XXL Nutrition

Go Blackwater USA (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

blackwater good to go hell yeah!!!!!!!!!

Yeah! Yeah! YEAAAH!!!! That's right buddy. Let's kill some ****ing dunecoon's!
Hell Yeah! America! Yeah! **** Yeah!

edit: waarom kom ik de hele tijd alleen maar domme schreeuwamerikanen tegen?
Amerika is als het sterke domme jongetje uit de klas die van iedereen het lunchgeld steelt (en dat op een simpele manier probeert in te kleden zodat het lijkt alsof ze helpen...).
 
blackwater legt wel degelijk verantwoording af hoor

The investigation into what happened Sunday has been complicated by the involvement of the embassy's own diplomatic security agents, who work with and supervise Blackwater. The embassy's security department has been accused by some diplomats of having failed to challenge Blackwater in the past over questionable episodes.

US maatje van me zit bij sec.dep. en hun zijn alles behalve blij met wat er gebeurd is en keuren het niet goed!

Dus wat je ook ziet in het nieuws en wat voor schreeuw amerikanen je ook hoort, het zijn waarschijnlijk de mongooltjes die ze filmen (zoals tmf altijd de sletjes interviewed uit de discotheken)
 
ongelukje kan gebeuren. Ze zitten daar al jaren dus dat er dan is wat mis gaat is jammer maarja dat is oorlog.

Als je al ziet dat er duizenden onschuldige mensen doodgaan per maand door een stelletje idioten dat het nodig vindt om zichzelf op te blazen. Dan vind ik dat een stuk erger.

Er is toch wel verschil tussen doelbewust zoveel mogelijk slachtoffers maken en uit verweer. Ik kan me niet voorstellen dat ze zonder aanleiding die 28 mensen hebben dood geschoten.
 
ach dit kan gebeuren is een bijkomstig probleem en is nu opgelost weer 28 mondjes minder te voeden daar;zullen er nog wel een stel minder zijn zal wel weer een aanslag gepleegd zijn waarbij natuurlijk geen enkel onschuldig burgerslachtoffer is gevallen.....
 
ongelukje kan gebeuren. Ze zitten daar al jaren dus dat er dan is wat mis gaat is jammer maarja dat is oorlog.

Als je al ziet dat er duizenden onschuldige mensen doodgaan per maand door een stelletje idioten dat het nodig vindt om zichzelf op te blazen. Dan vind ik dat een stuk erger.

Er is toch wel verschil tussen doelbewust zoveel mogelijk slachtoffers maken en uit verweer. Ik kan me niet voorstellen dat ze zonder aanleiding die 28 mensen hebben dood geschoten.

Idd man, soms sta ik nog steeds versteld van al dat geweld vooral in Irak
Moslimbroeders die elkaar afslachten:(
Als ik mn geliefden en vrienden niet had, zou ik ook denken dat ik het liefst naar de hemel zou willen gaan ongeacht welke manier
Maar zo werkt t helaas niet
 
snap je het nou nog niet na 19 jaar? :roflol: die hele kerel bestaat niet :D

Het is geen kerel, niemand weet precies welke gedaante allah swt heeft
Het aangezicht van Allah swt krijg je pas in de hemelen te zien
 
Het is geen kerel, niemand weet precies welke gedaante allah swt heeft
Het aangezicht van Allah swt krijg je pas in de hemelen te zien

Net zoals dat je er achter komt dat er geen maagden meer over zijn in de hemel, enkel nog maagdelijke sterretjes van medebroerders. Have fun :rolleyes:



Ik kan het goed vinden met de marokanen in de sportschool en op het werk, maar die zaniken ook niet zo door over hun geloof etc. ( of andere islamieten)
 
Laatst bewerkt:
Het is natuurlijk zo dat Amerika hele smerige handen heeft in Irak, maar ik denk dat het aantal gruwelijkheden in het niet valt in vergelijking met wat er zou gebeuren als ze nu zouden vertrekken. Nou kun je ook (terecht) zeggen dat ze die hele situatie zelf hebben gecreëerd door Irak binnen te vallen, maar het omver werpen van het regime van Saddam was op zichzelf niet zo'n erge daad. De ellende komt vooral voort uit Iraki's die elkaar en de US-troops blijven aanvallen. Je kan zeggen wat je wil maar als iedereen zich daar gewoon rustig had gedragen in plaats van de buren de hersenen in te slaan waren de troepen al geheel of gedeeltelijk weg geweest. Juist de aanvallen om Amerika weg te krijgen dwingen Amerika om te blijven. Dit omdat de situatie na vertrek zo onstabiel wordt dat Irak een grotere bedreiging zou worden dan het was onder Saddam.
 
