Fitness Seller

Glucosamine: handig voor in een kuur?

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Ik heb een voorraad dure merk-Glucosamine van iemand gehad; zonde om weg te gooien dus.
Mijn vraag is, dat ondanks mijn zeker redelijke know-how van multi's ik niet weet wat voor voordelen het heeft tijdens een kuur of zonder kuur.

Iemand?
 
Glucosamine is om je gewrichten te ontzien. Mensen met arthrose krijgen dat tegen gewrichtspijn (soepel houden). Sommige steroiden zorgen zelf al tijdelijk dat je minder klachten hebt in bijv. ellebogen, knieen etc. Of het perse in of uit de kuur zin heeft ligt denk ik voornamelijk aan wat je gebruikt. Ik zou het als opvanger na de kuur nemen...Zelf krijg ik altijd na het kuren last.
 
Laatst bewerkt:
Als je het niet gebruikt wil ik het wel hebben. Heeft me van mijn knieproblemen (kraken als een houten wagentje en 3 dagen dik) bij het sq afgeholpen.
 
Ik gebruik dagelijks 1500mg, of ik kuur of niet kuur.

Zou het er gewoon bij houden dus. :)
 
kijk maar op mijn site daar staat een redelijke uitleg kennelijk mag ik van DBB geen reclame maken voor mijn site omdat ik de link niet mag plaatsen.
 
Denk dat het geen toegevoegde waarde is, aangezien je kuur gericht is op spierherstel en glucosamine op gewrichtvloeistof-herstel. Negatief zal het ook niet zijn, aangezien het altijd goed is om gluco te gebruiken.
 
Chondroitine is ook erg goed. De combinatie zou ik nemen.
 
Mariandl gelatinaat werkt ook perfect tegen gewrichtspijn.
[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik gebruik het nu ook, het is gewoon goed voor je kraakbeen in je gewrichten.

Kijk anders op www.glucosamine.com voor meer info, is een site van Kris, ook een member hier.
 
maniac zei:
Ik gebruik het nu ook, het is gewoon goed voor je kraakbeen in je gewrichten.

Kijk anders op www.glucosamine.com voor meer info, is een site van Kris, ook een member hier.

Yep, daar haal ik m'n glucosamine vandaan. :)
 
Back
Naar boven