MuscleMeat

God Emperor Trump 2.0

Bezoekers in dit topic

Als wij niet in de huidige tijd hadden geleefd had ik mij niet voor kunnen stellen dat dit allemaal op waarheid berust.

Gezien wij dat wel doen ben ik vooral erg nieuwsgierig wanneer er zo een uitbraak van nieuws over de uitgaven van onze overheid komt.
Zo zie je maar dat nieuws een verlengstuk van de overheid is. Je krijgt alleen nieuws te zien en horen wanneer zij willen dat je het hoort en ziet. Tot die tijd wordt het afgedaan als complottheorie en wordt je voor wappie uitgemaakt.

Daarom vind ik het geweldig dat Elon Twitter heeft gekocht. Niet voor niets dat al die linkse commies een haat hebben aan Elon en X.

Trump heeft tijdens zijn vorige term vaak gezegd the swamp te gaan drainen, ik vraag mij af waarom hij dat nu wel doet en toen niet?

• Like
Waarderingen: Steks
Zo zie je maar dat nieuws een verlengstuk van de overheid is. Je krijgt alleen nieuws te zien en horen wanneer zij willen dat je het hoort en ziet. Tot die tijd wordt het afgedaan als complottheorie en wordt je voor wappie uitgemaakt.

Daarom vind ik het geweldig dat Elon Twitter heeft gekocht. Niet voor niets dat al die linkse commies een haat hebben aan Elon en X.
Ja en nee.

Elon maakt nu toch deel uit van de overheid, waarom zo je dan nu alles wat op zijn platform verkondigd worden slikken voor zoete koek? Je zou nu eigenlijk nog meer argwaan moeten hebben.

Trump heeft tijdens zijn vorige term vaak gezegd the swamp te gaan drainen, ik vraag mij af waarom hij dat nu wel doet en toen niet?
Hij had toen veel mensen in de linies die hem tegenwerkten. Die heeft hij de afgelopen jaren eruit geknikkerd. Nu heeft hij een legertje aan mensen achter zich die meewerken. Daarnaast heeft ie geleerd van zijn fouten en gaat hij nu veel beter/efficiënter te werk.

Hij heeft natuurlijk 4 jaar de tijd gehad om te leren van zijn fouten en zich voor te bereiden op een nieuw presidentschap. Achteraf gezien is het daarom misschien juist beter dat hij 4 jaar geleden niet gewonnen heeft.

Aan de andere kant hadden we dan geen oorlog gehad in Oekraïne. Als als als.

• Bicep
  • Like
Waarderingen: inVorm en ACE
Panichttps://www.ad.nl/buitenland/elon-musk-neemt-op-radicale-wijze-de-ambtenarij-over-in-de-vs-zet-zelfs-slaapbanken-neer~ad26eb6b/

Grote paniek

Panic Omg GIF

• Like
Waarderingen: RookworstXL

Je hoeft echt niet te denken dat ze bij Fox of newsmax de waarheid laten zien. Dat het toevallig leuk in jouw oren klinkt zegt echt precies helemaal niets. Aan de alle kanten wordt op zijn minst enorm overdreven, dingen geframed en gespind en zo verteld dat het net even beter past in het verhaal dat ze willen vertellen.

Je hoeft echt niet te denken dat ze bij Fox of newsmax de waarheid laten zien. Dat het toevallig leuk in jouw oren klinkt zegt echt precies helemaal niets. Aan de alle kanten wordt op zijn minst enorm overdreven, dingen geframed en gespind en zo verteld dat het net even beter past in het verhaal dat ze willen vertellen.
Jup, daarom kijk ik vrijwel geen legacy media maar wel op Twitter/X. Zoals ik zei is de media een verlengstuk van de overheid/regering.

• Haha
  • Like
Waarderingen: Sparks79 en Steks
Ik vind dat hele 'drain the swamp' wel hilarisch, de grootste swamp is Trump en zijn miljardair vriendjes.

Als hij echt iets aan wilde pakken zou hij achter insider trading en de corruptie gaan, alleen daar is hij zelf het boegbeeld van en jezelf aan laten houden staat ook een beetje gek.

Jup, daarom kijk ik vrijwel geen legacy media maar wel op Twitter/X. Zoals ik zei is de media een verlengstuk van de overheid/regering.
Jij denkt dat daar geen beinvloeding plaatsvindt? Zeker in de USA is het grote geld ook gewoon degene die jouw bubbel stuurt. Meta, Google, Tiktok, X (nota bene eigendom van haupsturmwebel Musk)... In het beste geval willen ze geld aan je verdienen. In andere gevallen ben jij net dat stukje doelgroep, die 3% die ze even de andere kant op willen laten stemmen. Overigens kan dat ook een Russische or noord koreaanse trollenfabriek zijn. Of whatever.

Het is echt niet zo dat je 'betere' informatie gaat vinden buiten mainstream media. Sterker nog... X, Facebook, Tiktok ZIJN mainstream media. En ze proberen jou allemaal te manipuleren omdat ze denken dat je een domme lul bent. (dat denken ze van ons allemaal trouwens, maak je geen illusies, they don't give a f**k)

Laatst bewerkt:
Jij denkt dat daar geen beinvloeding plaatsvindt?
Natuurlijk wel, er is altijd beïnvloeding, maar minder en heel anders. Er is geen redactie die voorschotelt wat er allemaal te zien is zoals bij traditionele media. Kweet wel dat ze kunnen sturen door te shadowbannen, iets waar voormalig Twitteren facebook een handje van hadden.

Natuurlijk wel, er is altijd beïnvloeding, maar minder en heel anders. Er is geen redactie die voorschotelt wat er allemaal te zien is zoals bij traditionele media. Kweet wel dat ze kunnen sturen door te shadowbannen, iets waar voormalig Twitteren facebook een handje van hadden.
Het algoritme is wat jou voorschotelt wat ze willen dat je ziet en niet iets anders. geen redacteur, die zit ergens verder boven met het algoritme te spelen.

Ik vind dat hele 'drain the swamp' wel hilarisch, de grootste swamp is Trump en zijn miljardair vriendjes.
Niet mee eens. Grootste swamp zijn eerder de beroepspolitici die tientallen miljoenen of meer hebben verdiend zonder ooit gewerkt te hebben. Zie Pelosi, zie Cuck Schlumer.

Trump was geen politici maar een zakenman. Elke slimme succesvolle zakenman gebruikt/misbruikt de mazen in de wet.

Het algoritme is wat jou voorschotelt wat ze willen dat je ziet en niet iets anders. geen redacteur, die zit ergens verder boven met het algoritme te spelen.
En dat is imo een veel groter probleem, bij “legacy media” kan je als je wilt veel makkelijker eens echt andere geluiden tot je nemen.

Niet mee eens. Grootste swamp zijn eerder de beroepspolitici die tientallen miljoenen of meer hebben verdiend zonder ooit gewerkt te hebben. Zie Pelosi, zie Cuck Schlumer.

Trump was geen politici maar een zakenman. Elke slimme succesvolle zakenman gebruikt/misbruikt de mazen in de wet.
Ik doel ook op wat jij nu noemt.

Maar Trump staat zelf ook in dat lijstje, helemaal nu hij letterlijk zijn presidentschap gebruikt om een scamcoin te pushen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven