XXL Nutrition

Goal Drenthe (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weergaloos doeltpunt, alhoewel ik hem geen goede voetballer vind (nog niet althans).
 
Wat een afstand! Erg netjes
 
zo te zien kan ie aardig mee real..veel mensen zullen hun mond nu wel dicht houden..
 
Doet ie goed!
 
zo te zien kan ie aardig mee real..veel mensen zullen hun mond nu wel dicht houden..

1 doelpunt doet daar niets aan af. Of heb jij de hele wedstrijd bekeken?
 
Erg mooie goal!
 
mooi hoor, droom leven! hoop dat hij het zo voort blijft doen.
 
Prachtig.. hij wordt wel steeds beter die drenthe. In het begin bij feyenoord vond ik hem echt waardeloos.. maar tegenwoordig doet hij het ERG goed.
 
Jammer dat die een paar keer zijn mannetje liet lopen en daarmee 2 of 3 goals veroorzaakte. Desalnietemin een mooi doelpunt!
 
Een serieuze potato!
 
Jammer dat die een paar keer zijn mannetje liet lopen en daarmee 2 of 3 goals veroorzaakte. Desalnietemin een mooi doelpunt!

Idd, verdedigend deed hij het niet zo goed gisteren.
 
Tja, hij is gehaald als de nieuwe Roberto Carlos, en laat die nou ook altijd zon weergaloze pegel in zijn linker gehad hebben. Maar dit zegt geen klote natuurlijk, ik heb de wedstrijd niet gezien, Drenthe scoort dus een mooi doelpunt, maar Real verliest met 3-5 dus voor hetzelfde geld is drenthe mede schuld aan 1 of meer van die 5 tegendoelpunten, en dan ben je dus weer terug bij af, want verdedigende fouten gaat Drenthe nog genoeg maken dit jaar, en hij zal dit niet elke wedstrijd gaan compenseren door een wereldgoal te scoren.
 
Jammer dat die een paar keer zijn mannetje liet lopen en daarmee 2 of 3 goals veroorzaakte. Desalnietemin een mooi doelpunt!

Ik had mijn stuk hierboven al getypt voordat ik jou post gelezen had.;)
 
"Ik moet mijn voeten laten spreken" Dat betekend dus ook blokken, tackles maken etc:eek:
 
Verdedigend is hij inderdaad bestwel zwak. Ik snap ook niet waarom ze hem telkens zo'n defensieve rol geven.. op het jeugd EK zag je ook dat hij veel beter tot z'n recht komt in een aanvallende rol.
 
linksmidden, linksbuiten of centraal naast een type Diarra lijkt me ideaal.
 
Schitterende goal, echt subliem. Drenthe kan een hele goede voetballer worden, maar hij heeft wel iemand nodig die achter hem speelt die z'n balverlies en mislukte acties op kan vangen. In de achterste linie zou ik hem nooit zetten. Als ze hem z'n acties laten maken als linkshalf, en Diarra schikt zich erin om z'n rommel op te ruimen, dan kunnen ze nog veel plezier van hem hebben. In de as moet je hem sowieso niet zetten, daar lijdt hij teveel balverlies voor.
 
heeft hij wat te bewijzen ofzo? :jk: zeer fraai doelpunt :thumb:
 
Back
Naar boven