XXL Nutrition

Glas in de kroeg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

m'n neef heeft het ook een keer gehad, was ie in de kroeg en toen kwamen er van die metal mongolen die gingen beetje staan headbangen en lopen pogo'en daar in de kroeg, toen werd ie omgeduwd, viel ie met z'n reet in een bierglas, dikke snee zei die :P
 
Wil je hiermee zeggen dat homo's glazen in hun reet stoppen, Prelude?

Volgens mij wel Tractortje.

Trouwens, hebben jullie ook steeds dat jullie glas perongeluk in iemand zijn gezicht valt. een stuk of 10 keer.
 
:roflol: lekkere schoenen heb je dan. ben zo vaak in glas gestapt maar nog nooit iets door m'n schoen gehad. wel klote man
 
een maatje had wel es zo hard met kisten tegen een glas getrapt dat er een stuk dwars door de schoen heen ging
 
Waarom hebben ze nog steeds geen plastic bekertje in de kroeg/discotheek vraag ik me altijd af:scratch: Voorkomt een hoop gezeik, ook het steken met glazen is er dan niet meer bij:)
 
bier uit bekertjes sucks

eneeuh waarom zou je niet kunnen trainen???????
geen uitvluchten zoeken en trainen !!!!!!
 
Inderdaad, bier drink je toch niet uit plastic man. Wat is dat nou weer voor onzin.
 
Bier in de kroeg is zoiezo niet te drinken, dus of het nou uit plastic bekertjes of glazen drinkt, maakt geen reet uit.
 
Klote voor je bro...


Een vriend van me heeft 2 maanden geleden ook een nare ervaring met glas meegemaakt. Met het uitgaan viel hij van een trap af, met z'n gezicht recht in een stuk glas. Oké, als 't in je gezicht komt kun je nog vrolijk door trainen, maar je gaat wel als scarface door 't leven.
 
is dit nou een verkapt kijk mij eens zielig zijn topic? ah gossieeee
 
is dit nou een verkapt kijk mij eens zielig zijn topic? ah gossieeee

nee dacht ik zet het hier even neer. en waarom ik niet kan trainen? de dokter zij dat ik hem gewoon de eerste dagen moest ontlasten, en maandag de hechtingen eruit en dan ben ik er vanaf, ik kan nu wel zeggen mwah dit en dat maar dan heb ik dalijk dus wel gezeik. en een weekje niet trainen is geen ramp. ik zie het als een rustweekje.
en btw. ik ben helemaal niet zielig dus roep dat niet als je me niet kent.
 
nu ik er over nadenk, hier is geen enkele discotheek in de buurt waar je bier krijgt in een echt glas. wel in de echte kroegen natuurlijk maar waarschijnlijk worden daar ook geen glazen op de grond gesmeten
 
Back
Naar boven