XXL Nutrition

GO02 stelt zich voor

Bezoekers in dit topic

GO02

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 sep 2019
Berichten
285
Waardering
573
Lengte
1m85
Massa
92kg
Hallo allemaal,

Na enige tijd hier in de anonimiteit meegekeken te hebben, vind ik het wel aardig om me even voor te stellen. Ik ben 28j oud en doe nu ongeveer 4 jaar aan krachttraining. Ik ben begonnen met crossfit (spaar me), maar dat werd me al vrij snel te belastend voor pezen en gewrichten. Ik train met een PPL-schema, 4-5x per week, en dat bevalt me nog steeds goed. Mijn voeding bestaat per dag (op een goede dag) ongeveer uit 200g eiwit en 90g vet, aangevuld met koolhydraten tot ongeveer 3600-3800 cals per dag.

Supplementen:
- whey
- creatine
- multivitamine

Nog wat overige gegevens:
Gewicht: 91kg
Vetpercentage: geen idee, gok tussen 17-19%?
Lengte: 186 cm

1RM:
BP: 105
SQ: 145 (helaas al even geleden door knieblessure)
DL: 200

Mijn doelstelling qua fysiek is niet heel concreet. Het groeien vind ik erg leuk. Ik heb nog geen serieuze cuts gedaan, momenteel ook nog niet heel erg behoefte aan.

Ik heb nog veel te leren op het gebied van voeding en training. Ik denk dat ik mijn beginnergains inmiddels wel gehad heb. Nu wil ik me wat verder verdiepen in verschillende trainingsmethoden icm voeding. Mijn ervaring tot dusver is dat o.a. dit forum mij daarbij goed kan helpen. Ik lees de logs met plezier en haal er veel inspiratie en motivatie uit. Bedankt daarvoor!
 
Welkom. :)

misschien leuk voor jezelf om ook een logje bij te houden.
Kan je ook je vragen over training en voeding in kwijt.
 
Back
Naar boven