MuscleMeat

godverd*mme!

Bezoekers in dit topic

Vinny

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
26 dec 2002
Berichten
2.202
Waardering
0
Ik kwam net de school uit en zat ik bij de brug net voor school, ik zat een nummer over te nemen van een vriend zijn mobiel op mijn mobiel..Hij zat om de hoek met iemand te praten, 2 marrokanen kwamen op de burg ik zet de tels weg en loop langzaam weg, 1 vraagt aan mij voor sigaret en de ander zit wat verder op, ik zeg "nee, sorry".
Ik loop weg van hem pakt hij mij bij de schouders beet, en zijn andere hand zit aan mijn zakken, hij zegt "Doe niet gierig, laat me kijken" ik pak zijn hand beet en zeg "Ik heb niks" de andere marrokaan geeft gas op zijn scooter komt bij mijn voet en geeft mij een klap op mijn gezicht, dan geeft die andere een klap in mijn gezicht, rukt hij de tels uit mijn hand en stapt op de scooter en rijden weg...en ben ik beide tels kwijt geraakt.


F*CKING K*tzooi, ik heb nu heel hard een boksbal nodig, ik ga trainen.
 
Welkom in modern Nederland. Een perfect voorbeeld van een multi-culturele samenleving...




Bah, ik ben geen racist.. Maar wel realist...
Zo zie je maar weer.......

*** voor je man...
Waren er verder geen mensen in de buurt?
Al aangifte gedaan?


Ik ben blij dat het hier in zeeland nog niet zo erg is allemaal. Alleen in middelburg bv wel, vergeleken met hier dan.
 
Tja ik ben wel een racist in dat soort singen (sorry) en haat dat soort mensen (marokanen). Mijn het zijn toch in mijn ogen altijd dezelfde. Iedergeval in mijn omgeving wel. Er zitten ook hele goede tussen hoor. Maar dat is mijn mening. Ik denk als je nu gaat trainen en eten dat je volgende week 10 kg zwaarder bent ;) suc6
 
........... doodschoppen, echt waar!

ik ben het trouwens 100% met matthieu eens!

zou wel ff aangifte doen, weet niet of je er wat mee opschiet, maar toch doen.

klote voor je!
 
Originally posted by Elmar
Tja ik ben wel een racist in dat soort singen (sorry) en haat dat soort mensen (marokanen). Mijn het zijn toch in mijn ogen altijd dezelfde. Iedergeval in mijn omgeving wel. Er zitten ook hele goede tussen hoor. Maar dat is mijn mening. Ik denk als je nu gaat trainen en eten dat je volgende week 10 kg zwaarder bent ;) suc6

Je hoeft geen racist te zijn. Dan ben je net zo erg als zij zelf.

Wees gewoon realistisch. Je mag en kan niet iedereen over 1 kam scheren.

Niet alle marokkanen zijn slecht. Het is wel een feit dat het grootste deel van de marokkaanse jongeren voor problemen zorgen. En dat komt op zijn beurt door de marokkaanse cultuur.
Heeft ook met integreren te maken.
Je denkt toch niet dat zo'n kereltje thuis een grote bek heeft tegen z'n vader of moeder? als hij dat flikt wordie afgeronseld, en niet een beetje ook. En daar ligt gelijk al 1 van de grote fouten.

Overigens zou hetgeen wat Vinny is overkomen mij niet gebeuren. Ik zou in zo'n geval echt satanisch worden :devil:.

Nu heb ik ook het geluk niet de allerkleinste te zijn en heb er zoiezo niet zo snel last van.
 
Originally posted by KaLe
........... doodschoppen, echt waar!

ik ben het trouwens 100% met matthieu eens!

zou wel ff aangifte doen, weet niet of je er wat mee opschiet, maar toch doen.

klote voor je!

Je weet maar nooit. Als ze ooit gepakt worden hebben ze dan in ieder geval meer feiten om ze op te pakken.

En vermeld er gerust bij dat het jongens waren met een getinte huidskleur. De statistieken hoeven er dan ook niet om te liegen.
 
