AndroidHealthClinic

Glycocyamine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ronald.ot

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 dec 2002
Berichten
382
Waardering
0
heeft hier nou iemand ervaring mee las da zwier het wou gebruiken goede ervaring mee ?

nog meer mensen die hier ervaring mee hebben of is het weer zonde van mijn centjes ?
 
ronald ik denk dat je teveel bezig bent met supplementen. Zorg voor een goed dieet en train vaak & hard en zorg dat je aan genoeg rust komt.

Als je dan jaren hebt getrained en de groei is er uit en je weet het zeker: dit is je levensstijl en je wilt groeien denk dan misschien eens aan het echte werk maar zoek in die supplementen nou geen kilo's massa want dat gaat tegenvallen.

Just my advice want ik ken je van 2 boards!
 
haha ja klopt dominator maar ik wil me altijd graag overal in verdiepen vind het zeer interesant ;) om het zo maar te zeggen kan ik in loop van tijd ook eens mijn kennis met anderen delen snap je ?

ik wil gewoon es ff wat meer weten over de producten die werken en positief zijn

ik heb al mooi voedings schema voor na de zomer dan ga ik er hard tegen aan maar kvind een goed supplement erbij zeker niet verkeert maar aangezien mijn porto niet zo groot is kan ik niet van alles gaan uitproberen en wil daarom een goed werkend produckt erbij ! :D


je snapt me vast wel :D
 
oke daar zit wat in, heb zelf ook tijdje over alles dingen zitten opzoeken en wat dingen uitgeprobeerd, het kan je wel extra motiveren en het kan wat extra helpen. Maar als je er zo tegenaan kijkt dan heb ik niets gezegt. :)
 
het spul werkt , maar ik geloof dat het samen met een betaine agent genomen moet worden en tezamen met creatine, het zit in swole en v-12 trouwens.
 
Goed product. Tis volgens mij ook nog niet enkel te krijgen.


Zit ook in isomatrix als je toch een eiwit nodig hebt.
 
Back
Naar boven