Fitness Seller

Go hard or go home - Robert's contest log 2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zo.. foto's zijn gemaakt. Ben alleen vergeten een blaadje mee te nemen met DBB contest erop (foto's in de kleedkamer gemaakt bij mn sportschool):mad:, hoop dat ze goedgekeurd worden. Ben er best tevreden over. M'n vp is nog niet laag genoeg maar iig aanzienlijk gedaald. Zag al wat preview foto's bij andere logjes voorbij komen en kan daar qua massa/droogte bij lange na niet aan tippen :p. Maargoed, hier alvast een leuke vergelijking:

mmsarl.png


Eerste foto is op 2 mei genomen, andere vandaag. Verschil is volgens mij rond de 8kg (87 links, 79 rechts)
 
Laatst bewerkt:
Goed resultaat hoor kan je trots op zijn maar je bedoeld zeker 87 links en 79 rechts?
 
Klopt ja, my bad. Ben er zeker blij mee maar wil toch echt naar de 7-8% toe!
 
Gefeliciteerd Roberto, heel mooi resultaat man. Jij staat strak in de zomer... (welke zomer??)

Het is ook niet erg, want sommige hadden al een flinke voorsprong bij de start, die haal je sowieso never in.
 
nice upgrades bro!
 
Gefeliciteerd Roberto, heel mooi resultaat man. Jij staat strak in de zomer... (welke zomer??)

Het is ook niet erg, want sommige hadden al een flinke voorsprong bij de start, die haal je sowieso never in.
Haha ja idd, eerste zomer ooit dat ik NL blijf :roflol:. Ach zelfs m'n gezicht ziet er slanker uit, ook wel prettig. Ik ben zeer benieuwd naar jouw foto's!
nice upgrades bro!
Thanks man :D
 
Haha ja idd, eerste zomer ooit dat ik NL blijf :roflol:. Ach zelfs m'n gezicht ziet er slanker uit, ook wel prettig. Ik ben zeer benieuwd naar jouw foto's!

Thanks man :D

Fu bish, we gaan naar praag/wenen
 
Back
Naar boven