Fitness Seller

Glucosamine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
3.884
Waardering
0
Waar kan ik goedkoop glucosamine bestellen?? En zou het ook helpen bij gewrichtsklachten bij honden, mijn hond heeft artrose en de dierenarts kwam ermee?? zou dit ook wat helpen??
 
Hmm eens denken...... glucosamine...... http://www.glucosamine.com misschien.

Nederlands bedrijf! Ik ken de baas erg goed ;) :) (voor degenen die dat nog niet weten, ik run glucosamine.com).

Glucosamine is ook uitvoerig onderzocht bij dieren, waaronder honden. De resultaten zijn behoorlijk goed.

Soulreaver, hoe zwaar is je hond? Een chiuhuahua heeft minder nodig dan een St. Bernhard :p
 
Originally posted by Kris
Hmm eens denken...... glucosamine...... http://www.glucosamine.com misschien.

Nederlands bedrijf! Ik ken de baas erg goed ;) :) (voor degenen die dat nog niet weten, ik run glucosamine.com).

Glucosamine is ook uitvoerig onderzocht bij dieren, waaronder honden. De resultaten zijn behoorlijk goed.

Soulreaver, hoe zwaar is je hond? Een chiuhuahua heeft minder nodig dan een St. Bernhard :p

Ik wist dat er iemand of het forum die site had ja, maar als ik in het archief kijk zie ik alleen schuilnamen, dus dat schiet niet op. Hond is flatcoated retriever zo'n 32-35 kg.

Als je me wat zou kunnen helpen graag :)
 
Ik had eerder mijn Glucosamine.com logo als avatar. Maar nu ik weer terug naar 0 posts gegaan was op het nieuwe forum moet ik weer even wachten tot ik mijn avatar weer kan instellen (bij 30 posts). (Ik gebruik overigens geen schuilnamen).

Anyway ik meen dat je voor een hond van dit gewicht uit kan gaan van 20 mg per kilogram lichaamsgewicht. Dan kom je uit op ongeveer 700 mg glucosamine per dag. Een 750 grams capsule lijkt me een goede benadering. Je zou de capsule kunnen openen en door het eten doen. Ik hoop dat het beest de smaak kan waarderen (salty citric).
Als je wilt testen of het beest het wilt eten kan ik een aantal losse capsules toesturen.
 
Originally posted by Kris
Ik had eerder mijn Glucosamine.com logo als avatar. Maar nu ik weer terug naar 0 posts gegaan was op het nieuwe forum moet ik weer even wachten tot ik mijn avatar weer kan instellen (bij 30 posts). (Ik gebruik overigens geen schuilnamen).

Anyway ik meen dat je voor een hond van dit gewicht uit kan gaan van 20 mg per kilogram lichaamsgewicht. Dan kom je uit op ongeveer 700 mg glucosamine per dag. Een 750 grams capsule lijkt me een goede benadering. Je zou de capsule kunnen openen en door het eten doen. Ik hoop dat het beest de smaak kan waarderen (salty citric).
Als je wilt testen of het beest het wilt eten kan ik een aantal losse capsules toesturen.

Het archief is een puinhoop en hij heeft zelf namen bedacht het archief, dus iedereen heeft daar de meest vage namen.

Als je eens een paar capsules op wil sturen zou dat super zijn, dan kan ik kijken of ik erin krijg en dan bestel ik een pot bij je..
 
U heeft mail
 
Back
Naar boven