MuscleMeat

Gluts Hams raises Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
3.264
Waardering
5
Heb ze in een stoute/stoere bui toen ik alleen thuis was op een zaterdag avond :D bij mij thuis gedaan met voeten/enkels onder de grote zware gezinsbank.

Mijn moeder was er minder blij mee, maar ik des te meer :D.
Het lukte me op 2 x 5 reps te maken. Maar ik kon niet voluit gaan, want de bank werkte niet helemaal mee. Ik denk dat wanneer ik hier wat meer aandacht aan besteed en wat meer op zou trainen, ik hier best wel eens goed op kon gaan scoren 8-12 reps.

Wel moet je zachte materie onder je knie-schijven doen, want anders verneuk je ze helemaal. Het lijkt mij een super fijne oefening om te doen en met regelmaat terug te laten komen tav. je Hams training.

Wie doet ze regelmatig?
Waar doe jij ze en hoe in de sportschool?
Wat zijn je lange termijn bevindingen?
En verder alles wat met gluts hams raises te maken heeft is welkom.

Glut ham raises verenigd U!

Hier een filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=YZXT...73FDB426&playnext=1&playnext_from=PL&index=20
 
Killer oefening, heb wel af en toe het idee dat ze eraf scheuren als je bezig bent! :D
 
Je moet wel een stevige bank hebben (als in zwaar, maar als je ouders gewoon blijven zitten helpt dat wel).. Ik heb ze geprobeerd met mijn voeten onder de rand van mijn bed en drukte zo mijn hele bed uit elkaar ... oops :)

Was echter inderdaad niet fijn voor de knieën...
 
Pittige oefening
 
Lijkt me vaag als je het voor het eerst gaat proberen op de sportschool en je komt na het strekken niet meer omhoog :D
 
ziet er idd stoer uit. En ja het wijdt houden heeft idd. totaal geen meerwaarde aangaande de pure oefening zelf. Ik zou er persoonlijk voor kiezen om gewoon een schijf van 10-20 kil dan comfortable voor me te houden.

Ik zou deze alleen voor mijn hams willen doen, maar wat moet ie dan nog vanuit zijn heup extende ? Het is in principe toch ook alleen maar knie -flexie?
 
Tijd terug wel eens gedaan, en dan je trainings partner je enkels vasthouden. Maar prettiger zou een echte GHR apparaat zijn. Heb ze ook wel eens thuis gedaan en dan mijn chin up bar laag zetten maar kreeg last van mijn knieen dan.
 
ziet er idd stoer uit. En ja het wijdt houden heeft idd. totaal geen meerwaarde aangaande de pure oefening zelf. Ik zou er persoonlijk voor kiezen om gewoon een schijf van 10-20 kil dan comfortable voor me te houden.

Ik zou deze alleen voor mijn hams willen doen, maar wat moet ie dan nog vanuit zijn heup extende ? Het is in principe toch ook alleen maar knie -flexie?


Zoals op het filmje dat door de TS geplaatst is. Dus gewoon thv de heup geen beweging.
 
Back
Naar boven