AndroidHealthClinic

Goal=70KG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

7:00uur : 50g eiwit shake met 0.5ml melk + 2eiieren
16:00uur : 50g eiwit shake met 0.5ml melk
22:00uur:50g eiwit shake met 0.5ml melk
16kqe50.jpg

Dit is echt vast en wat ik na of voor die shakes eet is niet vast.

Ik gebruik deze schema weetniet of ik het goed doe drm vraag ik om raad

[Link niet meer beschikbaar]
 
7:00uur : 50g eiwit shake met 0.5ml melk + 2eiieren
16:00uur : 50g eiwit shake met 0.5ml melk
22:00uur:50g eiwit shake met 0.5ml melk
16kqe50.jpg

Dit is echt vast en wat ik na of voor die shakes eet is niet vast.

Ik gebruik deze schema weetniet of ik het goed doe drm vraag ik om raad

[Link niet meer beschikbaar]

en waar zijn je koolhydraten en je vetten?
+ dit is een mass gainer en geen whey
stop voorlopig met die mass gainer en ga eerst veel meer eten en whey drinken. nadien als dit goed zit kan je terug mass gainer drinken als je wil.
 
Die wou ik ook halen maar die man zij tegen mij liever kan je eerst met deze beginnen mischien kan je lichaam het niet aan of lult hij?
 
hij lult idd
 
7:00uur : 50g eiwit shake met 0.5ml melk + 2eiieren
16:00uur : 50g eiwit shake met 0.5ml melk
22:00uur:50g eiwit shake met 0.5ml melk
http://i52.tinypic.com/16kqe50.jpg
Dit is echt vast en wat ik na of voor die shakes eet is niet vast.

Ik gebruik deze schema weetniet of ik het goed doe drm vraag ik om raad

[Link niet meer beschikbaar]
stap 1: Zorg dat je je voeding op orde hebt (maximaal 1 eiwitshake per dag, liefst na je training), dat betekent dus een shitload aan eieren, rijst, kip, havermout, brinta, kwark,...

stap 2:http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=998224&page=1 lees dit topic aandachtig en volg dit trainingsschema.

stap 3: ? ? ?

stap 4: profit



die 70kg moet haalbaar zijn binnen een jaar of 2 easy;)
 
Haha top voedingsschema brah!
 
Leuk voor je broertje blij kind daar vraagt ie niet om..

OT: Like everyone else said.. Veel eten goed trainen en goed slapen! Prioriteiten stellen:D

Een schema zul je zelf moeten maken voedingsschema: Even berekenen wat je per dag aan Kcal nog hebt en hier boven gaat zitten..
Vanuit daar kun je gaan kijken bij producten bijv: Havermout, eieren, bruine boterhammen, rijst, kip, vis enz.. om zo te gainen!

Fitness schema zou ik even de stickies doorlezen hetzelfde geld voor voedingsschema's.

Good Luck!

eten moet je zeker
 
[Link niet meer beschikbaar]

Lees dit eens kan heel nuttig zijn
 
Gewoon meer eten, want je bent nu nog wel erg magertjes, tenzij je in de reclames wilt voor giro 555.

Voor een goed train schema adviseer ik je eens te verdiepen in de sticky's.

Succes.
 
Ga eerst alles verkennen na 2-3 maandjes maak je een schema.
 
Ga eerst alles verkennen na 2-3 maandjes maak je een schema.

Dat is gewoon aanklooien. Verdiep je in trainings- en voedingsartikelen (tip: sticky's op deze site) en richt je eerst op de compound oefeningen: bench, squat, deadlift, military press etc.
 
eet ook ipv 3 grote maaltijden, minstens 6 volwaardige maaltijden, met telkens genoeg eiwitten en koolhydraten. 2 maal gekookt eten per dag ipv 1 maal kan ook wonderen doen om wat aan te komen.
tussendoortjes worden ipv snoep nu: noten: voor de goede vetten
en fruit voor de vitaminen. eet ook genoeg bananen, deze geven veel energie en daar kan je ook met verdikken omdat er veel koolhydraten in zitten.
 
je weet toch wel een shakey na de training, is toch wel 25 gram eiwit als je geluk hebt bra en wel 100kcal !!!!

Monster

Eh the ****?
Een shake is gewoon standaard 50 gram eiwitten en een hoop melk. Ongeveer 380 a 400 kcal.
Of neem je 30 gram met water? :eek:

lol is egt de meest epic uitspraak van de beginnende fitnesser/bber ik ben begonnen met shakes.

verbaas me toch steeds weer hoe veel mensen denken dat shakes een of ander wondermiddel is terwijl het eigenlijk gewoon eiwitjes zijn whahaha

Shakes zijn een wondermiddel. Krijg die gainz binnen en ik eet niet eens zoveel vlees/kip.
Ya ****en mad?

eet ook ipv 3 grote maaltijden, minstens 6 volwaardige maaltijden, met telkens genoeg eiwitten en koolhydraten. 2 maal gekookt eten per dag ipv 1 maal kan ook wonderen doen om wat aan te komen.
tussendoortjes worden ipv snoep nu: noten: voor de goede vetten
en fruit voor de vitaminen. eet ook genoeg bananen, deze geven veel energie en daar kan je ook met verdikken omdat er veel koolhydraten in zitten.

Dat haat ik zo he..dat van 3 grote, 6 kleine, 20 middelgrote maaltijden. Hoe the **** wil je een maaltijd zo meten? De een eet aardappels met een portie van 500 gram en de ander maar 300. Dat kan toch echt wel verschillen in calorieën.
Geen kleine/grote. Gewoon elke dag tellen. En als je vastzit omhoog gaan per 300 kcal.

Works for me.
 
Laatst bewerkt:
huh.. ben je afgevallen?
 
Moet ik je een voedingspakket opsturen?
ja graag

ik ben afgevallen maar als ik die foto's vergelijk zie je dat ik op foto 2 beter uitzie dan op foto 1 of vindje niet?
 
Back
Naar boven