus
tig mensen gelooft niet in god
maar als het op geesten enzv aankomt
wat een gelul
6 keer geprobeerd NIKSSS!!!! totaal niks



Tja als je het 6 keer probeert met de overtuiging dat het toch niet bestaat dan zal het zeker niet lukken! Pas als je je er echt voor open kan stellen dan zal je misschien spirituele ervaringen kunnen opdoen!
 
bouwens62 zei:
Tja als je het 6 keer probeert met de overtuiging dat het toch niet bestaat dan zal het zeker niet lukken! Pas als je je er echt voor open kan stellen dan zal je misschien spirituele ervaringen kunnen opdoen!

Het is hetzelfde als met UFO's. Ik geloof alleen verhalen van sceptische mensen met een getraind oog en een wetenschappelijke achtergrond. De andere ooggetuigen zijn niet op waarheid te controleren door de crap die mensen kost wat het kost willen uitbrengen om hun leven er wat interessanter op te maken (zo van: er is meer dan de k*tbaan die ik heb en mijn te dikke vriendin).
 
huckfinn zei:
Het is hetzelfde als met UFO's. Ik geloof alleen verhalen van sceptische mensen met een getraind oog en een wetenschappelijke achtergrond. De andere ooggetuigen zijn niet op waarheid te controleren door de crap die mensen kost wat het kost willen uitbrengen om hun leven er wat interessanter op te maken (zo van: er is meer dan de k*tbaan die ik heb en mijn te dikke vriendin).
Tijdens een zons verduistering in Mexico hadden duizenden mensen een ufo in de lucht gezien. Er is zelfs video materiaal van... en die duizenden zijn natuurlijk allemaal gek?
 
Metal_Wolf zei:
Tijdens een zons verduistering in Mexico hadden duizenden mensen een ufo in de lucht gezien. Er is zelfs video materiaal van... en die duizenden zijn natuurlijk allemaal gek?

Ja.




Nu serieus: Ik zeg niet dat ze gek zijn. Ze kunnen ongetwijfeld wat gezien hebben, maar omdat ze er als leken naar keken met al wat spanning in zich wegens de zonsverduistering kunnen ze iets dat voor koude, getrainde mensen verklaarbaar is, gezien hebben als UFO. In Mexico is het geloof in het paranormale btw toch al wat hoger dan hier.

En post de link naar die video eens. Ik hoop niet dat het weer een schuddende, duistere, 10x40 pixels en bewerkte opname is.
 
Laatst bewerkt:
bouwens62 zei:
Ja zeker lekker respectvol! Ik eindigde zo omdat je anders meteen zou zeggen: Ach bullshit is gelogen


Zal hier morgen nog een verhaal typen en daar heb ik zelfs bewijzen van: politiedossier!

Maar ja weet niet of het bij jou wat uithaalt want kortzichtigheid he!

Ah dat bedoel ik ik vergat het gister te posten! Je stelt gewoon dat bouwens liegt Eric. Als er tien mensen zo'n verhaal vertellen als hij (van de 1000en die iets vagere dingen hebben meegemaakt die minder concreet zijn) dan liegen die zeker allemaal.

DBC had gelijk, als je bij jou iets aantoont dat paranormaal is dan zegt jij "ja het is niet paranormaal want het is nu bewezen". Dus het is alleen paranormaal als je het niet kunt aantonen, maar dan bestaat het volgens jou niet.

We kunnen ook niet aantonen dat iemand denkt, dus dat bestaat ook niet. (kom niet met elektrode metingen want zo word een entiteit ook waargenomen).

Ik heb al vaker het verhaal verteld in zulke topics over m'n oma die met kanker lag en m'n moeder die heimelijk met haar foto naar een paragnost ging zonder dat oma het wist. Een paragnost die geen geld en/of bekendheid vroeg die slechts een handjevol mensen inlichte en die haar pijn wegnam. Op een dergelijke manier dat de dames en heren in het ziekenhuis zich afvroegen welk een wonder er aan de gang was die nacht.

