- Lid geworden
- 16 mrt 2005
O, ff vergeten. Het bedrijf is verantwoordlijk waar het produkt is verkocht.
Remco - 1977 zei:Ik weet dat internet verrichte betalingen, de creditmaatschappij zonder pardon je geld moet terug storten.
Remco - 1977 zei:Ik weet dat internet verrichte betalingen, de creditmaatschappij zonder pardon je geld moet terug storten.
Peoples zei:Soms begijp ik niks van deze jongen....... heb je soms iets in je neus zitten?![]()
Pumpin' zei:hmmm heb je hier documentatie van??.. ik zal us kijken of ik of mijn ma iets kan vinden in de algemene voorwaarden van mastercard.
ik heb wel oot geld teruggekregen van Mastercard toen een pakket van BB.com nooit aangekomen was. (pakket zonder tracking) Dit was omdat BB.com niet kon bewijzen waar het pakket gebleven was (GELOOF IK??)
Pumpin' zei:hmmm heb je hier documentatie van??.. ik zal us kijken of ik of mijn ma iets kan vinden in de algemene voorwaarden van mastercard.
ik heb wel oot geld teruggekregen van Mastercard toen een pakket van BB.com nooit aangekomen was. (pakket zonder tracking) Dit was omdat BB.com niet kon bewijzen waar het pakket gebleven was (GELOOF IK??)
Remco - 1977 zei:Normaal verhaalt de creditcard maatschappij bij de verkoper zijn poen, uiteindelijk je eigen geld. Uiteindelijk is dus de verkopende partij de dupe.
Pumpin' zei:Laten we het hopen. morgen zal ik ff meer/beter informeren bij Mastercard. Als ik maar niet weer dezelfde muts aan de lijn krijg![]()
psycho_b zei:Echt lullig voor je, daarom denk ik ook dat ik geen credit card neem als mijn leeftijd 't toestaat, puur en alleen daarom.
Ps moeten we nou een inzamelingsaktie voor je gaan houden?
psycho_b zei:Echt lullig voor je, daarom denk ik ook dat ik geen credit card neem als mijn leeftijd 't toestaat, puur en alleen daarom.
Ps moeten we nou een inzamelingsaktie voor je gaan houden?