Fitness Seller

Glutamine Peptide Matrix - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het gaat spierafbraak tegen.
    Verbetert de eiwitsynthese.
    meer spieropbouw.
    vollere spieren.
    sneller herstel.
    minder spierafbraak.
    sterker immuunsysteem.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 keer genomen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? N.v.t.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 10 gram voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending + samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 22,50 (is nu weekaanbieding)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut. Hoewel niet alle beloften direct waarneembaar zijn vindt ik vooral het snellere herstel en het feit dat je minder snel verzuurd erg prettig.

Mijn review:

Ik heb dit product in de weekaanbieding bij XXL gekocht. Ik zag bij een aantal wedstrijdatleten dat zij ook glutamine gebruikten en wilde het zelf ook een keer uitproberen.

Van alle beweringen over glutamine heb ik zelf alleen het snellere herstel en minder verzuring ervaren. Tijdens de training (benen) kon ik veel meer sets maken zonder te verzuren en de dagen erna vrijwel geen spierpijn. Vooral het niet verzuren vond ik erg prettig want daardoor kon ik optimaal mijn benen uitputten.

Glutamine peptide matrix.jpg
 
Ik pak deze nu ook vroeger deed ik 20 gram glutamine per dag nu 10 gram van deze je merkt betere opname
 
vanwaar de naam peptopro eigenlijk :P
 
een gewone goede glutamine die bij iedereen op zijn supplementenrek zou moeten staan
 
een gewone goede glutamine die bij iedereen op zijn supplementenrek zou moeten staan

Niet veel merken hebben peptiden glutamine vreemd genoeg, wordt vooral veel gebruikt door wedstrijdatleten.
 
Deze ga ik binnenkort ook maar eens opnemen in het assortiment. Goede zaak xxRené!
 
Deze ga ik binnenkort ook maar eens opnemen in het assortiment. Goede zaak xxRené!

We hebben deze samengesteld op aanvraag van de bekendste bodybuilding begeleider van Nederland. Die vroeg om zo'n supplement.
 
Kleine update.
Gebruik het nu nog steeds naar volle tevredenheid bij mijn benentraining. Weinig verzuring en kan lekker doortrainen. Weinig spierpijn achteraf. Nu na een kleine maand gebruiken nog steeds top!
 
Pak hem nu 10 gram bij ontbijt en 10 gram voor slapen gaan , wat ik merk ten opzichte normale glutamine dat het lijkt of de spier meer opneemt voller lijkt.
 
Pak hem nu 10 gram bij ontbijt en 10 gram voor slapen gaan , wat ik merk ten opzichte normale glutamine dat het lijkt of de spier meer opneemt voller lijkt.

Daarom hebben we deze Glutamine zo samengesteld :thumbs:
 
Pak hem nu 10 gram bij ontbijt en 10 gram voor slapen gaan , wat ik merk ten opzichte normale glutamine dat het lijkt of de spier meer opneemt voller lijkt.

Kom ik aan met mijn 5gr ontbijt 5 na workout 5 slapen :D:(
 
Neen ik smorgens na opstaan en juist voor het slapen gaan.
 
Back
Naar boven