AndroidHealthClinic

Glutes met 0,6x30

  • Topic starter Cal_
  • Startdatum
  • Reacties 7
  • Weergaven 905
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

Cal_

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2016
Berichten
714
Waardering
319
Lengte
1m97
Massa
118kg
Vetpercentage
10%
Sinds kort injecteer ik mijn glutes met 0,6x30 ipv 0,8x40, 2e gebruik ik al een aantal jaar voor glutes. De rede van overstap is dat ik op dit moment (en ook in het verleden) enkele ED compounds heb en mijn glutes en weefsel erom heen een beetje beschadigd zijn waardoor ik de laatste tijd vaker tren hoest had (ja komt echt daardoor, niet door verkeerde injecties) en het soms moeilijk geinjecteerd krijg, blokkeerd heel erg.

Sinds kort injecteer ik dus met 0,6x30 wat super goed en soepel gaat maar mijn zorg en vraag is eigenlijk, zit ik met deze maat wel diep genoeg in de spier. Ik ben bang dat ik dalijk misschien in mijn bil vet aan het injecteren ben, ondanks dat ik daar niet echt veel vet heb zitten.

(Ik rouleer soms met mijn quads maar dat is niet de vraag nu)
 
Ik las dat YannickLB ook kleine dosis in zn lovehandles injecteert met goede ervaring
 
3cm zou in principe genoeg moeten zijn voor glutes als je een relatief laag vp hebt.
Voor quads is het sowieso goed genoeg, Ik gebruik 0,6x25 daarvoor.
Ik heb inderdaad in het verleden halve ml's in m'n buikvet (zijkant) geprikt wat prima ging. Maar het word wel afgeraden meer dan dat per spot te prikken in vet.
Ook ben ik later tot de ontdekking gekomen dat ik er wel ingekapselde stukjes aan over heb gehouden die merkbaar zijn wanneer ik op een laag vp zit. Alsof er hele kleine harde balletjes onder m'n huid zitten :p
Op zich onschuldig, maar is voor mij wel een reden geweest om dat niet meer te doen.
 
Is zeker goed, je kunt ook gewoon met slin pins in je glutes injecteren.
 
25mm is diep genoeg, ik doe het zelfs met 13mm (glute en quads)
 
Oke danku.
 
Is zeker gebruiunt ook gewoon met slin pins in je glutes injecteren.

Precies deze zijn super n voel je niets van, sinds kort gebruik ik ook geen 5ml zuigers meer maar 1ml zuigers met een naaldje 0,4x16mm, zo kan ik bv 4x 1ml in me bovenbeen en 2x1ml in die druppelvormige spier boven je knie, 4x 1ml in schouders, traps, lats en kuiten injecteren, het wordt zowiezo geabsorbeerd door je doorbloeding van je spier het maakt niets uit of je nu diep of niet zit, hoe dieper in je spier des te min voel je het. Voordelen van het verspreiden zijn dat het beter wordt opgenomen, minder pijnlijke spots hebt, mindere kans voor verhardingen in je spier.. Try it
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven