Fitness Seller

Glutamine

Bezoekers in dit topic

WesleyBBB

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
Glutamine, werkt dit product nou daadwerkelijk tijdens het cutten ?
zo ja, wat voor glutamine is aan te raden ? Hoe in te nemen ? En hoe duur is dit ongeveer?

Ik ben nu bezig met de glutamine van XXL nutrition, je kan eens kijken op hun site, daar vind je alles

WesleyBBB zei:
Glutamine, werkt dit product nou daadwerkelijk tijdens het cutten ?
zo ja, wat voor glutamine is aan te raden ? Hoe in te nemen ? En hoe duur is dit ongeveer?

Ik gebruik dagelijks 10-20g met water 's ochtends en na de training tijdens het cutten (nu dus) en ben zelfs in vetvrije massa ietsje aangekomen. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet weet of dat door de glutamine komt, maar het kan in ieder geval geen kwaad.

Goedkoopst is volgens mij www.creanite.com

Ik vind dat je altijd glutamine moet gebruiken (net zoals whey). Of je nu bulkt of cut. Ikzelf heb de glutamine van XXL. Deze bevalt mij goed en is niet duur.

Brutez zei:
Ik vind dat je altijd glutamine moet gebruiken (net zoals whey). Of je nu bulkt of cut. Ikzelf heb de glutamine van XXL. Deze bevalt mij goed en is niet duur.

Glutamine is in de bulk toch compleet overbodig? (is tenminste wat ik lees overal) dus ben wel benieuwd naar een onderbouwing...

• Topic Starter Topic Starter
In de bulk zou ik niet weten waarom ik glutamine moet gebruiken?

Maar thanks voor de reacties, Ultimate Nutrion ook een goedgekeurd merk ?
Mvg,

in de bulk enkel als je zwaar lichamelijk werk hebt, of heel actief leven hebt ofzo, of nog andere sporten beoefent naast het BB. dat denk ik dan...

WesleyBBB zei:
In de bulk zou ik niet weten waarom ik glutamine moet gebruiken?

Maar thanks voor de reacties, Ultimate Nutrion ook een goedgekeurd merk ?
Mvg,

ja hoor is gewoon een goed merk... ;)
heb zelf de ZMA, Creatine ervan gehad

Glutamine speelt een belangrijke rol bij de opslag van spierglycogeen, dat leidt tot meer spiervolume.
Glutamine is een van de weinige amino’s die bijdraagt aan het vrijmaken van extra groeihormoon,en helpt zo bij het ontwikkelen van meer spierkracht en massa.

ik zou het alleen gebruiken als je verder ook een actief leven hebt dus naast BB zwaar werk of andere sporten zoals hope al zei.
ook voor beginners is het de moeite waard om te proberen.

Terug
Naar boven