Fitness Seller

godverd*mme! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het zit in hun genen, als je ze de kans geeft zullen ze stelen, zelf ook al verschillende malen meegemaakt. Gelukkig zijn niet alle buitenlanders zo, maar een harde aanpak is nodig, dit is duidelijk.
 
Echt *** voor je vinny! ook waren ze zo groot, dan had ik ze alsnog wel enorme trap of stoot gegeven, ben zelf ook niet zo groot. Maare hard doortrainen en hopen dat je ze over een jaartje ziet ofzo :D
 
jullie zeggen allemaal hard trainen, maar dat aantal kilo's maakt je alleen wat groter en sterker, maar je vecht kwaliteit word er toch niet beter door?
 
Originally posted by DJNRG83
Echt *** voor je vinny! ook waren ze zo groot, dan had ik ze alsnog wel enorme trap of stoot gegeven, ben zelf ook niet zo groot.

Ik moet eigenlijk nogal op mijn aggresiviteit letten, aantal jaar geleden kwam ik vaak in vechtpartijen terecht waardoor ik mijn school bijna verpeste...dus nu heb ik in ongv 1.5 jaar niet meer gevochten........maar dat is nu helemaal verdwenen. Bij het trainen heb ik mijn schouders zo hard gepakt, zo een gevoel heb ik nog nooit gehad, en het engiste waar ik aan dacht was dat het stang hun 2 waren.
 
Als je wat groter/zwaarder bent dan durven ze minder tegen je te beginnen. Echt, het zijn grote lafaards, in groep mensen lastig vallen en ruig doen maar eens ze alleen zijn of een grote jongen in de buurt is lopen ze met de staart tussen de benen weg...
 
En ze waren nogal groot en vet, ik ben zelf maar 1.75,5..

Weet iemand een gevechts sport waar je meer leert in je uppie tegen een groepje te vechten? misschien bestaat dat niet ofzo maar ik wil het toch ff zeker weten. [/B][/QUOTE]


karate is een verdedigings sport daar leer je t wel heb t zelf 5 jaar gedaan. je leert wel veel kwa verdediging enzo maar of je dat ook gaat gebruiken als t moet is ook maar de vraag .
*** voor je man sterkte
keep lifting en zorg ervoor dat je groter word als die grote gasten en hopen dat je ze ooit nog tegenkomt ;)

gr BIGTANK
 
Het is en blijft gewoon een moeilijke situatie... Erg frustrerend als je dat soort dingen mee maakt maar je kunt r gewoon niets aan doen (behalve wat admin zei; zo groot worden dat ze wel twee keer nadenken voor ze zijn handen in je broek steken). Het beste is denk ik gewoon proberen te vermijden dat je in dat soort situaties komt. Niet alleen naar huis lopen als je op stap bent geweest, zorgen dat je altijd met een groepje maten bent. Niet bellen in het openbaar ;)

Wat je zegt Mathieu daar heb je helemaal gelijk in. Het is natuurlijk ook altijd makkelijker problemen aan te wijzen ipv met realistische oplossingen te komen. Ik denk eigenlijk dat die er ook niet echt zijn. Het zijn denk ik ook de 'criminele' en 'gemakzuchtige' marrokanen die hier zijn/heen komen. Als je in marroko op vakantie gaat krijg je een heel ander idee over die mensen. De vriendelijkheid zelve (vaak ook omdat ze je wat willen verkopen :))...
 
Echt een k*tstreek, als je hier ruzie begint met marokanen kun je het wel vergeten. Je komt ze weinig alleen tegen en zelfs dan kun je weinig betekenen omdat ze daarna wel weer met een grote groep terugkomen. Ze hebben wel een minder grote bek sommige dat wel. Ik ken er nu ook een paar die ik heel graag tegen zijn bek aan wil slaan, probleem is dat ze met een groep terugkomen. Zijn ze bezig in een wagen een radio te jatten komt er iemand voorbijgelopen die de hond uit laat gewoon blijven zitten alsof het de normaalste zaak is ter wereld. Logisch degene die iets zegt word neergeslagen of gestoken.
 
Originally posted by matthieu
Ik ben blij dat het hier in zeeland nog niet zo erg is allemaal. Alleen in middelburg bv wel, vergeleken met hier dan.
nou... ik vind het hier ook nog wel meevallen. tenminste als er een turk/marokkaan iets doet, ben ik er in no-time achter wie het is en waar ie woont bij wijze van spreken. dus in dat opzicht valt het wel mee.

