MuscleMeat

God bestaat niet aflevering 2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Een beetje diepgang is hier wereldvreemd maar ik werk eraan :cool:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dit is humor hierboven! :laugh: Onze klasnerd legt een prikker op je stoel!
 
Nee arie, die punaise symboliseerd de diepgang. :rolleyes:
 
Whahahaha eerlijk is eerlijk, die punaise is goed :roflol:
 
Kijk es wat meer mooie programma's en documentaires, het is echt de moeite waard! :mad:
 
ik kan ook diep prikken hoor :D
 
DBC01 zei:
Een beetje diepgang is hier wereldvreemd maar ik werk eraan :cool:

Haha, dat doet me denken aan een kwajongestreek die ik ooit op de basisschool uitsmeerde. Ik had met mijn matties een 7cm spijker tijdens handenarbeid op een kruk geplakt met tape. De kerel die op die kruk zat kwam terug van de pot en ging vol op die spijker zitten. Maar het enge was - hij ging er echt helemaal opzitten. Dat ding ging door zijn broek recht zijn anus in. Hij schreeuwde in een hele hoge toon, 'Auw!'. Dat deed het hem :D

Ja jongens, zoals jullie lezen: ik was me der een zeg :rolleyes:
 
Centaur zei:
Nee arie, die punaise symboliseerd de diepgang. :rolleyes:

Die vind ik wat ver gezocht, kan ook zijn dat ik 'em niet goed begrijp, eend zit in de serieuse-kost-modus at the moment. Maar aangezien ik het niet uít kan staan om iets niet te begrijpen... leg het even uit als je wil, Brutez kan er blijkbaar wel om lachen :o

Maar symboliseert is in dit geval met een t, het is een object dat iets uitbeeld en geen voltooid deelwoord. ;)
 
huckfinn zei:
Haha, dat doet me denken aan een kwajongestreek die ik ooit op de basisschool uitsmeerde. Ik had met mijn matties een 7cm spijker tijdens handenarbeid op een kruk geplakt met tape. De kerel die op die kruk zat kwam terug van de pot en ging vol op die spijker zitten. Maar het enge was - hij ging er echt helemaal opzitten. Dat ding ging door zijn broek recht zijn anus in. Hij schreeuwde in een hele hoge toon, 'Auw!'. Dat deed het hem :D

Ja jongens, zoals jullie lezen: ik was me der een zeg :rolleyes:

Z'n ANUS in? Weet je dat zeker! Niet gewoon een soort van intramusculaire injectie? Had ie maar een dienblad in z'n broek moeten hebben maja, dat wist men toen nog niet :P
 
MightyDuck zei:
Die vind ik wat ver gezocht, kan ook zijn dat ik 'em niet goed begrijp, eend zit in de serieuse-kost-modus at the moment. Maar aangezien ik het niet uít kan staan om iets niet te begrijpen... leg het even uit als je wil, Brutez kan er blijkbaar wel om lachen :o

Maar symboliseert is in dit geval met een t, het is een object dat iets uitbeeld en geen voltooid deelwoord. ;)

God bestaat niet aflevering 2, niet echt boeiend, maak er een sticky van :thumbup:

Snappie??
 
huckfinn zei:
Haha, dat doet me denken aan een kwajongestreek die ik ooit op de basisschool uitsmeerde. Ik had met mijn matties een 7cm spijker tijdens handenarbeid op een kruk geplakt met tape. De kerel die op die kruk zat kwam terug van de pot en ging vol op die spijker zitten. Maar het enge was - hij ging er echt helemaal opzitten. Dat ding ging door zijn broek recht zijn anus in. Hij schreeuwde in een hele hoge toon, 'Auw!'. Dat deed het hem :D

Ja jongens, zoals jullie lezen: ik was me der een zeg :rolleyes:


Wij hadden een leraar vroeger op school, dat was echt zo'n nicht, die had het gewoon uitgevonden. Met kerstontbijt (het lokaal was ook donker met (k)aarsen) hadden we kerstballen op zijn stoel gelegd. Hij ging er idd op zitten en wat denk je? Hij gaf geen kick :eek:
 
KaLe zei:
Wij hadden een leraar vroeger op school, dat was echt zo'n nicht, die had het gewoon uitgevonden. Met kerstontbijt (het lokaal was ook donker met (k)aarsen) hadden we kerstballen op zijn stoel gelegd. Hij ging er idd op zitten en wat denk je? Hij gaf geen kick :eek:

ik denk zomaar dat ie het lekker vond dat geknisper aan zn reet
 
dat programma is geweldig!
thx dbc
 
Back
Naar boven