XXL Nutrition

Goal Drenthe (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zo te zien kan ie aardig mee real..veel mensen zullen hun mond nu wel dicht houden..

Hij kwam af en toe leuk op (met oa dit doelpunt als resultaat), maar puur verdedigend gezien kwam hij ruimschoots te kort! Werd gedold en uitgespeeld aan alle kanten. Vandaar ook dat ze zojuist Heinze -uit Manchester- hebben geplukt.
 
Pff en dan te bedenken dat ik elke week met hem aan het skaten was 3 jaar geleden, en nog met het Nk had mee gedaan.

En dan scoort die eff een doelpunt bij real... Vind het echt super om te zien.!!
 
Pff en dan te bedenken dat ik elke week met hem aan het skaten was 3 jaar geleden, en nog met het Nk had mee gedaan.

En dan scoort die eff een doelpunt bij real... Vind het echt super om te zien.!!

Je mist toch geen gameboy, hé Zippie ;)
 
Drenthe is z'n plaats al kwijt aan Heinze.
 
haha idd, en je ziet hem nog ff kijken "zit hij er wel in?" :D

Ze zullen daar in madrid ff terug gedacht hebben aan Seedorf.
 
Drenthe is z'n plaats al kwijt aan Heinze.

Hij speelde bij ManU vaak noodgedwongen linksback, in het Argetijnse elftal speelt hij altijd centraal, dat is wss ook de positie waarvoor real hem gehaald heeft.
 
Hij speelde bij ManU vaak noodgedwongen linksback, in het Argetijnse elftal speelt hij altijd centraal, dat is wss ook de positie waarvoor real hem gehaald heeft.

Denk dat het zoiets word :

.......................Ruud............?.?.?.?...................

Robben..........Sneijder...........Diarra........Robinho

Heinze..........Cannavaro..........Pepe..........Ramos

?.?.?.? = Raul? Saviola? Higuan?

Wissel Sneijder : Guti

Wissel Diarra : Gago

Wissel Robben : Drenthe

Wissen Heinze : Marcelo

enz...
 
Ja maar als ze slim zijn gaan ze drenthe niet in de verdediging zetten want hij is zowieso geen verdediger... ik hoorde dat die voor links half had getekent...of dat helemaal waar is weet ik niet.. maar als aanvaller komt die meer tot ze recht vind ik
 
Drenthe in botsing met Madrileense politie
In de nacht van zondag op maandag is Royston Drenthe in aanraking gekomen met de Madrileense politie. In zijn Audi Q7 botste de Nederlander in Madrid op een politiewagen.

Rond half vijf 's nachts reed de linkspoot in zijn bolide over de calle Alcalá, toen de voormalig Feyenoorder waarschijnlijk de weg kwijt was, meldt Marca. Zijn GPS-systeem vertelde Drenthe dat hij naar links moest draaien. Daarbij kwam hij in botsing met een auto van de Madrileense politie, die in tegengestelde richting reed.

Drenthe bleef ongedeerd, maar één van de agenten heeft sinds het ongeluk last van zijn nek. De 20-jarige verdediger annex middenvelder maakte gebruik van zijn vrije avond. De blaastest die de jeugdinternational moest ondergaan, doorstond hij met glans. Drenthe was in het gezelschap van zijn vriendin en twee vrienden. Geen van de drie passagiers had medische verzorging nodig.
 
Haha dat klote TomTom kan je nog wel eens in de problemenn helpen idd :D
 
Denk dat het zoiets word :

.......................Ruud............?.?.?.?...................

Robben..........Sneijder...........Diarra........Robinho

Heinze..........Cannavaro..........Pepe..........Ramos

?.?.?.? = Raul? Saviola? Higuan?

Je hebt grotendeels gelijk. Volgens Marca (grootste Spaanse/Madrileense sportkrant) wordt de opstelling waarschijnlijk als volgt.

Casillas
Sergio Ramos - Pepe - Cannavaro - Heinze
Diarra
Robinho - Sneijder - Robben
Raúl
Van Nistelrooij


Drenthe pist dus buiten de pot, zoals het er nu na uitziet. Al zal hij natuurlijk zijn kansen nog wel krijgen.
 
Saviola ook, die zal nog beklagen dat hij naar Madrid ging.
 
Back
Naar boven