XXL Nutrition

glutamine tijdens bulken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
Zoals de titel al zegt..

Wat vind hier men van?
 
Is niet nodig.....
Zorgt ervoor dat je geen spieren verliest, als je bulkt dan zou je van alles veel en genoeg binnen moeten krijgen. Je zou helemaal geen spieren mogen verliezen op een bulk.....
 
hmmz..

als er mensen zijn die wel het voordeel ervan zien zouden die dan ook hun dosering erbij kunnen zetten?
 
uit onderzoeken is gebleken dat het gebruik van glutamine tijdens het bulken geen voordeel zou opleveren. L-glutamine is een aminozuur en die krijg je al genoeg binnen met een goed bulkdieet.
 
Ik denk...wat zeg ik, ik weet zeker dat jullie een heel belangrijk aspect uit het oog zijn verloren wat betreft glutamine. Het is een muscle vollumizer, en weldegelijk nuttig dus!!
 
hejz robin ja dat zei je laatst ook al op msn...

Maar in wat voor soort dosering werkt het bij bulken?
 
Originally posted by Robin
Ik denk...wat zeg ik, ik weet zeker dat jullie een heel belangrijk aspect uit het oog zijn verloren wat betreft glutamine. Het is een muscle vollumizer, en weldegelijk nuttig dus!!

Ja maar hoeveel 'volumizen' ze dan? Hoeveel %? Volgens mij is dat nauwelijks meetbaar, laat staan merkbaar voor 'de mens'. Bovendien als je genoeg glutamine binnenkrijgt met je dieet, dan zou die glutamine toch ook 'voluminizeren'? Supplementatie doe met stoffen die je tekort komt, die je niet uit je dieet kan halen, met een goed bulk dieet moet je er toch voldoende van binnen krijgen....
 
Originally posted by nilsjei1234
hejz robin ja dat zei je laatst ook al op msn...

Maar in wat voor soort dosering werkt het bij bulken?

+- 5 gram Beetje afhankelijk per individu...
 
Originally posted by frietbakker


Ja maar hoeveel 'volumizen' ze dan? Hoeveel %? Volgens mij is dat nauwelijks meetbaar, laat staan merkbaar voor 'de mens'. Bovendien als je genoeg glutamine binnenkrijgt met je dieet, dan zou die glutamine toch ook 'voluminizeren'? Supplementatie doe met stoffen die je tekort komt, die je niet uit je dieet kan halen, met een goed bulk dieet moet je er toch voldoende van binnen krijgen....

Het is wel degelijk merkbaar. Je hebt blijkbaar nog geen ervaring met glutamine. Glutamine is samen met creatine een van de meest gewaardeerde supplementen bij BB'ers! (misschien nog wel meer dan creatine!).

Ow ja...supplementeren is dus aanvullen wat je tekort komt!? Dan is creatine geen supplement dus. Je komt het namelijk niet tekort... En dat zo dan voor vele andere producten gelden dude!! :finger:
 
Back
Naar boven