AndroidHealthClinic

Glutamine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

twistershad

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 sep 2007
Berichten
90
Waardering
0
Hallo collega bodybuilders.

Ik ben na 3 jaar afwezigheid 4 maanden geleden weer begonnen met trainen op de sportschool. Ik ben ook weer begonnen te dieten en ben inmiddels van 19% lichaamsvet naar 14% gegaan.

Om ook de laatste paar procenten eraf te krijgen ben ik aan de ritalin.

Nu heb ik een potje Glutamine gekocht om spierafbraak te verkomen aangezien ik laag in mijn energieinname zit. Wel hoog in de eiwitinname.

Hoe kan ik de glutamine het beste gebruiken? En hoeveel?

alvast dank.
 
Hallo collega bodybuilders.

Ik ben na 3 jaar afwezigheid 4 maanden geleden weer begonnen met trainen op de sportschool. Ik ben ook weer begonnen te dieten en ben inmiddels van 19% lichaamsvet naar 14% gegaan.

Om ook de laatste paar procenten eraf te krijgen ben ik aan de ritalin.

Nu heb ik een potje Glutamine gekocht om spierafbraak te verkomen aangezien ik laag in mijn energieinname zit. Wel hoog in de eiwitinname.

Hoe kan ik de glutamine het beste gebruiken? En hoeveel?

alvast dank.



Ben je slim bezig of wat?
 
Hallo collega bodybuilders.

Ik ben na 3 jaar afwezigheid 4 maanden geleden weer begonnen met trainen op de sportschool. Ik ben ook weer begonnen te dieten en ben inmiddels van 19% lichaamsvet naar 14% gegaan.

Om ook de laatste paar procenten eraf te krijgen ben ik aan de ritalin.
Nu heb ik een potje Glutamine gekocht om spierafbraak te verkomen aangezien ik laag in mijn energieinname zit. Wel hoog in de eiwitinname.

Hoe kan ik de glutamine het beste gebruiken? En hoeveel?

alvast dank.


Mijn god zeg..
 
Wat betreft de glutamine, dat staat op de pot. Ik zou de glutamine vooral bij het ontbijt en rondom de training nemen. En dan zo'n 5 gram (theelepel) per keer.
 
Mijn god zeg..

Ik heb ADHD en ritalin bevorderd de eetlust niet maar remt de eetlust, daarom gebruik ik het nu. In mijn nederige opinie nog altijd beter als jezelf volspuiten met AAS.
 
Ik gebruik concerta....maar mijn eetlust wordt er niet door beinvloed.
Toen ik ritalin gebruikte trouwens ook niet......maar ik gebruik dan ook al heel wat jaren mischien dat het mee speelt.

Wat de Glutamine betreft :

5 gram voor en na het trainen en nog eens 5 gram voor het slapen gaan.
Op cardio dagen (wat ik meestal in ochtend doe) 5 gram voor en na.
 
Ik heb ADHD en ritalin bevorderd de eetlust niet maar remt de eetlust, daarom gebruik ik het nu. In mijn nederige opinie nog altijd beter als jezelf volspuiten met AAS.

Tja, ik wist niet dat je ADHD hebt, my bad ;) Maar of het beter is dat AAS betwijfel ik.. Ritalin is niets anders dan een amfetamine.
 
Tja, ik wist niet dat je ADHD hebt, my bad ;) Maar of het beter is dat AAS betwijfel ik.. Ritalin is niets anders dan een amfetamine.

Concerta en ritalin zijn idd niet te vergelijken met AAS...maar is zeker niet ongezonder als AAS imo...mis je ook daadwerkelijk ADHD hebt.



CONCERTA®.net
 
ik neem altijd 10 gr na training
 
Pak zelf altijd 10-15 gr. tijdens de training in koud water, In Shape Supplements, SPORTFOOD.NL en www.xxlnutrition.nl:thumbs: hebben de glutamine van goede kwaliteit. Heb hier nu ook weer een pot staan van 500 gr., daar doe ik best een tijd mee.

Als je flink aan het dieeten bent zou ik juist BCAA's pakken, die hebben op mij
altijd een beter effect op de spierafbraak tijdens het dieeten, de Glutamine pak je dan voldoende met je shakes over de dag:brew::zuip:.
 
als je genoeg brood een
heb je die glutamine niet eens nodig!
 
als je genoeg brood een
heb je die glutamine niet eens nodig!

Brood is in een dieet zowat het ergste wat je kunt nemen:eek::D, dat is namelijk het eerste wat je gaat schrappen als je ripped to the bone wilt worden;). De Gluta moet dus via een andere manier naar binnen:burger:.
 
Brood is in een dieet zowat het ergste wat je kunt nemen:eek::D, dat is namelijk het eerste wat je gaat schrappen als je ripped to the bone wilt worden;). De Gluta moet dus via een andere manier naar binnen:burger:.


Brood het ergste wat je kan nemen? Ja.. misschien als je onder de 7% bf wilt komen oid, maar voor de rest is er niks mis met brood in je cut-dieet.
 
ik vraag mij af wat brood met glutamine te maken heeft. in alle eiwitten zit veel glutamine maar glutamine op nuchtere maag nemen is niet hetzelfde als brood eten of eiwitten nemen.
 
als je genoeg brood een
heb je die glutamine niet eens nodig!

Brood? Glutamine?

Weet je hoeveel gram eiwit er in brood zit?? En hoeveel van dat eiwitten Glutamine is? Kom je uit op o,oo nog wat...

Beste neem je glutamine direct na de training en direct voor het slapen gaan.

En inderdaad Dave, die van XXL is erg goed. Heb hem zelf ook.. ;)
 
Back
Naar boven