AndroidHealthClinic

Gevonden Glute ham developer

Bezoekers in dit topic

Bicepz

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 jul 2011
Berichten
908
Waardering
398
Lengte
1m82
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Goedemorgen,

Zoals de titel beschrijft.. ben opzoek naar een GHD en een SSB om mijn homegym weer wat meer compleet te kunnen maken

Voorkeur voor de GHD is Barbarian Line of Panatta, echter andere merken mogen ook aangeboden worden :)

SSB vanzelfsprekend in 50mm schijfopname

Mijn locatie is Oude-Tonge in NL
 
Weet niet hoever je wil rijden. Ik heb een barbarian GHD staan die ik eventueel wel wil verkopen maar is in limburg in de buurt van Weert.
 
ben je nog op zoek naar een safety squat bar?
 
Ssb van deleeuw over kunnen nemen :)

Nu enkel nog opzoek naar een ghd!

Mocht iemand een professionele flat bench hebben hoor ik het overigens ook graag.
(ATX/Fortex/Barbarian/Panatta oid)
20170726_185944.jpg
 
Laatst bewerkt:
flat bench kan je beter een barbarian nemen, meeste commerciele benches zijn te smal, te laag of is de bekleding te glad. Ook kan je de hooks meestal net niet op een deftige hoogte krijgen.
 
flat bench kan je beter een barbarian nemen, meeste commerciele benches zijn te smal, te laag of is de bekleding te glad. Ook kan je de hooks meestal net niet op een deftige hoogte krijgen.

Bedoel je deze: Barbarian Flat Bench

Ik vind het model wat raar eruit zien, volgens mij zou het qua gewicht een stuk minder kunnen. Ik denk ook niet dat ik die verstelbare functie zal gaan gebruiken.

Zoiets zou ik eerder halen denk ik: Fortex Flat Bench
 
Bedoel je deze: Barbarian Flat Bench

Ik vind het model wat raar eruit zien, volgens mij zou het qua gewicht een stuk minder kunnen. Ik denk ook niet dat ik die verstelbare functie zal gaan gebruiken.

Zoiets zou ik eerder halen denk ik: Fortex Flat Bench

Ik heb die fortex nu een paar maand en nog nooit zo'n goeie bench gehad. De barbarian heb ik niet gehad. Alleen de bekleding is lichtjes glad. Maar wat kalk op mijn schouders en het is verholpen
 
oh, gewoon een plat bankje. Dacht aan een vaste benchpress
Dan zou ik idd gewoon de Fortex nemen!
 
Ik heb die fortex nu een paar maand en nog nooit zo'n goeie bench gehad. De barbarian heb ik niet gehad. Alleen de bekleding is lichtjes glad. Maar wat kalk op mijn schouders en het is verholpen

Thanks! Balen dat hij is uitverkocht..

oh, gewoon een plat bankje. Dacht aan een vaste benchpress
Dan zou ik idd gewoon de Fortex nemen!

Vlakke vaste benchpress heb ik van Barbarian al staan, die is idd heel goed!
 
Alleen nog een GHD gezocht nu! :)
 
Hoi;

Ik heb een GHD voor je staan. Life Maxx. Top spul. Rolletje mag bekleed worden. Verder heb ik 2 flat benches en 2 verstelbare benches van Life Maxx. Top spul. Echter niet voor 24 uur per dag in een sportschool. Heb nog een Paramount Pulley / High Pull en Low Pull in één. Da's niet kapot te krijgen, maar voor onze zaak te verouderd ivm aanschaf nieuw. Tevens nog een flat en incline bench van Paramount. Onverwoestbaar. Zet ze eerst hier in jouw topic neer. Hoef nergens de hoofdprijs voor, heb liever dat ik er een thuis trainer of PT-er blij me kan maken. Kortom, allemaal spul dat gewoon heel blijft in een reguliere sportschool, bekleding zou ik zelf vervangen ( gemiddeld 5 tientjes bij goede kwaliteit )

Groetjes Leonneke
 
Back
Naar boven