AndroidHealthClinic

Glutamine Peptide Matrix - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het gaat spierafbraak tegen.
    Verbetert de eiwitsynthese.
    meer spieropbouw.
    vollere spieren.
    sneller herstel.
    minder spierafbraak.
    sterker immuunsysteem.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 keer genomen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? N.v.t.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 10 gram voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending + samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 22,50 (is nu weekaanbieding)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut. Hoewel niet alle beloften direct waarneembaar zijn vindt ik vooral het snellere herstel en het feit dat je minder snel verzuurd erg prettig.

Mijn review:

Ik heb dit product in de weekaanbieding bij XXL gekocht. Ik zag bij een aantal wedstrijdatleten dat zij ook glutamine gebruikten en wilde het zelf ook een keer uitproberen.

Van alle beweringen over glutamine heb ik zelf alleen het snellere herstel en minder verzuring ervaren. Tijdens de training (benen) kon ik veel meer sets maken zonder te verzuren en de dagen erna vrijwel geen spierpijn. Vooral het niet verzuren vond ik erg prettig want daardoor kon ik optimaal mijn benen uitputten.

Glutamine peptide matrix.jpg
 
Ben op dieet ma heerlijk dit spul blijf me langer fit voelen dan me vorige cut zonder dit

:thumbs:

glutamine moet in je stack zitten!!

Ikzelf nam tijdens mijn wedstrijdvoorbereiding 15gr GPM voor de nuchtere cardio en dan nog eens 10gr voor het slapen gaan.

Nu doe ik na de training en tevens voor het slapen gaan.

In de wedstrijdvoorbereiding zorgt het voor herstel (gh booster, niet vergeten!!) en nu gebruik ik het extra herstel om spiermassa op te bouwen.

Tijdens een dieet is glutamine echt top en zeker de peptide vorm.
 
Gaat nooit meer uit me steak top spul
 
Lijkt me inderdaad wel een keer het uitproberen waard.
 
Lijkt me inderdaad wel een keer het uitproberen waard.

Glutamine Peptiden Matrix is voornamelijk populair onder wedstrijdatleten in de wedstrijd voorbereiding. Je zal het vast wel van enkele gehoord hebben.
 
Toch maar eens een potje besteld :thumbs:
 
Kan je het ook mengen met All Day Protein of met MegaGrow na de training of is de werking dan minder?
Wordt deze glutamine volledig opgelost in het water?
 
Kan je het ook mengen met All Day Protein of met MegaGrow na de training of is de werking dan minder?
Wordt deze glutamine volledig opgelost in het water?

Je kan het mengen, ik durf niet te zeggen of deze volledig oplost. Het is al weer even geleden dat ik dit genomen heb.
 
Ik wilde mijn derde potje bestellen maar het product is helaas sinds paar dagen niet op voorraad. Ik ben zeer tevreden over dit product, herstel veel sneller en mijn immuunsysteem is sterker geworden.
 
Back
Naar boven