Originally posted by matthieu


Je hoeft geen racist te zijn. Dan ben je net zo erg als zij zelf.

Wees gewoon realistisch. Je mag en kan niet iedereen over 1 kam scheren.

Niet alle marokkanen zijn slecht. Het is wel een feit dat het grootste deel van de marokkaanse jongeren voor problemen zorgen. En dat komt op zijn beurt door de marokkaanse cultuur.
Heeft ook met integreren te maken.
Je denkt toch niet dat zo'n kereltje thuis een grote bek heeft tegen z'n vader of moeder? als hij dat flikt wordie afgeronseld, en niet een beetje ook. En daar ligt gelijk al 1 van de grote fouten.

Overigens zou hetgeen wat Vinny is overkomen mij niet gebeuren. Ik zou in zo'n geval echt satanisch worden :devil:.

Nu heb ik ook het geluk niet de allerkleinste te zijn en heb er zoiezo niet zo snel last van.

Originally posted by Elmar
Tja ik ben wel een racist in dat soort singen (sorry) en haat dat soort mensen (marokanen). Mijn het zijn toch in mijn ogen altijd dezelfde. Iedergeval in mijn omgeving wel. Er zitten ook hele goede tussen hoor. Maar dat is mijn mening. Ik denk als je nu gaat trainen en eten dat je volgende week 10 kg zwaarder bent ;) suc6
 
waarom deed je niks dan???? over m'n lijk dat ze wat van mij afpakken.op het moment dat die gast zijn hand in je zak had was er maar een weg voor hem ,OVER DE RELING.k*tlui.maar dat is mijn persoonlijke mening
 
Originally posted by martok
waarom deed je niks dan???? over m'n lijk dat ze wat van mij afpakken.op het moment dat die gast zijn hand in je zak had was er maar een weg voor hem ,OVER DE RELING.k*tlui.maar dat is mijn persoonlijke mening

Ja en weet je hoe het dan in Nederland gaat. Dan ben jij keihard de l*l.

Maar ik kan me wel voorstellen dat vinny in z'n eentje niks begint tegen 2 kerels.

No offence hoor vinny, bedoel t niet negatief!
 
over das eerste; hij heeft het recht om hem over de reling te kieperen. Het is niet normaal dat je in andermans zakken gaat zitten me tje handen
 
Als zij dan aangifte doen van mishandeling, ben jij de ***. Zeker als er weinig getuigen zijn.... Afgelopen tijd zijn er genoeg voorbeelden hiervan geweest in de media dacht ik zo.

Maar dat het absurt is dat ze zomaar spullen van je jatten op die manier dat staat wel vast. Ik kan me zelf ook niet bedenken dat ik ooit zoiets zou doen.
 
Ik krijg liever een straf dan dat ik een marokaan zomaar in me zakken laat zitten, over mijn lijk!! En ik weet wel, dat elke situatie anders is, ik weet nie hoe ze eruit zagen enz, maar hier kan ik echt kwaad om worden.

Eg *** voor je, ik zou wel aangifte doen (als ik de kans klein dat je er ook nog wat van hoort)...

En keihard (blijven) trainen, zodat je over paar jaar 130 kilo weegt :) , dan laten ze dat wel...

Groeten!
 
er zijn idd wel een aantal goede marrokanen, ik ken er zelf MAAR 3, ik denk dat 99% van de marrokanen c*cksucking dieven zijn,

En ze waren nogal groot en vet, ik ben zelf maar 1.75,5..

Weet iemand een gevechts sport waar je meer leert in je uppie tegen een groepje te vechten? misschien bestaat dat niet ofzo maar ik wil het toch ff zeker weten.
 
Originally posted by matthieu


Ja en weet je hoe het dan in Nederland gaat. Dan ben jij keihard de l*l.

Maar ik kan me wel voorstellen dat vinny in z'n eentje niks begint tegen 2 kerels.

No offence hoor vinny, bedoel t niet negatief!

Heh none taken, als er maar 1tje was, had ik hem opgegeten.
 
