Fitness Seller

Nieuws Go Topless Day (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EddyWally

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
3 jul 2011
Berichten
2.038
Waardering
292
Lengte
1m72
Massa
72kg
Vetpercentage
8%
Om de Dag van Gelijke Rechten voor Vrouwen te vieren, trokken enkele vrouwen de straat op voor de jaarlijkse 'National Go Topless Day' in Venice Beach. De meeste deelneemsters gebruikten wel tepelklevers om geen boete op te lopen. Ze klaagden ook de censuur aan, want de vrouwen vinden dat ze net als mannen het recht hebben om topless rond te lopen. Enkele mannen waagden zich ook aan de demonstratie, eveneens met tepelklevers.

lang leve de emancipatie :D
bron: http://www.hln.be/hln/nl/7980/nieuw...-net-als-mannen-topless-mogen-rondlopen.dhtml
 
En dan krijg je zo'n afbeelding met twee lelijke vrouwen waarvan de tepels afgeplakt zijn. Treurig..
 
Page not found:( Heb ik weer..
 
Hooray for boobies!
 
Kleine afgeplakte tieten, bah.
 
free your breasts... maar wel tepels afplakken


ლ(ಠ益ಠლ)
 
Die oksel van die linkse lijkt een beetje op een k*t.

Maar ik vind ze allebei zeker niet lelijk hoor. Geen modellen, maar kom op zeg.
 
Die oksel van die linkse lijkt een beetje op een k*t.

Maar ik vind ze allebei zeker niet lelijk hoor. Geen modellen, maar kom op zeg.
omg, would hit her armpit!
 
Die oksel van die linkse lijkt een beetje op een k*t.

Maar ik vind ze allebei zeker niet lelijk hoor. Geen modellen, maar kom op zeg.

Would hit them both. :o

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 14:33 ----------

omg, would hit her armpit!

Jou ook trouwens <3
Wanneer gaan we nou samen trainen Koning? :D Binnenkort komt er weer een groeps training van een forum waar ik de naam niet van mag noemen, iedereen is welkom! Zal je ff PM'en!
 
Die oksel van die linkse lijkt een beetje op een k*t.

Maar ik vind ze allebei zeker niet lelijk hoor. Geen modellen, maar kom op zeg.

90% van Dbb is natuurlijk enkel 9+/10 vrouwen gewoon :D
 
What is this? kleine slappe hangtieten met rood kruisje :(
Gezichten zijn wel oke hoor :)
 
Ik vind eigenlijk ook wel dat vrouwen het recht moeten hebben om topless rond te lopen (waar mannen dat mogen). De vrouwen die dat niet willen zullen dat toch niet doen, en degenen die het wél willen hebben er geen probleem mee. What's the harm?
 
Binnenkort komt er weer een groeps training van een forum waar ik de naam niet van mag noemen, iedereen is welkom! Zal je ff PM'en!
Heheh ja lekker stiekem blijft lekker ons geheimpje en niemand weet er van af :knipoog:

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 15:01 ----------

Ik vind eigenlijk ook wel dat vrouwen het recht moeten hebben om topless rond te lopen (waar mannen dat mogen). De vrouwen die dat niet willen zullen dat toch niet doen, en degenen die het wél willen hebben er geen probleem mee. What's the harm?
Zolang ze die stickers eraf halen zit ik er niet echt mee..
 
Vrouwen met kleine borsten die bh's dragen, heb ik toch al nooit gesnapt. Is zeker meer tegen de schaamte dan de steun? Die obsessie voor borsten is ook te gek voor woorden, zijn ze bang voor orde verstoring? Wat voor primitieve samenleving zijn we, als je daar al niet eens mee kan omgaan? En ik weet dat het in de US nog veel erger is. Ouders die hun kind beschermen tegen bloot. Stel je voor het trauma dat je anders oploopt. :roflol:
 
En dan krijg je zo'n afbeelding met twee lelijke vrouwen waarvan de tepels afgeplakt zijn. Treurig..

:roflol: epic high standards, beetje te hoog als je het mij vraagt, maar ik hou me mond al want ik heb de afgelopen tijd al teveel kaarten gekregen
 
Laatst bewerkt:
:roflol: epic high standards, beetje te hoog als je het mij vraagt, maar ik hou me mond al want ik heb de afgelopen tijd al teveel kaarten gekregen

zelfs met de zonnebrillen op zie je dat ze zo'n typische scheve feministenkop hebben, zijn niet echt high, maar gewoon gezonde standards van peanuthead als je het mij vraagt:)
 
:roflol: epic high standards, beetje te hoog als je het mij vraagt, maar ik hou me mond al want ik heb de afgelopen tijd al teveel kaarten gekregen
Hoog? Heb je wel eens goed gekeken naar die vrouwen? De linker heeft een stuk afgesmeerd schijt op haar linker wang, en dan hebben we het nog niet over die wenkbrauwen (waarschijnlijk heeft ze ook ****ing lelijke ogen) en de linker heeft de kop van een pinguïn. Daarbij hebben ze ook allebei kleine tieten en krijgen ze van mij een 6/10.
 
Laatst bewerkt:
Hoog? Heb je wel eens goed gekeken naar die vrouwen? De linker heeft een stuk afgesmeerd schijt op haar linker wang en de linker heeft de kop van een pinguïn. Daarbij hebben ze ook allebei kleine tieten en krijgen ze van mij een 6/10.

te genereus, komen niet boven het absolute gemiddelde 5/10 uit:)
 
Back
Naar boven