MuscleMeat

Go Blackwater USA (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Prince ging ook in op de zaak van een dronken Blackwater-medewerker die een lijfwacht van een Iraakse vicepresident had doodgeschoten. In Irak was verontwaardigd gereageerd op het feit dat de man naar de VS is teruggebracht en niet strafrechtelijk is vervolgd. Volgens Prince is de man voor straf ''onmiddellijk ontslagen''. Prince wees tevens de aantijging van een hoge Amerikaanse officier van de hand dat de Blackwater-medewerkers ''vaak optreden als cowboys''.

FOK!frontpage / Nieuws / 'Meer doden door Blackwater-schietpartij Bagdad'


Blackwatergasten die op autos schieten die dreigend overkomen en te dichtbij zijn???

YouTube - Aegis Defence Service shoot at people for sport. BLACKWATER!
Nee hoor wij zijn geen cowboys
 
Die gasten kunnen en mogen vrijwel alles omdat er maar weinig andere vrijwilligers zijn die die kant op willen. Wat hun doen zou je normaal alleen in films zien.
 
Was dat die docu met ondermeer dat Engelse beveiligingsbedrijf dat ook uit ex-commando's ed bestond?

Had een kerel bij z'n nek een stippellijn laten tattooeren met daaronder 'cut here'. :o


jep die docu, een rood stippellijntje geloof ik met een flink harige borst eronder
 
naar het schijnt, verdienen deze blackwater werknemers 2000 dollar per dag, dan zou ik ook wel naar Irak vertrekken:D



Daar geloof ik niks van.

Dan maakt zo'n simpeling 60 ruggen per maand en dat is echt niet het geval hoor.

Ik heb trouwens net zo weinig op met deze ****ers als met die moslims die de hele dag met wapens zwaaien.

Voor mijn part maken ze elkaar allemaal af daar,ik slaap er geen seconde minder om.
 
Daar geloof ik niks van.

Dan maakt zo'n simpeling 60 ruggen per maand en dat is echt niet het geval hoor.

Die lijfwachten/beveiligers verdienen in 6 maanden enkele tonnen aan dollars en dat heb ik niet uit een of andere docu/tijdschrift.

Als het je vakgebied is en je wil het kun je er serieus geld verdienen.
 
Als jij zegt het zeker te weten neem ik het van je aan,kerel.

Sta ik wel van te kijken....kolere wat veel geld!

Wat zit ik hier nog te doen eigenlijk...:p
 
De "gewone" beveiligers halen dat niet hoor. Die zitten op ong. een ton per 6 maanden. Ligt aan wat/waar/hoe etc.

Het is echt het speciale bodyguard werk wat onwijs dik betaald word.

De US army betaald speciale leiding gevende functies op een basis rond de 4 a 5k dollars per maand.. en die lopen ook heel wat risico.

paar weken terug zwaarste bom aanslag op een bus vlakbij kirkuk. Krater.. geloof een meter of 4 diep. ( 2 a 3 mensen op elkaar in lengte richting)
 
Ik wist wel dat NL militairen ook aardig verdienen als ze uitgezonden worden maar dat er in Amerika zulke hoge bedragen betaald worden had ik niet durven denken.

Zo zie je de belangen ook in een ander perspectief want ik kan me niet voorstellen dat ze dat soort mensen in gaat zetten als er geen belangen zijn die flink geld opleveren.
 
Nou hij heeft speciale functie ;) zo speciaal dat ie nu aantal jaren in NL mag komen werken ivm goede staat van dienst in irak. Maar heeft dan ook zijn gezin 12 maanden moeten missen en heel wat risico's doorstaan

En als je dan 5000 netto in handje krijg dan is dat niet veel.. vrouw missen, kids missen, heel veel werken, veel risico lopen, ook wel leuke dingen hoor.. soort van olympische spelen maar dan army style en met klein hecht groepje etc. Kan geen foto's posten maar team van 4 in volledige uitrusting (en dat is geen kostuum ;) ) die een brancard dragen met nogal wat gewicht erop..en dan stevig doorlopen etc..
 
Laatst bewerkt:
5000 euro niet maar wat je net zei over die Amerikanen met 60k per maand kan ik me toch wel voorstellen dat er een hoop mensen zijn die daar graag de boel willen uitmoorden.:D
 
hehe die doen echt bijzonder weinig uitmoorden ;) eerder beveiligen en zorgen dat hun VIP aankomt. Dooie VIPs betalen namelijk niet ;) en als je dood bent heb je ook weinig aan het geld :o

Blackwater is verhaal apart. Insiders van het leger daar zijn alles behalve gelukkig met de incidenten maar weten wel dat het soms dermate bedreigend kan zijn.... het is en blijft oorlog.


Bedoel ze moeten muren opwerpen rondom landings plaatsen tegen VBEIBS , of in burger taal autobommen.. die worden dus richting de muren gereden etc.
 
Back
Naar boven