- Waardering
- 43.640
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 92kg
Bert Brussen heeft vaker zulke uitspraken.Mooie podcast: "Mogelijk is het geen racisme en ben je gewoon een lul".
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bert Brussen heeft vaker zulke uitspraken.Mooie podcast: "Mogelijk is het geen racisme en ben je gewoon een lul".
Hij geeft hier de credits aan Bart Nijman.
kijk: https://x.com/JackPosobiec/status/1886196353048436770/photo/1
Na de eerste paar zinnen had ik een steunbetuiging verwacht.
Dan maak je een vergelijking die niet opgaat.Na de eerste paar zinnen had ik een steunbetuiging verwacht.
Ik maak geen vergelijking, ik spreek alleen mijn verwachting uit.
Ik blijf volhouden dat er een denkfout (of poging tot humor) in die verwachting zit.Ik maak geen vergelijking, ik spreek alleen mijn verwachting uit.
Of zit er bij jou een denkfout in aangezien verwachtingen niet logisch hoeven te zijn?Ik blijf volhouden dat er een denkfout (of poging tot humor) in die verwachting zit.
Goed punt, dan doe ik slechts een poging ze te duiden.Of zit er bij jou een denkfout in aangezien verwachtingen niet logisch hoeven te zijn?
Iedereen met een vriendin weet dat.Of zit er bij jou een denkfout in aangezien verwachtingen niet logisch hoeven te zijn?
Bijzonder hoe Ilhan Omar altijd weer opkomt voor Amerikaanse belangen...
Mooie podcast: "Mogelijk is het geen racisme en ben je gewoon een lul".
Sluit ook aardig aan bij de Jortcast van deze week. Wat we zien is een correctie op doorgeslagen progressief denken en het vergeten.
Het bijzondere over Duitsland is dat zelfs minstens de helft van de SPD-stemmers is voor strengere maatregelen rondom immigratie. De partijen doen het niet, die weten het wel beter dan de stemmer.
@Mentat kan jij mij vertellen hoe ik dit moet moet begrijpen in samenhang met zijn visie op Zuid-Afrika?Lol
![]()
Trump wil dat VS Gazastrook overneemt: 'Palestijnen moeten ergens anders wonen'
De Amerikaanse president Donald Trump heeft dinsdag gezegd dat de Verenigde Staten de Gazastrook zullen "overnemen en bezitten". Trump stelt, na een ontmoeting met de Israëlische premier Benjamin Netanyahu, dat Palestijnen niet in het gebied zouden moeten willen wonen.www.nu.nl
Ik zie de overeenkomst niet.@Mentat kan jij mij vertellen hoe ik dit moet moet begrijpen in samenhang met zijn visie op Zuid-Afrika?
De overeenkomt is wel of niet bemoeien met landen en de zaken die daar spelen aan de andere kant van een Oceaan. Waarom wel intensiever gaan bemoeien met Gaza, maar je distancieren van Zuid-Afrika omdat daar dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen.