AndroidHealthClinic

Glas in de kroeg

Bezoekers in dit topic

Davynator

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2006
Berichten
135
Waardering
0
ik ging gister in de kroeg op een glas staan dat op de grond lag, dikke snee in de zijkant van mn schoen en zelfs ook door de zool heen (heb van die puma's). dus ik naar de wc gelopen en toen kwam het bloed al uit mn schoen gelopen... kon ik dus naar het ziekenhuis, daar ff gekeken of er geen pezen geraakt waren en kreeg ik een paar van die k*t verdovings spuiten en een tetanus spuit en 3 hechtingen. nu kan ik gvd deze week niet trainen :(
 
ik ken het,paar jaar geleden was ik ook opstap en toen viel ik in de kroeg met mn hand vol in het glas,dikke snee in mn hand en bloedde dat het deed,dus ik moest ook meteen naar het ziekenhuis om het te laten hechten.
 
beter een snee in je poot dan dat je nog in de waan bent van "een eerlijk gevecht, man tegen man" wat ook meestal eindigt in een glas in het gezicht.

en je denkt dat je een week niet kan trainen? maak daar maar een maand van, als het er niet 2 zullen zijn.
 
ben je gek je kan dan toch je bovenlichaam trainen ?
 
Komt door al die k*tmensen die hun glas leuk op de grond smijten, als ik het zie spreek ik ze er altijd op aan.
 
Blijf gewoon je bovenlichaam trainen, als je écht wilt blijven trainen. Neem anders gewoon een korte rustperiode. Het is echt niet zo dat je na een maandje niet trainen al je spieren kwijt bent.
 
een maand? ik moet volgende week maandag terug om de hechtingen eruit te halen en dan mag ik hem weer belasten zeiden ze. maar wat bedoel je met een eerlijk gevecht man tegen man wat resulteerd in een glas in het gezicht??
ik ben wel voor dat eerste maar ik zou nooit een glas in zn gezicht steken :eek:
 
een maand? ik moet volgende week maandag terug om de hechtingen eruit te halen en dan mag ik hem weer belasten zeiden ze. maar wat bedoel je met een eerlijk gevecht man tegen man wat resulteerd in een glas in het gezicht??
ik ben wel voor dat eerste maar ik zou nooit een glas in zn gezicht steken :eek:

Je hebt belasten en belasten he ;) Ik neem aan dat de dokter bedoelt dat je hem gewoon mag gebruiken, maar met trainen zal ik toch even rustig aandoen.
 
Ja das klote man! Gelukkig maar een weekje, is wel uit te houden toch?
Had 't een tijdje geleden ook met me dronken kop. Sta aan een tafel had ik me hand opengehaald aan 't kapotte glas dat erop lag. Ik ook pissig natuurlijk, bleek dat ik 't glas zelf had omgegooid :rolleyes:
 
Ja das klote man! Gelukkig maar een weekje, is wel uit te houden toch?
Had 't een tijdje geleden ook met me dronken kop. Sta aan een tafel had ik me hand opengehaald aan 't kapotte glas dat erop lag. Ik ook pissig natuurlijk, bleek dat ik 't glas zelf had omgegooid :rolleyes:

Jij boef!
 
geen gezeik traine jij, al moet je erheen kruipen dude!!!!!!!!!!!!
 
Mijn zusje viel met stoeien door het glas heen, resultaat: slagaderlijke bloeding, en alle pezen en zenuwen doorgesneden. Na een operatie van 7 uren kan ze een meer dan een half jaar later kan ze nog nauwelijks haar hand bewegen ook zit er geen gevoel in. Glas is gevaarlijk spul, maar goed dat was een ander verhaal.

Klote voor je bro ;)
 
Mijn zusje viel met stoeien door het glas heen, resultaat: slagaderlijke bloeding, en alle pezen en zenuwen doorgesneden. Na een operatie van 7 uren kan ze een meer dan een half jaar later kan ze nog nauwelijks haar hand bewegen ook zit er geen gevoel in. Glas is gevaarlijk spul, maar goed dat was een ander verhaal.

Klote voor je bro ;)

stoeien met jou?
 
Toen ik 10 was stond ik een keer perongeluk op een spijker, dwars door mijn schoen heen, werd ik naar huis gereden door de broer van het vriendje waar ik was:o
 
Komt door al die k*tmensen die hun glas leuk op de grond smijten, als ik het zie spreek ik ze er altijd op aan.

waar jij gaat stappen gooien ze toch geen glas op de grond?;)
 
waar jij gaat stappen gooien ze toch geen glas op de grond?;)

Jammergenoeg wel :p Maar als je me een plaats kunt aanbevelen waar dit niet gebeurt hoor ik het graag.
 
Mijn zusje viel met stoeien door het glas heen, resultaat: slagaderlijke bloeding, en alle pezen en zenuwen doorgesneden. Na een operatie van 7 uren kan ze een meer dan een half jaar later kan ze nog nauwelijks haar hand bewegen ook zit er geen gevoel in. Glas is gevaarlijk spul, maar goed dat was een ander verhaal.

Klote voor je bro ;)

Gelukkig had ik geen pezen of zenuwen ofzo geraakt. ken wel iemand die zn pols ooit opengehaalt had omdat ie in het glas sloeg en toen zn zenuwen en pezen doorsneed, hij kan hem ook nauwelijks gebruiken.
 
Back
Naar boven