Fitness Seller

Glutamine bij langdurig afvallen

Bezoekers in dit topic

xxxxl

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Hoi allemaal!

Tijd niet van me laten horen. Vooral hard getraind en vakantie gevierd. Ik zou eigenlijk mijn naam moeten veranderen in xxxl, want afvallen gaat erg goed. Nog wel een heel lange weg te gaan (veeeel kilo's), maar ik voel me nu al veel fitter. Heerlijk!

Tot nu heb ik weinig supplementen gebruikt behalve whey en vitaminen. Ik heb op het forum veel discussies gelezen over glutamine en nog weet ik niet of het voor mij geschikt zou zijn.

Vijf keer in de week doe ik cardio op mijn nuchtere maag en drie keer in de week doe ik aan het einde van de middag aan krachttraining. Nu nog full-body, maar aan het eind van de maand wil ik mijn schema gaan splitsen. Ik val gemiddeld zo'n kilo per week af en dat moet ik nog maanden zien vol te houden. :(

Ik probeer zo min mogelijk te schrappen in mijn voeding, maar zoveel mogelijk vet te verliezen door mijn training. Het burn the fat, feed the muscle-principe van Tom Venuto (mooi e-book!). Denken jullie dat Glutamine dan nuttig is voor mij?

En hoe zou ik mijn glutamine het beste kunnen innemen, rekening houdend met de wens dat ik op mijn nuchtere maag wil blijven cardio-en? Daar ben ik namelijk lichtelijk verslaafd aan geraakt. :D

Alvast bedankt voor jullie reactie.

• Topic Starter Topic Starter
Helaas geen reactie van jullie. Jammer.

open deur

Ik las over dat boek, werkt dit echt of is dit t zoveelste commerciele praatje ??? (je gaf al aan dat je veel afviel,maar was dat zonder dat boek ook gelukt.....)
Greetz Odan

Terug
Naar boven