En nu lieg ik dus ook en/of het was allemaal toeval en/of het telt volgens jou niet want "de kanker was niet genézen".
 
spiertje16 zei:
de menselijke geest is zo onvoorstelbaar sterk
neem nou de sjamanan in thailand
die raken zo in extase dat ze in een diepe trance raken en denken dat ze bezeten worden
dit is natuurlijk niet zo
want ze raken gewoon in trance
en tijdens die trance wordt een deel van de hersenen afgesloten
het gedeelte dat tijd en ruimte wordt afgesloten
daarbij voelen ze ook geen pijn
allemaal de kracht van de menselijke geest
dus geesten...BULshit
die mensen zijn zo bang en de spanning op het moment
zorgt ervoor dat ze denken dat ze geluiden en koude winden horen

Hmmm verklaar de capaciteiten binnen chigung kungfu eens. Hoe verklaar je de Shaolin "powers". Als je dat wil verklaren met een bovenmatige ontwikkelde energiegeleiding, dan kun je op die manier net zo goed het "paranormale" verklaren.
 
Eric zal het nooit erkennen, geef het maar op.
 
Centaur zei:
Eric zal het nooit erkennen, geef het maar op.

Oh dan erken ik Eric toch ook niet? Ik kan hem niet zien, niet horen en niet voelen en hij verschijnt ook niet aan me als ik aan hem denk in een laboratorium. Hij bestaat niet, en jij liegt. Je hebt nooit met hem getraind en je hebt een dubbel account waar je jezelf EricR noemt. Onee, jij bestaat ook niet want bij jou is het net zo :D
 
The Mayans predicted that the 5th sun, or eclipse, that took place during the Cortez invasion of Mexico during the 1500's, would usher in 500 years of darkness. At this time, Mt Popocatepetl began to erupt, as the Mayans predicted. The Mayans also predicted that the 6th sun, the last eclipse in the 20th century, would usher in a new age with accompanying earth changes and volcanic activity.

On July 11, 1991, the 6th sun (eclipse) took place over Mexico City. In preparation, all of Mexico City and Puebla had camcorders ready to record the event. There was a party atmosphere as families and groups ate and drank waiting for the 1 pm eclipse. When the camcorders were turned towards the eclipse, people were shocked to see a silver disc hovering stationary below the darkened sun. A week later, Jaime Maussan, a television journalist who hosts a TV show called Sixty Minutes, ran a special on the UFO sighting. He asked for city residents to bring their videos to the TV station to be analyzed. He received over 40,000 calls. The best videos were computer analyzed and showed the same digitalized image - a silver disc, domed, showing a red glow.

After this event, UFOs began appearing nightly around the villages of Metepec and Jalixco, near Mr. Popocatepetl. Were the UFOs trying to warn the people of an impending eruption? As it turned out, Mt. Popocatepetl had indeed begun to vent steam; the first volcanic activity seen in 500 years. Sightings have continued to be numerous since 1991. Everyone in the villages from store owners to farmers to children have seen the ovnis, some at very close range.


Bron

Ben nog ff aant g00glen voor video materiaal.
 
http://www.v-j-enterprises.com/

Lekkere bron kies je uit. Ik heb een tijd lang in UFO's en samenzweringen gelooft en ik weet hoe de freaks die daarin geloven bronnen en citaten van wetenschappers en politici kunnen verdraaien:

As it turned out, Mt. Popocatepetl had indeed begun to vent steam; the first volcanic activity seen in 500 years.

Hier zou ik graag een bronvermelding bij gezien willen hebben van die v-j enterprises new age dork.
 
Heb gewoon eerste de beste pagina van google gepakt. Zal ff voor een andere zoeken.
 
Hier een video tijdens de zonsverduistering. Je hebt wel realplayer nodig om 'm te bekijken.
 
Jammer, dat filmpje is weer niks waard...

Net zulke grote rotzooi als 99% dat over UFO's wordt geschreven. Het enige boek dat ik heb gelezen en waardoor ik nog steeds een beetje geloof in ET PHONE HOME is:

The UFO Briefing Document
http://www.amazon.com/exec/obidos/t...102-9772503-0061713?v=glance&s=books&n=507846

Het wordt niet zoveel gelezen omdat er geen sensatieverhalen instaan. Het zijn een groot aantal chronologische en droge verslagen van encounters. Verder staat er een goeie geschiedenis van het hele UFO fenomeen in wat als ik het me goed herinner begint met de Foo-fighters in WOII. De ooggetuigen in al deze verslagen zijn sceptici, getrainde soldaten, piloten, wetenschappers en hoog opgeleide mensen. Verder vind je nog coole citaten van wetenschappers en ouwe wereldpolitici. Nogmaals: zowat het enige boek waar je echt wat aan hebt ipv enkel vermaak.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven