Fitness Seller

Glory World Series uitgebreid te zien bij Veronica!!

Bezoekers in dit topic

Ano_1981_5

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
26 mei 2011
Berichten
1.151
Waardering
42
Waar voorheen K-1 de kickbokswereld domineerde, is dat nu de Glory World Series. Het is op dit moment ’s werelds belangrijkste kickbokscompetitie die alleen toegankelijk is voor de beste vechters ter wereld, en is dit jaar te zien bij Veronica. Presentator Tim Haars reist af naar België, Italië en Japan om verslag te doen van de verschillende events. Het eerstvolgende evenement vindt plaats in Brussel, waar de dynamische kickbokslegende Remy Bonjasky zijn rentree zal maken na drie jaar van afwezigheid. Daarnaast zendt Veronica een uitgebreide registratie uit van Glory Rome, waarin de beste vechters tot 70 kilo het tegen elkaar opnemen. De Grand Slam in Tokyo, de grote finale, waarin supersterren als Sem Schilt, Peter Aerts en Remy Bonjasky hun opwachting maken, is eveneens te zien bij Veronica op zondag 2 december.

Glory Brussel: comeback Remy Bonjasky
Tim Haars doet verslag van de Glory World Series voor Veronica. In aanloop naar de eerste uitzending van het event in Brussel, gaat Tim langs bij Remy Bonjasky die zijn rentree zal maken in de ring. Bonjasky neemt het op tegen de opkomende ster Anderson ‘Braddock’ Silva in de hoofdpartij van het evenement. Tim neemt een kijkje bij de training van de kickbokslegende, gaat met hem naar de kapper, waar Remy zijn wedstrijdcoupe aangemeten krijgt en gaat bij hem thuis op bezoek. Tim praat met hem over de afgelopen drie jaar, waarin hij niet deel kon nemen aan wedstrijden door een oogblessure en de voorbereidingen op zijn comeback. Het interview met Remy en de registratie van het event in Brussel zijn op vrijdag 12 oktober om 23.05 uur te zien bij Veronica.

Grand Slam in Tokyo
Op zondag 2 december vindt de Grand Slam van de Glory World Series plaats in Tokyo, de grote finale voor de zwaargewichten uit de kickbokswereld. Veronica doet dezelfde dag nog verslag van het evenement, waaraan alle supersterren deelnemen. Zo maakt de nummer 1 van de wereld, Nederlander Sem Schilt, zijn opwachting tijdens dit event, evenals ‘The Dutch Lumberjack’ Peter Aerts en ‘The Flying Gentleman’ Remy Bonjasky. Daarnaast zullen bekende namen als Jerome LeBanner, Errol Zimmerman, Gokhan Saki, Daniel Ghita en Tyrone Spong de ring betreden en strijden om het grote geld.


[Link niet meer beschikbaar]

Glory World Series Brussel: vrijdag 12 oktober, 23.05 uur.
Glory World Series Rome: vrijdag 9 november
Glory World Series Tokyo: zondag 2 december
 
Mooi dat Veronica hier aandacht aan besteed.:thumbs:
 
Ja ik ga kijken donderdag ik heb alle fights al gezien, niets boven hd op televisie.
 
Ja ik ga kijken donderdag ik heb alle fights al gezien, niets boven hd op televisie.

Je bedoeld vrijdag.;) ja ik ook. Was er weliswaar bij maar ga toch nog even kijken. Vooral de reportage rond Bonjasky lijkt me leuk, ook voor mijn zoon die gaat de maandag erop een week met 'm trainen.
 
Mooie comeback van hem ja ik ben blij voor hem.
 
Back
Naar boven