Fitness Seller

Glory Kickboxing

Bezoekers in dit topic

Maar maar Onslow is mn mattie :rolleyes:
Kreeg een like voor dit deel van zijn zin, wat idd een prachtpartij was: De Verhoeven tegen Ben Saddik partijen waren wel K-1 waardig.
Voor de rest niet mee eens, echt niet alle K1 partijen waren fantastisch, net als niet alle Glory partijen even goed zijn.

Hoost is het met me eens geloof ik, vind huidige kickboksers beter dan 'vroegah'

Misschien waren die partijen niet allemaal even goed, maar als je rond de 6 topvechters hebt die jaarlijks zo'n 5 partijen draaien is dat gewoon smullen. Ik ben ook een UFC volger, maar 1 partij per jaar wat ze tegenwoordig draaien is gewoon ronduit jammer.

Waar ben ik negatief? Gewoon normaal over vechtsport lullen vind ik prima maar laat iedereen een mening hebben zonder azijn te pissen. Sinds wanneer je het volgt en of je er bij was in Oberhausen geeft je woorden geen enkele extra lading. Als jij niet naar Glory meer wilt kijken toch prima. Maar je toon is zeer zurig, leest onprettig.
Ik vind het wel mooi weer een 8 man toernooi, wie weet slaat het aan maar vrees van niet. De oude K-1 tijd zal niet meer terug komen, maar ach er blijft nog genoeg over en waarom zou je als liefhebber niet dit toernooi even bekijken.
Of ik ga kijken zegt niet dat ik het bezoek.
het ging over mijn 1e bericht dat Glory vergane Glorie is. Komt ongeveer op hetzelfde neer als dat jij zegt dat het een slap aftreksel is van K1

Of ik ga kijken zegt niet dat ik het bezoek.
het ging over mijn 1e bericht dat Glory vergane Glorie is. Komt ongeveer op hetzelfde neer als dat jij zegt dat het een slap aftreksel is van K1

Ok. Ik denk dat het ook door de beleving komt. Zet het neer in een vol Tokyo Dome met Michael Buffer en het heeft al veel meer allure. UFC Apex is ook veel minder, evenals laatst het boks event in Saudi Arabie.

Broertje Bruce bij UFC doet het ook goed. 😉
denk wel dat ik ff kijk op videoland, maar ga er niet heen.

9SWYKqc.gif

Ik zou zelfs tegen hem in de ring stappen voor 50 of 100mio. Dan zou ik het hem zeker zeggen. Laat me graag K.O. slaan voor een vervroegd pensioen op 40.

Als meeuw je al een van z’n beroemde lowkicks geeft lig je al in de hoek man

Hoewel ik zo nu en dan glory kan waarderen mis ik de k1 behoorlijk .
Was namelijk altijd leuk om The Lumber jack mensen ondersteboven te zien schoppen

9 Maart een 8 mans toernooi. Hier nog mensen die daar heen willen?

ik ga er heen met mijn vriendin, die is helemaal Glory gek ik vind er maar weinig aan :P

Eerste afzegging, helaas nog Plazibat ook. Leuke vechter.

Plazibat sloeg laatst de ref nog knock down. was wel lachen. potje tegen Osaro

:)

Back
Naar boven