AndroidHealthClinic

glutamine&creatine&glucose (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
glutamine&creatine&glucose kan ik dit gewoon pakken NA een cardio training?
 
Nee, na cardio mag je geen glucose nemen, anders had je net zo goed geen cardio kunen doen. dat is als de cardio bedoeld is voor vetverbranding..
 
Originally posted by admin
Nee, na cardio mag je geen glucose nemen, anders had je net zo goed geen cardio kunen doen. dat is als de cardio bedoeld is voor vetverbranding..

maar glutamine&creatine kan wel gewoon?
waar heeft dat bij cardio allemaal nut by?
 
cardio kan ook goed zijn voor je algemene conditie en cardiovasculaire systeem. En je uithouding kan je ermee verbeteren. Maar vetverbranding is calorieën verbranden..dus kan je niet snelle calorieën erna nemen want dan sla je dat direct terug op..

Ik zou crea/glut/gluc gewoon na de krachttraining nemen, maar beperk de glucose tot onder de 1g per kg vetvrije massa.
 
Originally posted by berd
glutamine&creatine&glucose kan ik dit gewoon pakken NA een cardio training?

Tuurlijk kan dat. Alleen waarom wil je dit?
 
Re: Re: glutamine&creatine&glucose

Originally posted by burn


Tuurlijk kan dat. Alleen waarom wil je dit?

ik wil optimaal herstellen...
en ik hoop dat dat daar bij helpt
 
Na cardio zou ik enkel complexe koolhydraten eten...
 
Cardio is trouwens niet erg producttief als je alleen calorieen wilt verbranden. Je verbrandt in verhouding met je inspanning weining calorieen. Wel is het zo dat je stofwisseling wel actiever wordt als je regelmatig cardio doet. Dus zul je ook als jij je niet inspant iets meer verbranden dan normaal. Maar om echt effectief af te vallen moet je natuurlijk ook goed op je voeding letten....
 
Originally posted by admin
Na cardio zou ik enkel complexe koolhydraten eten...


ik train al 4 jaar en vorig jaar ben ik plotsling gestopt om de een of te andere reden en heb toen 3/4 jaar stil gelegen en in die tyd is mijn lichaam wat zachter geworden...
en daarom wil ik nu effe rustig aan doen om m'n schouders even wat rust te geven en wat droger te worden als dat lukt mer 3 dagen fitness / 3 dagen cardio
en ik let goed op m'n voedsel
dus als iemand nog goede tips heeft om goed droog te worden...
ik ben een en al oor.....

alvast bedankt
 
Originally posted by berd



dus als iemand nog goede tips heeft om goed droog te worden...
ik ben een en al oor.....
Eet minder cal. dan je verbrandt. Het makkelijkst is dit te bereiken door de cal. in de vorm van koolhydraten grotendeels te vervangen voor vetten en zeker zorgen dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt.
 
Pffff, creatine, glutamin. Verpil er uw geld niet aan.
Goed eten, en verder je wheyshakes... Meer heb je niet nodig
 
Tja...als je dat geld verspilling noemt. Creatine en glutamine staan op nr1 van de meest gewaardeerde bb sups....
 
Originally posted by Geoffke
Pffff, creatine, glutamin. Verpil er uw geld niet aan.
Goed eten, en verder je wheyshakes... Meer heb je niet nodig

Nee je kan natuurlijk beter je geld verspillen aan AS, creatine en glutamine is natuurlijk zonde van je geld........
 
Originally posted by WoUz


Nee je kan natuurlijk beter je geld verspillen aan AS, creatine en glutamine is natuurlijk zonde van je geld........

Uiteraard :p
 
Originally posted by WoUz


Nee je kan natuurlijk beter je geld verspillen aan AS, creatine en glutamine is natuurlijk zonde van je geld........

:D
 
Back
Naar boven