Tomtidomtidom.... same story, different day... En dan nog met praat komen van ' je mag ze niet over 1 kam scheren' en ' als r 1 slechte tussen zit wil dit niet zeggen dat ze dat allemaal zijn'.

Ik heb daar op te zeggen: 'als r een goede tussen zit (als die r al tussen zit) wil dat toch ook niet zeggen dat ze allemaal goed zijn?

Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen rasist, ik heb niets tegen buitenlanders, maar mensen die tegenwoordig nog aankomen met het gezanik dat r net zo veel criminelen tussen de nederlandse bevolking zitten als bij de marrokaanse die lach ik kei hard uit! Het is gewoon een f*cking FEIT dat die lui crimineel ingesteld zijn! Wat is de reden? Cultuur, integratie (het ligt aan de nederlanders hoor want wij geven ze niet goed de kans in te burgeren)? Neej joh! Het is gewoon de instelling! Geen werk, strenge ouders, streng geloof, dit zijn geen redenen om ruzie te zoeken met jan en alleman, geen enkel respect te hebben voor vrouwen of ouderen en alles te slopen binnen handbereik. Als een marokaan zijn hand in mijn broekzak steekt breek ik hem r af!

Mensen die beweren dat je ze niet over 1 kam kan scheren hebben nooit meer als 10 marrokanen gezien. Geloof me; ik heb r genoeg gezien, gesproken en leren kennen ik ik scheer ze al jaren over 1 kam en zal dat altijd blijven doen!

Ik weet dat ik nu heel wat heilige huisjes omver schop en veel opmerkingen uit lok, maar als je eerlijk tegen jezelf bent kun je het niet ontkennen. Weet je wat de politie zegt als je fiets gejat is? 'Ga eens bij het azielzoekerscentrum kijken'. En 9 van de 10 keer staat hij r ook.

Ik beoordeel helemaal inemand op uiterlijk, huidskleur of wat dan ook, maar het is gewoon zo dat 99 van de 100 keren dat ik 'wat kijk je nou sukkel' hoor, het uit de mond van een marrokaan komt. En iedereen maar roepen 'meer blauw op straat!' Dan zeg ik: 'minder zwart op straat!'

En nu gaan mensen komen met 'ik ken een marrokaan en die is wel aardig'. Jah die ken ik ook ja, als ze hijsen van mijn joint willen!

Wat zal mijn karma nu dalen....:)
 
Rob G has spoken :clap:

* Ben het er overigens helemaal mee eens, ik kan (helaas) niet anders concluderen...
 
Ik ken maar 3 aardige marrokanen op onze school, volgens mij bij iedereen hoor je wel wat van , hij heeft dit gejat, hij heeft die in elkaar geslagen. Mijn school is 90% marrokaans, 5% turks, en 5% surinamers/antiliaan, er waren eerst 2 nederlanders en die zijn eruit gepest heb ik gehoord.
 
Rob, ik snap je ook wel. Maar dan nog mag je ze niet over 1 kan scheren, want dan ben je zelf net zo erg.
Als er een x aantal zeeuwen continu moorden pleegt wil ook niet zeggen dat ik een moordenaar ben. Al zijn het 90% van de zeeuwen.

Het komt gewoon door cultuur, intergratie etc. Dat is zo.
Is absoluut geen excuus om zulke daden te begaan. Maar het is wel zo. Ze zien Nederland waarschijnlijk ook wel als een paradijs. :rolleyes:

Overigens ken ik het ook wel, vorig jaar nog wat ruzie gehad met een groepje. Maar ja. Generaliseren is gewoon ook niet goed.

Ik ken persoonlijk overigens geen ene marokkaan, dus of ze aardig zijn of wat dan ook zou ik echt niet weten.
Het is ook gewoon triest hoe ze zich gedragen. Alles denken te kunnen en mogen etc. Ik vind dat het ook hoog tijd wordt dat er iets aan gedaan wordt. Maarja... wie ben ik he?

Ik ben ook geen racist, maar het is zeker wel een feit dat allochtonen en zeker marokkaanse jongeren zorgen voor een verhoging van de criminaliteit.
 
Back
Naar boven