MuscleMeat

GLP-1 + Test-tren-mast (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Marc76

Cool Novice
Lid geworden
19 aug 2018
Berichten
128
Waardering
15
Lengte
1m75
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hoe staan jullie hierin.

Maatje van mij is zijn zoveelste kuur gestart test tren mast als cutkuur en neem hier 12 weken saxenda bij vanwege GLP1 receptor die hier in zit om zo nog strakker uit de kuur te komen. Zijn onderbouwing kan ik begrijpen en twijfel dit zelf ook te doen ik kan er alleen heel weinig info over vinden. De test tren mast is mij al best wat kuurtjes bekend en is geen probleem enkel de toevoeging GLP-1 in de vorm van saxenda is mij onbekend. Ik begrijp dat dit de eetlust vermindert maar als toevoeging in de kuur wat doet het en wat is de meerwaarde??
 
Laatst bewerkt:
Hoe staan jullie hierin.

Maatje van mij is zijn zoveelste kuur gestart test tren mast als cutkuur en neem hier 12 weken saxenda bij vanwege IGL1 receptor die hier in zit om zo nog strakker uit de kuur te komen. Zijn onderbouwing kan ik begrijpen en twijfel dit zelf ook te doen ik kan er alleen heel weinig info over vinden. De test tren mast is mij al best wat kuurtjes bekend en is geen probleem enkel de toevoeging IGL-1 in de vorm van saxenda is mij onbekend. Ik begrijp dat dit de eetlust vermindert maar als toevoeging in de kuur wat doet het en wat is de meerwaarde??
In cut neem ik aan ?
Ben je zelf niet bang voor acne met deze kuur wat je eerder als schreef
 
Uiteraard cutkuur

Na mijn eerste kuur jaar of 4 geleden inderdaad een maanlandschap na een kuur roa hier nooit geen last meer van gehad en heb roa altijd bij de hand. Ga ook niet meer extreem in de doseringen is in de cut ook totaal overbodig.

Ervaring met de combinatie saxenda IGL-1?
 
Uiteraard cutkuur

Na mijn eerste kuur jaar of 4 geleden inderdaad een maanlandschap na een kuur roa hier nooit geen last meer van gehad en heb roa altijd bij de hand. Ga ook niet meer extreem in de doseringen is in de cut ook totaal overbodig.

Ervaring met de combinatie saxenda IGL-1?
Nope, gebruik GH.( saxenda-liraglutide is GLP-1). Ken ook zo niemand die het gebruikt of heeft gebruikt, ook niet voor wedstrijd prep.
 
Waarom ga je voor deze versie en niet voor semaglutide of tirzepatide?
 
Excuus bedoel idd GLP meteen aangepast. Voorheen hgh in de kuur gehad dus nu ik dit hoorde wilde ik mij hierin eens verdiepen
 
Daarbij komt de combinatie geeft bij mijn maat geen vreemde bijwerkingen en dat is ook fijn te weten en na 5 weken is er nog niet echt een resultaat waar te nemen en dat zou misschien ook te snel zijn wel geeft hij aan dat zijn eetlust minder is dus het gemakkelijk is vol te houden
 
Saxenda is momenteel erg goedkoop te krijgen, ervaring ermee?
Ja , is best honger onderdrukkend . En de eerste weken ben je zo misselijk dat je vanaf opstaan alleen maar braakt …..
 
Hier hoor ik mijn maat niet over gehoord en tot al een week of 5 in de kuur? Misschien bij iedereen verschillend
 
Hier hoor ik mijn maat niet over gehoord en tot al een week of 5 in de kuur? Misschien bij iedereen verschillend
Is wel 1 van de meest voorkomende . ook dosis afhankelijk .
 
Ik begreep wel van hem dat ie de dosis de eerste weken heeft opgebouwd, verder niets gehoord betreft bijwerkingen en ik weet dat het een zeikerd is en meestal het minste geringste al voelt 😄
Ik ben benieuwd naar ervaringen icm test tren en mast wat brengt dit enkel dan dat het honger onderdrukt, heeft het voordeel in een cutkuur of verwaarloosbaar?
 
Ik begreep wel van hem dat ie de dosis de eerste weken heeft opgebouwd, verder niets gehoord betreft bijwerkingen en ik weet dat het een zeikerd is en meestal het minste geringste al voelt 😄
Ik ben benieuwd naar ervaringen icm test tren en mast wat brengt dit enkel dan dat het honger onderdrukt, heeft het voordeel in een cutkuur of verwaarloosbaar?
Je verbranding gaat niet omhoog , je honger word onderdrukt . Dus wat het brengt is afhankelijk van hoe jij bent in de cut . Wel verlaagd het je bloedsuiker en is het goed voor je insuline gevoeligheid , maar ik zie dat je op 12 procent staat , als je dan aan de test , tren en mast gaat …… denk ik dat het snel genoeg moet gaan . Buiten dat maar dat is ook weer persoonlijk ….. verlaagd tren bij mij de bloedsuiker ook al . Dubbel is soms te veel 😉
 
Kleine aanpassing na wat vakanties deze winter zit ik momenteel op 16-17%😱 vandaar dat ik er even aan moet gaan trekken en hard ook
 
Medisch advies:
Begindosis s.c. 0,6 mg 1×/dag; in stappen van 0,6 mg en met tussenpozen van ten minste 1 week verhogen tot een onderhoudsdosis van 3,0 mg 1×/dag; max. 3,0 mg/dag.

Maag-darmstoornissen treden vaker op in het begin van de behandeling en nemen gewoonlijk af binnen enkele dagen of weken. Mogelijk komen bij ouderen (≥ 65 j.) en personen met lichte of matige nierinsufficiëntie (creatinineklaring ≥ 30 ml/min) maag-/darmstoornissen vaker voor.
 
Dosering had ik al geprint klaar liggen denk hier eerst mee te starten en zodra op volledige dosis de kuur te starten, beiden tegelijk mee beginnen lijkt mij niet verstandig
 
Back
Naar boven