Zolang 99% van de bevolking in Iraq niet beseft dat ze nu niet verder komen en beter een andere houding aan kunnen nemen, zal het in Iraq nog heeeeel lang voort duren.
 
Het is geen kerel, niemand weet precies welke gedaante allah swt heeft
Het aangezicht van Allah swt krijg je pas in de hemelen te zien
ik wel. [Afbeelding niet meer beschikbaar]


oke flauw,

maar toch blijft het ignorant
 
logisch ze plegen aanslagen zodat de hele media zegt : zie je wel die oorlog is een mislukking.
 
Hmmm...ik denk dat ik maar eens uit dienst ga als ik zie wat die Blackwater gasten verdienen :D al dacht ik dat ze bij aegis nog beter verdienen :rolleyes:
 
FOK!frontpage / Nieuws / Blackwater weer actief in Irak

Het omstreden Amerikaanse beveiligingsbedrijf Blackwater heeft haar werkzaamheden hervat. Afgelopen week raakte het bedrijf in opspraak door een wilde schietpartij waarbij minstens 28 onschuldige burgers zouden zijn omgekomen. De Iraakse 'premier' Nuri Al-Maliki had de Amerikanen gevraagd om de firma te vervangen.

Al-Maliki: "Deze misdaad heeft binnen de regering en bij het volk veel haat gewekt tegen Blackwater". Hij vervolgt: "Het is in het belang van de Amerikanen om een nieuw bedrijf in te huren om hun mensen te beschermen zodat die zich weer vrij kunnen bewegen". Amerikaanse functionarissen zijn hier niet op ingegaan.


Ongelofelijk, wie zijn die blackwater usa gasten ??? Soort schaduw leger, die kan doen wat ze willen

Ik lees vaak jou posts, en wat ik concludeer is dat jij altijd probeert de schuld bij anderen te leggen. en nog even wat anders

1 Het zijn moslims die zichzelf en vele onschuldigen opblazen.

2 Als die moslims zich een beetje gedeisd hielden, hoefde die blackwater figuren niet te reageren (waarbij 28 doden vielen) en wie zegt dat ze door hun vuur omkwamen, was het niet toevallig een moslim die niet kon schieten en een paar onschuldigen raakte?
 
Spiertje oorlog is oorlog, en daar gebeuren nou eenmaal dingen die het daglicht niet kunnen verdragen. Niemand is schuldig of onschuldig in een oorlog.
 
naar het schijnt, verdienen deze blackwater werknemers 2000 dollar per dag, dan zou ik ook wel naar Irak vertrekken:D

Verder vind ik het top wat deze gasten doen en kunnen
 
Blackwater is ermeer dan nodig, heb ooit eens een docu gezien op Nat. Geo en ze zijn er voor het beschermen van hooggeplaatsten die in Irak zich moeten verplaatsen. Als je ziet hoe veel bomaanslagen er gepleegt worden op konvooien is het zeker nodig dat deze ''cowboys'' er zijn om niet-soldaten te beschermen. Trouwens wtf wat zouden ze uit Irak moeten? In ieder land zijn er zoveel terorristen aanwezig en daar wordt er toch niet zoveel aangedaan in mijn opzichten.
 
naar het schijnt, verdienen deze blackwater werknemers 2000 dollar per dag, dan zou ik ook wel naar Irak vertrekken:D

Verder vind ik het top wat deze gasten doen en kunnen

Geld is ook maar... nutteloos als je dood bent.
 
Blackwater is ermeer dan nodig, heb ooit eens een docu gezien op Nat. Geo en ze zijn er voor het beschermen van hooggeplaatsten die in Irak zich moeten verplaatsen. Als je ziet hoe veel bomaanslagen er gepleegt worden op konvooien is het zeker nodig dat deze ''cowboys'' er zijn om niet-soldaten te beschermen. Trouwens wtf wat zouden ze uit Irak moeten? In ieder land zijn er zoveel terorristen aanwezig en daar wordt er toch niet zoveel aangedaan in mijn opzichten.

met niet-soldaten bedoelde je toch die nouveau-imperialisten die een beetje lekkere oliegrond komen opeisen, of vergis ik me?
 
Back
Naar boven