Fitness Seller

glutamine ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BIGTANK

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.021
Waardering
0
ik lees weleens van mensen dat ze creatine en glutamine tegelijk nemen enzo maar mijn vraag is is dit tijdens het bulken of cutten ?
wat is er het nut van tijdens het bulken ? spierafbraak voorkomen ? als je elke spiergroepen 1 keer in de week traint heb je geen spierafbraak ,als je normaal eet dan ! ......
om een lang verhaal kort te houden ... wat is t nut van glutamine tijdens t bulken ?
 
Glutamine tijdens bulken is vrij zinloos. Het lichaam kan om te beginnen zelf glutamine aanmaken en er zal ook geen tekort zijn.
Wat wel kan, is dat een persoon een verminderde weerstand heeft en dan is het wel interessant om het ook tijdens de bulk te combineren met crea.
Voor het cutten is het idd om te helpen bij het behoud van spierweefsel omdat je toevoer van voeding sterk verminderd.
 
ok thnx maestro :D
 
np :D

wel achtelijk duur dat glutamine trouwens.
 
Hmmz, om over een plateau heen te komen wil glutamine ook goed helpen. Mn trainingsmaat zat al zeer lang op een plateau. Door de glutamine vloog hij er letterlijk vanaf!!

En hoe bedoel je duur? Welke prijzen ken jij tot nu toe?
 
Ik denk dat glutamine prima in elk voedingspatroon past.

Glutamine is net als creatine celvoluminzerend. wat dus bijdraagt aan de eiwitsynthese = spiergroei.

Als je budget niet het probleem is zou ik het er gewoon bijnemen.
 
Ik vind glutamine niet extreem duur...
 
Nee, maar jij hebt het dan ook als inkoopprijs neem ik aan :D ;)
 
Back
Naar boven