[ontopic]

ja het is heel lelijk, je kunt er weinig tegen doen als het zo onverwachts komt. ik zou zeggen doe al het mogelijke om het terug te krijgen.

en mocht je een knokploeg nodig hebben, misschien ff hier rond vragen ;)
 
Originally posted by zoutzak
nou... ik vind het hier ook nog wel meevallen. tenminste als er een turk/marokkaan iets doet, ben ik er in no-time achter wie het is en waar ie woont bij wijze van spreken. dus in dat opzicht valt het wel mee.

Ja okay, maar als je 't vergelijkt met ons dorpje hier. Hier wonen niet eens allochtonen :D
Ik voel me op het station van middelburg toch niet echt thuis... Dus ja.

Maar vergeleken met Rotterdam ofzo is middelburg wel rustig ja.

Vinny: Eigenlijk al aangifte gedaan of niet?
 
Damn wat voer ik deze discussies vaak.

hier ben ik het niet helemaal eens met het feit dat de oorzaak van het criminele gedrag bij de cultuur ligt.
ik denk dat het een gevolg is van de sociaal/economische positie die ze innemen. veel leiden een uitzichtloos leven. scholing komt hier zelden in voor. daardoor zullen ze zich eerder tot de criminaliteit wenden.
oplossing is integratie, op het moment dat ze de zelfde uitgangspositie hebben die elke nederlander krijgt zullen de verschillen verdwijnen. wat wel weer klopt is dat de cultuur de integratie tegenhoudt.

het is zo'n kankerzooi met al die kansloze buitenlanders hier.
Nederland had NOOIT gastarbeiders moeten halen, Nooit de kolonien toegang moeten verlenen.

nu zitten we met de gevolgen opgescheept.:( :mad:

potverdomme wat wordt ik kwaad elke keer dat ik hier over praat
 
Originally posted by admin
Het zit in hun genen, als je ze de kans geeft zullen ze stelen,



In de gaskamers ermee dus!! :rolleyes:
 
ja net aangifte gedaan.
 
Heb ooit ook op me laten "kakken".. Ik geloof niet dat ik een volgende "kakpartij" de baas kan. Volgende keer... Al is het "me" in the hospital".. Het is "with Him" erbij, geloof me...
 
Ze hebben totaal geen respect voor ons als Nederlander en onze cultuur.
Ze zijn alleen "stoer" als ze met minstens 2 zijn. Keer meegemaakt in de trein dat ik er eentje aankeek dat die meteen met ze pootvriendje ging lopen dreigen met "ik steek je helemaal lek". Nou dan spoor je toch echt niet als je zo reageert.
Afmaken die gasten.
Het probleem is alleen dat zij voor elkaar opkomen en wij Nederlanders doen dat niet.

Waar gaat het heen met nederland? We zijn hier veel te lief voor die gasten.
 
Groter worden, tja... duurt jaren en zegt nog steeds niets, intimideert mij niet iig.
Ik sta liever tegenover Ronnie dan tegenover Bruce om eerlijk te zijn.

Verder: Deze opmerking van Rob G vindt ik een beetje te ver gaan
En iedereen maar roepen 'meer blauw op straat!' Dan zeg ik: 'minder zwart op straat!'

Ik begrijp wat je bedoelt maar marrokanen zijn niet zwart of bedoel je echt alle allochtonen van de straat?

Dit soort verhalen wat Vinny is overkomen zet andere allochtonen ook weer in een kwaad licht of het nou terecht is of niet.

Ik merkte zelf wel iedere keer na zo'n voorval dat mensen je beter in de gaten gaan houden ook al heb je nooit een muskiet dood geslagen. Best moeilijk hoor.
Maar wel een begrijpelijke reactie.
Jammer dat het zover is gekomen in o.a. Nederland :(

Wat bij jullie marrokanen/turken zijn zijn bij ons curacaoenaren en jamaicanen.
Same shit different country :dunno:
 
Originally posted by bestoldschool
Ik begrijp wat je bedoelt maar marrokanen zijn niet zwart of bedoel je echt alle allochtonen van de straat?

Ja, ook jij als je daar op doelt... :p

LOL BOS
 
Heb opzich niets tegen die gasten...als ze zich maar gedragen en aanpassen aan ONS ipv wij aan HUN.
Ik weet wel dat ik mijn maatregelen tref als die figuren mij, mn vriendin of een van mn bro's met 1 vinger aanraakt.
 
Back
Naar boven