- Waardering
- 27.009
- Lengte
- 1m83
Hier ben ik het mee eens, de meesten zullen daar zijn om een reactie van de handhaving uit te lokken. Soms verschuilen de geweldadige demonstranten zich tussen de oprecht bezorgde burgers. Dat geeft goede plaatjes als de politie optreedt.Afgaande op het beeldmateriaal heb ik niet het idee dat de onschuldige demonstranten het erg vervelend vinden dat enkele relschoppers zich misdragen. Het lijkt er meer op alsof er vrij weinig onschuldige demonstranten zijn en veruit het grootste deel zich niet kan gedragen.
Het gaat om beeldvorming dus probeer in eerste instantie zoveel mogelijk te vermijden dat je een moeder met een kind op d'r schouder onver gooit of dat je een bejaarde de volle laag rubber kogels geeft.Hoe zie jij dat voor jou in een situatie zoals deze nu speelt in Los Angeles?
Of een journaliste die ergens alleen staat een rubber kogel in d'r been schieten terwijl ze een reportage maakt, dat helpt niet echt.
Ik zeg niet dat dit makkelijk is om dit in de chaos te realiseren, daar heb ik geen idee van.