Fitness Seller

God Emperor Trump 2.0

Bezoekers in dit topic

• Bert Brussen heeft vaker zulke uitspraken.
    Hij geeft hier de credits aan Bart Nijman.

Ze maken wel gehakt van de Lofti, wat ik eerder al over hem las en/of hoorde rechtvaardigt dat ook wel.

Mooi stukje geschiedvervalsing ook van Pensioen Prutser Paul Rosenmöller (het was toch zijn stem?): Thatcher die de Falklands aanviel om haar herverkiezing veilig te stellen. Die man is bijna een groter monster en een grotere schandvlek dan Henk Kamp.

• Like
    Waarderingen: apfelstrudel
    Na de eerste paar zinnen had ik een steunbetuiging verwacht.
    Dan maak je een vergelijking die niet opgaat.

Het gaat hier om de bescherming van privé-eigendom. Bovendien weten we vanuit Zimbabwe en voorbeelden uit Zuid-Afrika wat er gebeurt als je de blanke boeren verjaagt.

• Like
    Waarderingen: apfelstrudel
    Bijzonder hoe Ilhan Omar altijd weer opkomt voor Amerikaanse belangen...

Treason. Oppakken en deporteren. Samen met haar broer.
    Ik ben benieuwd of dit een staartje gaat krijgen. Zou ideale manier zijn voor Trump om een voorbeeld te stellen.

• Love
    Waarderingen: chrisk
    Mooie podcast: "Mogelijk is het geen racisme en ben je gewoon een lul".

Sluit ook aardig aan bij de Jortcast van deze week. Wat we zien is een correctie op doorgeslagen progressief denken en het vergeten.

Het bijzondere over Duitsland is dat zelfs minstens de helft van de SPD-stemmers is voor strengere maatregelen rondom immigratie. De partijen doen het niet, die weten het wel beter dan de stemmer.

Speciaal voor @Steks en belangstellenden, meer over de strijd tegen het modernisme.

Speciaal voor @Steks en belangstellenden, meer over de strijd tegen het modernisme.

Lijkt me interessant, maar ik zal me er waarschijnlijk niet in kunnen vinden.

Een sidenote, als Jelle ergens aanschuift (bij Jort Kelder bijv.) vind ik hem altijd heel interessant, maar als interviewer/gespreksleider vind ik hem dan weer erg irritant.

• Like
    Waarderingen: Mentat
    • Like
    Waarderingen: apfelstrudel en Steks
    Lol

@Mentat kan jij mij vertellen hoe ik dit moet moet begrijpen in samenhang met zijn visie op Zuid-Afrika?

• Haha
    Waarderingen: Mentat
    @Mentat kan jij mij vertellen hoe ik dit moet moet begrijpen in samenhang met zijn visie op Zuid-Afrika?
    Ik zie de overeenkomst niet.

Een opening in de onderhandelingen zoeken, zorgen voor een alternatief dat men niet wil om druk uit te oefenen. Net als dat all hell will break loose in the middle east, is deze boodschap gericht aan het hele midden oosten: jullie gaan meehelpen dit op te lossen.

Ik zie de overeenkomst niet.
    De overeenkomt is wel of niet bemoeien met landen en de zaken die daar spelen aan de andere kant van een Oceaan. Waarom wel intensiever gaan bemoeien met Gaza, maar je distancieren van Zuid-Afrika omdat daar dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen.

Terug
    Naar boven