Fitness Seller

Godsgloeiende Tering.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

builderB

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
11 apr 2005
Berichten
13.868
Waardering
99
Ik heb zojuist mijn loon gekregen...

260,98 voor zo'n 80 uur werken waaronder ieder weekend diensten draaien.

stelletje idioten, ik heb sinds augustus een nieuw contract en nog steeds hebben ze het niet rond met de betalingen.....
gloeiende gloeiende, die lui in die kantoren verdienen dik meer dan ik, maar een beetje de zaken regelen voor werknemers is er niet bij hoor. EIKELS.

zo dat moest er even uit. Heb het al zo vaak aangegeven, maar actie ondernemen, ho maar. In de loop van de week bellen ze me terug... They'd better give my my money....

om het topic nog maar wat verder nut te geven; post hier je ergernissen over de administratie op je werk.

grtz. B.
 
Hahaha wtf?
 
Hahahaha, hebben ze je voor een moslim aangezien ofzo?
 
Rond de 3,25 euro per uur en dan nog klagen !!

Verwend nest!
 
Ik heb zojuist mijn loon gekregen...

260,98 voor zo'n 80 uur werken waaronder ieder weekend diensten draaien.
Wow. Jij werkt zeker bij de Lidl?
 
Dat is dan lekker genaaid, heb je al veel achterstallig loon dan?
 
hahaha genakt!
 
Niet zo slecht voor een 15 jarige hoor :D
 
Ik kan maar één ding zeggen: EUNT!
 
nooit gezeur mee, vrijdags gaat de cassa open en komt mijn loon eruit, handje contantje, nooit gelul.
 
Met 260 euro kan je een hoop leuke dingen doen hoor B. Wees blij met wat je hebt, niet pissig om wat je niet hebt.
 
260,98 voor 80 uur werken ??? Stage zeker ;)
 
Djezes Builder, that sucks big time. Hopelijk voor jou komt die shit snel in orde...
 
bureau rechtshulp is open op donderdagavonden, wellichgt zit hier nog een slimme advocatestudente tussen die je wil "helpen" ;)

Indien het belang kleiner is dan 1100 euro kun je hier gratis gebruik van maken

Zorg dat je je geld krijgt en peer hem, ergens anders verdien je altijd beter dan wat je nu schetst
 
haha, ik geloof dat ik niet helemáál duidelijk ben geweest.
het enige werk dat ik voor 3,25 per uur zou doen, is.... eh...nou ja, voor 3,25 kom ik m'n nest niet uit :D

ik doe al dik anderhalf jaar invalwerk voor een zorgorganisatie, sinds augustus werk ik echter een contractueel vastgelegd aantal uren in een poot van de thuiszorg in Enschede, voor dezelfde organisatie. Hiervoor is mijn contract aangepast, zodat ik ahw twee baantjes heb op één en hetzelfde contract, scheelt me loonheffing :D

bij navraag bij de salarisadministratie bleek dat dit helemaal niet doorgegeven was. de 260 euro is een basisloon dat ik standaard al kreeg voor het invalwerk, daarbovenop komen de extra uren en mijn 'nieuwe' baantje.
de 260 euro is voor 24 contracturen. (ik heb een goed loon, maar gezien de aard van mijn werk vind ik het zeker niet buitensporig hoog)

Ik weet ook wel dat ik het geld uiteindelijk krijg, de uren staan immers zwart op wit. (en anders steek ik de kantoren in de fik daaro...) Wel klote dat ik aardig wat belasting over die extra uren moet betalen, maar daar kan ik ook nog een deel van terugvragen bij de belasting c'est ça....
Het is gewoon het idee, dat ik hen snel in uren kan voorzien (ik vind het niet erg om een maand lang iedere dag van ieder weekend vroeg op te staan om te gaan werken, veel korte diensten, voor hen allemaal makkelijk, voor mij lekker geld, prima) en ik er weinig respect voor terug schijn te krijgen op deze manier. Dit vind ik wel niet zo schofterig eigenlijk. Het ENIGE dat ze hoeven doen is door te geven dát ik er werk en hoevéél ik er werk op welke dagen.
Ik heb één van de mooiste banen die ik me kan wensen op dit moment, maar het is en blijft een baan, ik verschaf hen arbied, de beloning hiervoor is loon (simpele economie dacht ik zo) en op deze manier wordt het allemaal een stuk minder leuk.

Nog een laatste punt om even mn gal te spuwen ivm de ORT (onregelmatigheids toeslag). Dit is een van de dingen die het werk in de zorg aantrekkelijker maakt. De uren die ik op bijv op zondag werk tellen voor 160%. Ook hier draag je natuurlijk het nodige aan af, maar het tikt nog steeds lekker aan!
EN NU WILLEN ZE DIE ER potverdomme VANAF HALEN...geen ORT....

DIE LUI ZIJN GEK!!!!
Ze zijn begin dit jaar gefuseerd, wat miljoenen moet hebben gekost. (ohw ja imo: fusie = BAD news) En nu willen ze de ORT eraf halen. Het erge is, dat veel mensen in de zorg een persoonlijke verantwoording voelen voor hun werk en clienten (wat ansich noodzakelijk is natuurlijk!) en daardoor ontzettend veel slikken qua werkomstandigheden en loon. Maar dit gaat te ver...

deze hippie is pissig!
 
Ik verdiende nog meer voor zo'n 60 uur thuiszorg ;)
 
Hmm hier nooit troubles. Om de 4 weken staat het er op de vrijdagochtend om 6 uur op.
 
Back
Naar boven