MuscleMeat

Goal=70KG

Bezoekers in dit topic

Ikweet ook dat ik fuc fuc fucc dun ben ik ben begonnen met shakes ben 3kilo in 2weken bijgekomen:D
 
Ikweet ook dat ik fuc fuc fucc dun ben ik ben begonnen met shakes ben 3kilo in 2weken bijgekomen:D

Dat is wel erg veel voor zo'n korte tijd, zorg dat je richtlijn 1-1.5kg per maand is anders einidig je alleen maar vet en heb je er nog niks aan.
 
lol is egt de meest epic uitspraak van de beginnende fitnesser/bber ik ben begonnen met shakes.

verbaas me toch steeds weer hoe veel mensen denken dat shakes een of ander wondermiddel is terwijl het eigenlijk gewoon eiwitjes zijn whahaha
 
je weet toch wel een shakey na de training, is toch wel 25 gram eiwit als je geluk hebt bra en wel 100kcal !!!!

Monster
 
mickg ik weet dat het geen wonder is ik denk dat mijn lichaam gwn tekort aan eiwitten heeft
 
Ik gebruikte geen shakes alleen maar pre workout jack3d, en ben ruim 6kg in 4 maanden aangekomen bf blijft op 12 %.
Je moet gewoon veel eten brood/macaroni/rijst enz,
 
ait pre workout jack3d gebruiken op 65kg**

aitt
 
Laatst bewerkt:
heeft iemand mschien een goed schema voor mij wat ik kan gebruiken?
 
is wel een zeer goede basisch vind ik op die eerste foto,
gewoon veel eten en veel trainen en je gaat er zeker komen.

succes
 
Free: waarme moet ik beginnen (heb nog geen schema)
 
Ik heb veel schema's gezien weetniet welke ik moet gebruiken of hoe ik eentje kan maken
 
Je ziet er zwaarder uit
 
Beginnen met stickies lezen lijkt me handig.
 
Veel vreten, trainen en rusten! :)
 
Mijn broertje van 12 is netzo lang als jou en heeft zelfs meer

Leuk voor je broertje blij kind daar vraagt ie niet om..

OT: Like everyone else said.. Veel eten goed trainen en goed slapen! Prioriteiten stellen:D

Een schema zul je zelf moeten maken voedingsschema: Even berekenen wat je per dag aan Kcal nog hebt en hier boven gaat zitten..
Vanuit daar kun je gaan kijken bij producten bijv: Havermout, eieren, bruine boterhammen, rijst, kip, vis enz.. om zo te gainen!

Fitness schema zou ik even de stickies doorlezen hetzelfde geld voor voedingsschema's.

Good Luck!
 
Laatst bewerkt:
je had mij gisteren een prive bericht gestuurd om je te helpen

bereken eerst dit eens
en zeg hier eens wat je allemaal eet op een dag
Formule van Harris-Benedict

Bij de formule van Harris-Benedict wordt er rekening gehouden met je gewicht, je lengte en je leeftijd om je BMR te berekenen. Er wordt geen rekening gehouden met je LBM (Lean Body Mass).
De formule is als volgt :
  • Mannen: BMR= 66 + (13.7 * gewicht in kilo's) + (5 x lengte in cm) - (6.8 x leeftijd in jaren)
  • Vrouwen: BMR= 655 + (9.6 * gewicht in kilo's) + (1.8 x lengte in cm) - (4.7 x leeftijd in jaren)
Door rekening te houden met volgende aktiviteitsnivo's berekend men uw BMR (Minimale Caloriebehoefte om in leven te blijven in rusttoestand.
Alsook het "Onderhoud" die je normaal caloriebehoefte is volgens de gekozen aktiviteit
  1. Weinig of geen training, kantoorwerk ( x 1.2 )
  2. Lichte training/sport 1-3 dagen per week ( x 1.375 )
  3. Gemiddelde training/sport 3-5 dagen per week ( x 1.55 )
  4. Zware training/sport 6-7 dagen per week ( x 1.725 )
  5. Zware dagelijkse training/sport plus lichamelijk werk of twee keer per dag trainen, marathon, voetbalkamp, wedstrijd, etcetera ( x 1.9 )
dan voor te bulken (verdikken) doe je bij de einduitkomst nog 500 kcal bij
 
Back
Naar boven