AndroidHealthClinic

glutenvrije weight gainer

Bezoekers in dit topic

lienlien

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
28 jun 2014
Berichten
5.130
Waardering
6.608
hallo allen

topic zegt het zelf: ik ben op zoek naar een merk van glutenvrije weight gainer (weight gainers obv oats vallen bij mij meteen af, wegens niet altijd 100% glutenvrij en dus last van krampen bij inname)

iemand raadde me deze aan:
https://www.bodylab.nl/bodylab24/rice-and-protein-2-5-kg-4895

heeft iemand ervaring met dit product? zo ja, welke?
zo neen, heeft iemand weet van andere glutenvrije weight gainers (pre-made dus)?

anderzijds weet ik dat sommigen op dit forum geen 'fan' zijn van die 'pre-made' weight gainers en eerder voorstander zijn van dit zelf te maken. Mijn vraag hiebij is dan: kan ik dan gewoon bijvoorbeeld een portie bambix rijstemeel mengen met een portie whey (bv van ON) en hiermee hetzelfde resultaat bekomen als met de 'pre-made' weight gainers?

Alle input is welkom! Thx alvast
 
anderzijds weet ik dat sommigen op dit forum geen 'fan' zijn van die 'pre-made' weight gainers en eerder voorstander zijn van dit zelf te maken. Mijn vraag hiebij is dan: kan ik dan gewoon bijvoorbeeld een portie bambix rijstemeel mengen met een portie whey (bv van ON) en hiermee hetzelfde resultaat bekomen als met de 'pre-made' weight gainers?
Dit is JUIST de voorkeur. Dan weet je al beter wat erin zit, waarschijnlijk een hoop minder suiker dan in die weight gainers en nog goedkoper ook.
 
Dit is JUIST de voorkeur. Dan weet je al beter wat erin zit, waarschijnlijk een hoop minder suiker dan in die weight gainers en nog goedkoper ook.

hallo jasenko, allereerst bedankt voor je reactie. Dus gewoon zelf maken dan obv rijstemeel en whey (en een melkvariant)?
 
hallo jasenko, allereerst bedankt voor je reactie. Dus gewoon zelf maken dan obv rijstemeel en whey (en een melkvariant)?
Ja, precies! Lekker shaken en je hebt een hoop calorieën. Verder kan je er nog een hoop mee spelen qua hoeveelheden of smaken door er iets aan toe te voegen.
 
Ja, precies! Lekker shaken en je hebt een hoop calorieën. Verder kan je er nog een hoop mee spelen qua hoeveelheden of smaken door er iets aan toe te voegen.

okee bedankt jasenko! dan zal ik het op die manier doen inderdaad. thanks!
 
Inderdaad gewoon lekker zelf maken.
Ben zelf ook gluten en lactose intolerant. Lekker als shake

300 ml sojamelk of rijstmelk + 1 scoop eiwit + 25 gram zonnebloempitten + 25 gram pompoenpitten + 25 gr chiazaad + 25 gr cacao + 50 gr boekwijtvlokken/quinoavlokken/rijstmeel oid. Even door de blender en je hebt een 800-900 kcal binnen. :)
 
Bambix rijstebloem vanille is de shit.
 
In jouw geval zou ik dus kijken naar weightgainers waarin rijst is gebruikt als bron voor de koolhydraten.
Maar zoals hierboven aangegeven kan je ook heel goed zelf een calorierijke shake maken. Zo heb je wel de controle over welke ingrediënten je binnenkrijgt :)
 
dankjewel allemaal voor de input!
bambix rijstemeel at ik sowieso al (want zooo lekker) ; maar zal dit nu gewoon ophogen door er extra eiwitpoeder en vetten aan toe te voegen inderdaad. dus dan maak ik de WG inderdaad gewoon zelf; ik volg jullie advies dus zeker op! ;)
 
Back
Naar boven