Vind eerlijk gezegd dat admid toch gelijk heeft op een bepaald niveau.
Ik ben opgegroeid tussen de allochtonen denk dat de helft van men vriendenkennis allochtoon is.
Niet dat ik zo een links depje ben die alles voor de vreemdelingen doet en voor stemrecht voor migranten is ( ****ing stom wetsvoorstel ! ) , ma sowieso leef je er mee leven.
En uit men persoonlijke ervaring geeft ik toe dat er redelijk veel zijn die in de criminaliteit zitten en de hoodlum uithangen op straat, ma wil niet zeggen dat er geen goede tussen zitten.
1 van men beste vrienden is half tunesiën en half belg (moeder) en kom ik super mee, een andere goede vriend is turk kom ik ook super mee overeen ... maar bij hem ondervind ik wel een ander idee van leven ... gedachten en dat is 100% te wijten aan de cultuur en opvoeding. Die jongens zijn gewoon anders opgevoed dan ons en leven anders ... maakt niet dat ze daardoor allemaal criminelen zijn.
En let op er zijn veel allochtonen die ik met veel plezeir op het eerste beste vliegtuig naar huis toe stuur hoor! Maar het simpele feit is dat de turken en marrokanen etz... die hier wonen, die hun ouder zijn naar hier gehaald om als gastarbeider hier te werken en dus hebben hun kinderen allemaal de belgische of ned. nationaliteit ...
En natuurlijk moeten die criminelen eruit ... maar ook die autochtonen criminelen ... en geloof me er zijn er ook veel hoor.
Er is gewoon een dringende mentaliteitsverandering nodig!
Wat me wel enorm ergert zijn al die vluchtelingen die naar hier komen om een beetje van ons geld te gaan profiteren!
Men ex die is van haar 16 van thuis weg en die kreeg van het ocmw een 23000bf in de maand op haar 19de ... dus huishuur, eten, kleren, etz ... en nen afrikaan die hier komt krijgt zonder boe of ba 33000bf in de maand heeft voorang op een sociale woning , kan een zaak beginnen en moet de eerste 5 jaar geen belasting betalen ( voor ons 2 jaar ) dat stoort me wel enorm.
Maar waar ligt de grote fout, niet bij hen!
BIJ DE ****ING SCHIJT REGERING!!!!!!!!
Moest ik in een 3de wereldland wonen en geen geld hebben , eten en de kans hebben lekker van het ocmw te gaan leven in belgië ... damn zou snel weg zijn.
Ik denk dat we de oorzaak van de probelemen moeten bekijken en das gewoon die regering ... zo simpel is het.
Moeten zorgen voor integratie, niet willen werken ... terug, verplicht nederlands leren, ...
Mja algemeen is het gewoon een klote wereld, we moeten maar zien het beste ervan te maken!
1 ding weet ik ze zouden bij mij niet in men zakken moeten zitten hoor niet met 2, 3 of 4 ... zou misschien defig slagen krijgen ma **** anders denken die mannen dat ze alles ongestraft mogen doen .... turk , marrokaan , belg , nederlander , marsman ... allemaal gelijk ... zou toch teminste 1 ervan deftig een hersenschudding geven hoor !!!!!
Greetz
ps: effe voor aan te tonen dat ze niet allemaal slecht zijn, een goede vriend van me is tijdens de oorlog in kosovo moeten vluchten, zen pa was een grote aannemer en dus een gefortuneerde familie. Nu wonen ze in belgië in een sociale woning .... effe om aan te tonen dat het niet voor iedereen een gemakkelijke oplossing is om naar hier te komen. Alles moeten achterlaten, huis , auto , firma ...
Nu die jongen woont hier 4-5 jaar spreekt heel goed nederlands, heeft zen diploma A2 automechanica en werkt nu al bij BMW ...
Volledig geïntegreerd ... natuurlijk een zeldzaam toonvoorbeeld mja