Fitness Seller

glas water (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

glas? bij osn mag er nog eeens geen glas in de sportzaal, lijtk me ook nie ech slim,hoe vaak ik mn flesje al omver heb getrapt,als dat glazen waren,waren er al veel glazen gesneuveld.

Idd, elke keer laat ik wel een plastic bekertje sneuvelen door mijn lompe maat 46 clowns-sportschoenen.
 
Hoi arnoldfan, welkom op het board. :wave: In de stickies kun je verschillende topics vinden met basis info. O.a. over trainingsintensiteit en voeding/water en de benodigde mate daarvan. Lees AUB ook even de regels door. Veel plezier op het board.
 
cuda,moet wel erbij zeggen dat me pa ook 2 x in de week train en wel betaald dus heeft ze zoiets van laat dat jong maar meetrainen.en kerel hoezo mag je geen glazen in je gym?doet me denken aan me ouwe gym waar ze ook overal moeilijk om deden.sommige eten zelfs kwark in de gym bij de machine.veel gekker kun je het niet bedenken he:D maar eten mag dus ook in onze gym.eigenlijk alles mag wel.maar glazen in plaats van flesjes is toch wel het toppunt van dom zijn.

Waarom denk je? :rolleyes:

En tegen de mensen bij wie je geen eigen drinken mee mag nemen: achterlijk zeg!! :eek:
 
Hoi arnoldfan, welkom op het board. :wave: In de stickies kun je verschillende topics vinden met basis info. O.a. over trainingsintensiteit en voeding/water en de benodigde mate daarvan. Lees AUB ook even de regels door. Veel plezier op het board.

???
 
Hoi arnoldfan, welkom op het board. :wave: In de stickies kun je verschillende topics vinden met basis info. O.a. over trainingsintensiteit en voeding/water en de benodigde mate daarvan. Lees AUB ook even de regels door. Veel plezier op het board.
:sukkeltje:
 
Bij ons alvast toch, sterker nog je mag het niet meedragen in de gym, alles netjes aan kant:(

bij ons ook,verplicht drinken te kopen en netjes aan de kant, mag je niet mee rondlopen in de zaal, maar dat vindt ik niet erg, dan loop ik tss mijn sets door es tot aan de desk en blaas ik even uit..
tkomt wel telkens duur uit, want ik betaal altijd 5,5 euro (een halve liter sportdrank v 2euro, een blikje spuitwater v 1,5 euro en een aminoampule na de training v 2 euro), als je dan 4x per week traint is dat meer dan 20 euro / week alleen al aan drinken in de club, gelukkig is t abonnementsgeld echt niet hoog!:(
 
bij ons ook,verplicht drinken te kopen en netjes aan de kant, mag je niet mee rondlopen in de zaal, maar dat vindt ik niet erg, dan loop ik tss mijn sets door es tot aan de desk en blaas ik even uit..
tkomt wel telkens duur uit, want ik betaal altijd 5,5 euro (een halve liter sportdrank v 2euro, een blikje spuitwater v 1,5 euro en een aminoampule na de training v 2 euro), als je dan 4x per week traint is dat meer dan 20 euro / week alleen al aan drinken in de club, gelukkig is t abonnementsgeld echt niet hoog!:(

80 euro in de maand aan drinken :eek: een schop onder hun hol zou ik ze geven.
 
bij ons ook,verplicht drinken te kopen en netjes aan de kant, mag je niet mee rondlopen in de zaal, maar dat vindt ik niet erg, dan loop ik tss mijn sets door es tot aan de desk en blaas ik even uit..
tkomt wel telkens duur uit, want ik betaal altijd 5,5 euro (een halve liter sportdrank v 2euro, een blikje spuitwater v 1,5 euro en een aminoampule na de training v 2 euro), als je dan 4x per week traint is dat meer dan 20 euro / week alleen al aan drinken in de club, gelukkig is t abonnementsgeld echt niet hoog!:(

Jep heb ook een tijdje een amino ampule gekocht na het kopen van drank ook 2 euro en nogmaals 2 euro, maar dat wordt te duur.
Het lijkt wel of je ook in Fit-To-Go traint:)
 
Zoveel geld om te drinken?? Dat geef ik liever aan kip en beef uit.
 
ja kijk als je een flesje niet goed kan hanteren omdat je net keihard aan het ijzer hebt lopen trekken dan kan het wezen dat er d.m.v. een ongecontroleerde beweging teveel water in je bakkes komt en je verdrinkt.. Dit alles alleen maar omdat je je eigen kracht niet goed kan doseren. Een glas daarentegen kan nooit te ver kantelen omdat je neus het glas stopt bij een redelijk grote hoek dat wel.

Het is dus zo dat ze niet verdrinken.

W0rd!
 
Back
Naar boven