AndroidHealthClinic

Glory 77

Bezoekers in dit topic

kijk dames dit is de beste vechter dat Nederland ooit heeft voortgebracht en hij heeft wel tegen de allerbesten van de wereld gevochten in de golden era van het thaiboksen ,jammer dat de huidige generatie "kickboks fans" hem niet kennen

 
Laatst bewerkt:
kijk dames dit is de beste vechter dat Nederland ooit heeft voortgebracht en hij heeft wel tegen de allerbesten van de wereld gevochten in de golden era van het thaiboksen ,jammer dat de huidige generatie "kickboks fans" hem niet kennen

Hopelijk komt zijn docu dit jaar uit🤞
Iedereen die het kickboksen ook maar een beetje volgt kent hem toch wel?
 
kijk dames dit is de beste vechter dat Nederland ooit heeft voortgebracht en hij heeft wel tegen de allerbesten van de wereld gevochten in de golden era van het thaiboksen ,jammer dat de huidige generatie "kickboks fans" hem niet kennen


Zonde ja, heb hem zelf ook niet echt meegemaakt. Maar dat ging ook niet voor mainstream publiek, er kwam niks van op tv. Vanaf '99 kwam er af en toe wat aandacht voor k1 en freefight. Korte reportages vaak. Een keer bij Ton en Mylene de la Haye bij K1. Waarom weet niemand hier wat van af was mijn gedachte.

Vanaf 2000 kwam k1 op eurosport, was echt genieten. Had nog geen internet, dus keek alles alsof het live was. Voor freefight moest je echt vhs banden huren.
Achteraf naar Dekkers kijken is dan toch anders en kan je lastig beoordelen hoe goed hij was omdat je het circuit van toen niet kende.
 
In Holzken zag je duidelijk de stijl terug van Dekkers. Leuke vechter is dat ook.
 

Rico Verhoeven: ’Ik ben gewoon van een heel ander niveau’​



:roflol: nee pannenkoek ,er zijn op dit moment geen tegenstanders van niveau ,enkel wat opgewarmde lijken
Dan is hij toch van een ander niveau? Precies wat hij zegt dus.
 
kijk dames dit is de beste vechter dat Nederland ooit heeft voortgebracht en hij heeft wel tegen de allerbesten van de wereld gevochten in de golden era van het thaiboksen ,jammer dat de huidige generatie "kickboks fans" hem niet kennen

Andy Hug was ook zo'n waanzinnig goede vechter.
 

Rico Verhoeven: ’Ik ben gewoon van een heel ander niveau’​



:roflol: nee pannenkoek ,er zijn op dit moment geen tegenstanders van niveau ,enkel wat opgewarmde lijken

net gekeken, zo overtuigend was Rico helemaal niet
 
Back
Naar boven