Fitness Seller

Glycofuse - Gaspari Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Snelle koolhydraten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
  • - Versneld herstel na training
    - Verhoogt de performance tijdens training
    - Suiker- en glutenvrij
    - Versnelde glycogeen aanvulling na training
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker, smaakt naar bessen siroop (Strawberry-Kiwi)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops in de shake tijdens trainingen
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyengymshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering en shakebaker + nutrend testers
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €27,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, vanwege goede werking en lekkere smaak.

Mijn review:

Dit product is te omschrijven als een "intra-workout carbs" supplement. Tijdens (intensieve) trainingen drink je het gemixt met water. Ik heb gemerkt dat dit supplement vooral zijn werking toont bij intensieve trainingen ten opzichte van trainingen waarbij ik de nadruk legde op alleen kracht (1-5 reps). Ik heb beide vormen van training in mijn schema en heb na 3 kracht-trainingen besloten om glycofuse alleen nog maar bij intensieve workouts te gebruiken. Mijn advies is dus ook om dit product alleen te gebruiken bij intensieve trainingen of in de cut. Opsomming van plus- en minpunten om een overzicht te krijgen:


Pluspunten+

+ Heerlijke energie boost bij intensieve trainingen, je raakt in een soort trance van het spul.
+ Lekkere mildzoete smaak die je een limonadesmaak laat ervaren.
+ 0% suiker en een enorm snelle verwerking van maag naar de dunne darm.
+ Geen dipmomenten bij inname door een te hoog glucosegehalte in het bloed.


Minpunten-

- Alleen te gebruiken bij intensieve workouts, weinig effect bij 1-3RM trainingen met veel rust.
- 60 Doseringen per verpakking, maar 2 doseringen gaan er wel per training in (30 shakes dus)
- "Fabrieksgefrabiceerde koolhydraten" oftewel "designer carbs" staan nog in de kinderschoenen, hiermee wil ik zeggen dat er dus de komende jaren betere producten op de markt komen met een nog betere werking

Conclusie: Product is aan te raden, want waar het product voor uit komt "energieboost bij inname tijdens trainingen" en "zeer snelle opname van" is zeker waar. Jammer vind ik dat de werking te weinig te merken is bij andere vormen van training, maar goed BB is bij gebruik van dit product het hoofddoel. Ik ben benieuwd waar de 'designer carbs" de komende jaren tot leiden, dit staat nog in de kinderschoenen. Zeer bekend merk dat een goed product heeft geleverd. Cijfer: Een welverdiende 8.

gaspari_nutrition_glycofuse_840gram.jpg
 
Mee eens. Gebruik het nu ook een aantal maanden. Inderdaad snel opneembaar en licht op de maag.
Vitargo word ik altijd misselijk van en zit er lang vol van. Met glycofuse geen last van.
Tijdens trainen drinken verlengt mijn energie merkbaar.
Wat mij betreft een erg goede carb, maar voor de meeste waarschijnlijk te duur voor zijn functie.
 
Back
Naar boven