XXL Nutrition

Nieuws Go Topless Day (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom zijn het altijd de lelijke draken die per se naakt willen lopen? Women... sense, they make none.
 
Ik snap nog steeds niet dat mensen zich zoveel van anderen aan trekken terwijl ze iets graag willen doen. Misschien ben ik daar een man voor, maar als het nou mijn droom is om een drol op mijn hoofd te leggen en door Amsterdam te lopen doe ik dat lekker.
 
marcel kom er maar in
 
I can fap to this
 
En boys, hoe vaak hadden jullie ook alweer gedoet? :D Het zijn overigens wel maximaal zesjes, die rechter zelfs nog wat minder met die ouwelijke kop.
Ooo uithalende mod, die onthoud ik Eric.. Die onthoud ik..
 
Hoog? Heb je wel eens goed gekeken naar die vrouwen? De linker heeft een stuk afgesmeerd schijt op haar linker wang, en dan hebben we het nog niet over die wenkbrauwen (waarschijnlijk heeft ze ook ****ing lelijke ogen) en de linker heeft de kop van een pinguïn. Daarbij hebben ze ook allebei kleine tieten en krijgen ze van mij een 6/10.

6/10 = neukbaar na een paar biertjes toch? :D
 
Gaat het nu over het strand of willen deze vrouwen ook topless boodschappen doen?
 
Gaat het nu over het strand of willen deze vrouwen ook topless boodschappen doen?

ja, ze kunnen er niet mee om dat een vent wel over straat kan lopen zonder shirt en zij niet
 
ja, ze kunnen er niet mee om dat een vent wel over straat kan lopen zonder shirt en zij niet

het is misschien daar wat gebruikelijker... maar ik vind het in NL toch ook altijd behoorlijk tokkie staan als een gast zomers in zen blote bast door het winkelcentrum over straat of door het winkelcentrum loopt. van de dames op de foto zou ik het minimaal even annoying vinden.
 
Back
Naar boven